Snel geleverd en volgens verwachting

Beste, Hartelijk dank voor de fijne woorden en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Duidelijke communicatie en korte levertijd!!

Wij zijn gestart met de dienstverlening voor het Vervoeren, Inzamelen en Verwerken van Specifiek Ziekenhuis afval. (SZA) Een aantal ziekenhuizen en afvalinzamelaars vragen ons om ook de schone vaatjes te leveren als wij de volle vaatjes (laten) ophalen. Wij verwachten dus aanzienlijk meer vaatjes te gaan bestellen in de komende periode, en zouden willen begrijpen of wij in aanmerking komen voor een Staffelkorting? Gr. Cees Duijn.

Beste Cees, Hartelijk dank voor het prachtige cijfer! Het is altijd fijn te weten dat het product en de service naar wens zijn. Aangaande uw vraag zullen wij nog nader contact met jullie leggen om de mogelijkheden te bespreken. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

goeie levering en snel

Duidelijke website en helder

Beste David, Fijn te lezen dat alles zo soepel en vlekkeloos is verlopen. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Beste Mart, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

We hadden daar 7 kisten met deksel Besteld. En die waren er binnen 2 dagen

Beste R, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Het is altijd fijn te lezen dat de levering volgens verwachting is verlopen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Heb de bestelling via de website gedaan maar waarom ik dan een week op mijn spullen moet wachten ?

Heb om verzendkosten te besparen de bestelling via de website gedaan dan verwacht je dat je de spullen binnen 1 á 2 werkdagen hebt maar dat ik ze pas na een week kreeg .......

Beste Albert-Jan, Onze excuses dat de levering langer op zich heeft laten wachten. Wij streven inderdaad naar een levertijd van 1 à 2 werkdagen bij op voorraad zijnde producten. Helaas is het momenteel wegens vakantie en ziekte iets drukker en lopen de levertijden vanuit ons iets uit. Tevens is het ook bij onze transporteurs een stuk drukker en kan ook daar de levertijd iets uitlopen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Heel correct!!!

Alles is naar wens verlopen,fijn shoppen op overzichtelijke site

Beste Wim, Hartelijk dank voor deze fantastische reactie! Het is altijd goed om te lezen dat wij de verwachting waar hebben kunnen maken. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Degelijk

Degelijk materiaal, goede kwaliteit.

Beste Danny, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en het vertrouwen in onze fijne producten! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snel en goed geleverd.

Bij Engels hebben we extra opbergbakken besteld om de voorraad bedrijfskleding in op te bergen. Zo blijft alles stofvrij, want op de bakken zitten deksels, en het is prima kwaliteit wat ze leveren.

Beste Van Egdom Security BV, Heel fijn om te lezen hoe onze producten in de praktijk worden gebruikt en zo goed bevallen. We vinden het altijd leuk zulke ervaringen door te krijgen. Ook nog eens vergezeld door een fantastisch beoordelingscijfer, super bedank! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Vlot en foutloos

Beste Jan, Fantastisch! Bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie woorden. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle levering en goeie kwaliteit prijs verhouding.

Beste Mirjam, Wederom een prachtig cijfer, dank daarvoor! Fijn te lezen dat de levering soepel is verlopen en u zo blij bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

gewoon goed

Duidelijke voorwaarden snelle en complete levering. gewoon ouderwets goed.

Beste Arnold, Wat fijn om zulk een fijne reactie te ontvangen. We proberen als familiebedrijf ook als vanouds een goede, strakke en duidelijk service te verlenen. Zo te lezen is dat gelukt. Heel hartelijk dank voor de lovende woorden. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

zeer goed

goed geregeld duidelijke web sate

Beste Evert Jan, Hartelijk dank voor het mooie cijfer! Het is altijd fijn te lezen wanneer de zaken duidelijk zijn en een bestelling vloeiend doorloopt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Snelle en accurate levering

Beste Jeroen, Wat fijn om te lezen dat alles zo goed en soepel is verlopen. Bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Prima kwaliteit, prima levering

Beste Rene, Hartelijk dank voor uw reactie en dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Het artikel stond op de site op voorraad en wordt hopelijk gelverd op 14 juli. Jammer

Is nog niet geleverd!

Beste Jolanda, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat jammer dat onze website niet de juiste informatie heeft weergegeven met betrekking tot de voorraad van uw bestelling. Het door u bestelde product bestaat uit meerdere onderdelen. Deze zijn wel allemaal op voorraad maar wegens drukte lopen onze assemblage opdrachten helaas uit. Zodoende dat wij ook uw bestelling niet niet tijdig kunnen leveren, deze moet namelijk ook samengesteld worden. We doen ons uiterste best de opdrachten zo snel mogelijk uit te voeren om de bestellingen te kunnen leveren maar moeten er natuurlijk wel altijd zeker van zijn dat de werkzaamheden goed gebeuren zodat wij onze producten met de juiste hoge standaard kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

bestelling geplaatst en de zelfde dag nog kunnen ophalen in eindhoven magazijn

Beste Wilfred, Het kan soms ook gewoon heel snel gaan met een bestelling natuurlijk! Heel fijn te lezen dat het allemaal zo soepel is verlopen. Hartelijk dank voor uw fijne reactie. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

De bakken zijn perfect en goed te gebruiken bij goederen vervoer

Beste Tomasz, Wat fijn om te lezen dat onze bakken zo fijn werken voor jullie transport. En natuurlijk heel hartelijk dank voor deze fantastische review. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Engelslogistiek is voor ons een zeer betrouwbare partij

Onze ervaring is dat de levering en altijd snel zijn tegen een marktconforme tariefstelling. Zeer betrouwbaar.

Beste, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer en de positieve woorden! Met onze producten en service streven wij er natuurlijk naar een goede reputatie te ontwikkelen bij onze klanten. Zo te lezen is dat bij jullie helemaal goed gekomen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Niet al te best.

Blikjes container besteld, via Ideal betaald. Orderbewijs ontvangen. Daar staat op levertijd volgt. Vervolgens na 2 weken maar eens bellen waar de container blijft. Duurt het vervolgens nog ruim 2 weken voor de levering. Wij als school moeten het maar rustig afwachten dan. Zet anders op de site dat levering over ruim 4 weken is.

Beste Frans, Wat vervelend om te lezen dat de levering zo lang op zich laat wachten. Doorgaans hebben wij een levertijd van enkele werkdagen mits uit voorraad leverbaar is. Zodoende hebben wij dan ook naar de unieke situatie gekeken om te achterhalen wat de reden van de vertraging is. Ik zie dat u een product hebt besteld wat uit verschillende losse onderdelen bestaat. Deze moeten samen tot 1 geheel worden geassembleerd voordat wij over kunnen gaan tot levering. Deze assemblage moet daarnaast worden uitgevoerd in een ander filiaal wegens drukte. Dit zorgt samen helaas voor deze vertraging in levering. We doen ons uiterste beste de levertijd zo kort mogelijk te houden. We willen er natuurlijk wel zeker van zijn dat wij een goed en compleet product bezorgen zodat u er direct mee uit de voeten kunt als u het binnen hebt. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Zeer correcte levering

Mooie en correcte levering, geen beschadigingen. Toppie

Beste Theo, Hartelijk dank voor de fijne woorden en het mooie cijfer. Daar worden wij op deze zonnige dagen extra blij van! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Top site,groot assortiment

Alleen positieve afwikkeling van alles ,had een beschadigde bak door vervoerder,kreeg gratis een nieuwe toegestuurd

Beste Wim, Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent! Tijdens transport kan er altijd iets gebeuren, maar dan moet het natuurlijk gewoon netjes worden opgelost. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Slechte communicatie over levertijd

Ik heb nog niks geleverd gekregen. Het gaat ook nog weken duren. Terwijl nergens verteld wordt dat zoiets schijnbaar 6 weken moet duren? Maar wel al alles betaald!

Beste Guus, Wat vervelend te lezen dat u zo lang op uw bestelling moet wachten. We proberen orders binnen enkele werkdagen te leveren, mits alle producten voorradig zijn en leverbaar uit 1 magazijn. Ik zie dat enkele door u bestelde producten niet direct leverbaar waren, waardoor de levertermijn helaas wat langer op zich heeft laten wachten. Excuus dat wij u hierover onvoldoende hebben geïnformeerd. Ik zie dat inmiddels uw bestelling is afgeleverd, gelukkig heeft u hier niet nog weken op hoeven wachten. We vertrouwen op de kwaliteit van onze producten en gaan er van uit dat u deze dan ook goed in gebruik kunt nemen. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, horen wij dit uiteraard graag en lossen wij het graag samen met u op. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

gewoon top

gewoon goed

Beste Rene, Gewoon fantastisch, bedankt! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Correct en snel

Makkelijke website en easy te bestellen Zeker vaker doen

Beste Dwight, Wat een mooi cijfer en fijne woorden, bedankt. Tot de volgende bestelling dan maar! Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Industrieterrein Kapelbeemd Boven Zijde 9 5626EB Eindhoven

Over Engelslogistiek.nl

Engels produceert en levert kunststof en metalen producten voor duurzame verpakkingsoplossingen en afvalinzamelingsmiddelen. Onze producten worden gebruikt voor opslag, transport, afvalinzameling en afvalscheiding. Engels voert een breed assortiment aan bakken, pallets, palletboxen, containers, stellingen etc., maar is er ook in gespecialiseerd om, vanuit dit standaard assortiment, unieke en klant-specifieke producten te ontwikkelen en te produceren. Korte levertijden, kwaliteit en creativiteit staan bij ons hoog in het vaandel. Voor een uitgebreide bedrijfsomschrijving zie onze website