Ben zeer tevreden met de geleverde producten, exact wat ik nodig had en correct afgeleverd. Vind dit een zeer geslaagde service. Bedankt!

Beste Hendrik Heel erg bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Manque de communication et livraison non professionnelle

Aucune info sur le délai de livraison après le passage de la commande. Email de suivi demandé une semaine après la commande resté sans réponse. Livraison effectuée sans remise en main propre, laissée devant la porte sans avoir pris la peine de sonner alors qu'il y avait quelqu'un pour réceptionner. Manque de professionalisme

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Jeremy, Nous sommes désolés pour les problèmes de livraison rencontrés. Chez Engels Logistics, nous faisons tout notre possible pour offrir un service professionnel à nos clients. Nous allons enquêter sur ce qui s'est mal passé pour éviter que cela ne se reproduise à l'avenir. Merci de votre compréhension. Cordialement, Team Engels

Au top

Le produit et la rapidité de livraison m'ont vraiment plût, la seule chose négative c'est que la date de livraison m'a été communiqué la veille et je n'ai pas su m'arranger pour être présent. Un arrangement par téléphone a su être fait avec le livreur pour déposer le colis hors de la vue des passants. Encore merci

Bonjour Jean-Philippe Marsia, Nos excuses pour ce désagrément et merci pour votre compréhension. Nous sommes heureux que tout soit finalement bien arrivé chez vous! Cordialement, Team Engels

Prima producten, waardeloze verzending

De producten van Engels zijn, zoals steeds meer dan in orde. Hun keuze van transport is dit echter niet. Ze hebben meer dan een volle week nodig om een pakket binnen België getransporteerd te krijgen. Dat is gewoon onaanvaardbaar.

parfait

c'est top

Bonjour François-Xavier, Merci pour votre reaction. Cordialement, Team Engels

Leveringsafspraak niet na gekomen

Afspraak was op donderdag, iemand de hele dag thuis gebleven. En de maandag pas geleverd.

Beste Lennert, Onze excuses voor de late levering. Het kan (zelden) gebeuren dat de externe leverancier een onverwachte vertraging oploopt. We waarderen uw geduld en werken eraan om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Engels

Service eersteklas!

d

Beste Rudi, Heel erg bedankt! Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Pas de souci

Matériel ok délivré correctement

Bonjour, Merci pour votre reaction! Cordialement, Team Engels.

gemakkelijk kiezen en snelle correcte levering

ik had snel het gewenste gevonden op de website, werd nog gecontacteerd omdat om de een of andere reden de bestelling tweemaal was geplaatst, direct gecorrigeerd en de volgende dag al afgeleverd

Beste Jan, Fijn om te horen, bedankt voor uw vertrouwen in ons en de positieve reactie! Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Beste kwaliteit voor de beste prijs

Wij hebben reeds meerdere malen bakken bij Engels besteld... deze voldoen aan alle normen, kwaliteit, stevigheid, doeltreffendheid, duurzaamheid...

Beste Patrick, Bedankt voor uw vertrouwen en positieve feedback! Met vriendelijke groeten, Team Engels.

zeer tevreden

zeer tevreden

Beste Willy, Heel erg bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Team Engels.

uitstekend

snel, correct en zeer vriendelijk

Beste Tieneke, Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Très Correcte

Marchandise bien arrivée dans les temps et pas abimer.

Bonjour Marc, Merci pour votre reaction. Cordialement, Team Engels.

mooie prijs kwaliteit

goede prijs kwaliteit en top verpakt geleverd gekregen

Beste Jan, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Zeer slecht

Nog geen producten ontvangen en geen reactie op mail

Beste Paul, Jammer om dit te horen. We hebben uw bestelling intern nagekeken en begrijpen uw zorgen. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden. Bedankt voor uw geduld en begrip! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Bon service

Livraison rapide

Bonjour Giuseppe, Merci pour votre réaction positive ! Cordialement, Team Engels.

Pas de problème

Client satisfait comme à chaque commande

Bonjour Philippe, Merci pour votre reaction. Cordialement, Team Engels.

snel en efficient

Snel en efficient

Beste Delphine, Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Parfait

C'est une première commande pour moi Aucun souci, rapide et livré rapidement également Les produits correspondent à mes attentes

Chère Anabelle, Merci pour vos commentaires! Cordialement, L'équipe Engels

Te laat en geen communicatie over verwachte moment van levering

Ik weet niet wanneer er geleverd werd. Slechte communicarie

Beste, We vinden het jammer dit te lezen. Kan u ons een referentie geven van uw bestelling zodat we dit intern kunnen uitzoeken? Alvast onze excuses voor enig ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

tout à fait satisfait de ma commande

Je suis tout à fait satisfait des produits isotherme reçu mais avant de passer une nouvelle commande, je souhaiterais recevoir une facture d'achat pour la première commande reçue. Cordialement.

Bonjour Olivier, Nous sommes heureux de lire que vous êtes satisfait de nos produits. Pouvez-vous nous donner une référence de votre commande afin que nous puissions vérifier si la facture a bien été envoyée ? Merci d'avance. Cordialement, Team Engels.

Vlotte bestelling en afhandeling

Beste Danny, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Parfait

Répond bien à mes attentes. Qualité au rendez vous!

Bonjour Abdelilah, Merci pour votre reaction. Cordialement, Team Engels.

Très mauvais suivi du transporteur

Le transporteur a mis un temps fou à organiser la livraison car il ne trouvait soi-disant pas la rue. Après que j'aie envoyé une capture d'écran à une de vos collaboratrices, le transporteur s'est enfin décidé à livrer. Le chauffeur m'a appelé et après que je lui aie réexpliqué l'emplacement de la maison, il a livré le colis à 3 kilomètres sans contact avec l'occupant de la maison!!!

Zeer goede opvolging.

Had het uur van levering net iets concreter geweest (er was nu nog een tijdvork van zo'n 4 uur), dan had ik een 10/10 gegeven. Maar dat ligt dan eigenlijk aan het transportbedrijf en niet aan Engels Logistics.

Beste Eric, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Schemkensstraat 15

B-3583 Beringen