Parfait

C'est une première commande pour moi Aucun souci, rapide et livré rapidement également Les produits correspondent à mes attentes

Te laat en geen communicatie over verwachte moment van levering

Ik weet niet wanneer er geleverd werd. Slechte communicarie

Beste, We vinden het jammer dit te lezen. Kan u ons een referentie geven van uw bestelling zodat we dit intern kunnen uitzoeken? Alvast onze excuses voor enig ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

tout à fait satisfait de ma commande

Je suis tout à fait satisfait des produits isotherme reçu mais avant de passer une nouvelle commande, je souhaiterais recevoir une facture d'achat pour la première commande reçue. Cordialement.

Bonjour Olivier, Nous sommes heureux de lire que vous êtes satisfait de nos produits. Pouvez-vous nous donner une référence de votre commande afin que nous puissions vérifier si la facture a bien été envoyée ? Merci d'avance. Cordialement, Team Engels.

Vlotte bestelling en afhandeling

Beste Danny, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Parfait

Répond bien à mes attentes. Qualité au rendez vous!

Bonjour Abdelilah, Merci pour votre reaction. Cordialement, Team Engels.

Très mauvais suivi du transporteur

Le transporteur a mis un temps fou à organiser la livraison car il ne trouvait soi-disant pas la rue. Après que j'aie envoyé une capture d'écran à une de vos collaboratrices, le transporteur s'est enfin décidé à livrer. Le chauffeur m'a appelé et après que je lui aie réexpliqué l'emplacement de la maison, il a livré le colis à 3 kilomètres sans contact avec l'occupant de la maison!!!

Zeer goede opvolging.

Had het uur van levering net iets concreter geweest (er was nu nog een tijdvork van zo'n 4 uur), dan had ik een 10/10 gegeven. Maar dat ligt dan eigenlijk aan het transportbedrijf en niet aan Engels Logistics.

Beste Eric, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Beste Dominique, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Tip top in orde, van bestelling tot levering

Beste Vicky, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

trage verwerking - onvriendelijke transporteur

tussen betaling en levering te veel tijd transporteur eerst bon ondertekenen nog vorens de vrachtwagen openging om te lossen ? product volgens verwachting

Beste, Bedankt voor uw reactie. We nemen uw opmerking hier intern op en trachten dit te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

Vlot, efficient, professioneel!

Vlot, efficient, professioneel

Beste, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels.

personnel à l'écoute et communique les informations directement

Je recherchais des bacs avec une dimension précise, votre personnel a répondu à mes attentes

Bonjour André, Merci pour votre réaction. Cordialement, Team Engels.

Colis parfait, livraison parfaite.

Coli bien emballé, envoyé rapidement, bon suivi de livraison.

Kwaliteit bakken

De bakken zijn van goede kwaliteit. Ik ben tevreden. Had wel enige moeilijkheid om op de website de juiste keuze te maken. Vond de website niet zo zoek-vriendelijk.

TOUT OK

TOUT OK

Bonjour Guy, Merci pour votre réaction. Cordialement, Team Engels.

Commande par internet avec virement

A ne pas refaire j'attends maintenant de tester vos produits

achat en ligne rapide, par contre contact électronique à améliorer

commande en ligne rapide et correcte, par contre question envoyé par mail toujours sans réponses, d'après appel téléphonique- il faut attendre son tour.

Cher Joanna, Je vous remercie de votre réponse. Nous nous efforçons de donner suite à nos courriels dans les plus brefs délais. Team Engels!

Duidelijke website en snelle levering. Prijs van de levering ligt wel hoog.

Duidelijke website en snelle levering. Prijs van de levering ligt wel hoog.

Beste, Bedankt voor uw reactie! Team Engels!

tevreden

Beste,de bestelling liep fout,door jullie transportteur na wat mail en telefoons werdt dit door jullie op gelost,door de zending op nieuw te sturen en deze was snel en juist.daar voor dank.

Beste, Fijn te horen dat alles uiteindelijk kon worden opgelost. Met vriendelijke groeten, Team Engels!

Snelle en fijne service

Een fijne service, snelle levering en zeer correcte prijzen

pakje werd buiten achtergelaten

Het pakje werd op zaterdag geleverd. Ik werd hiervoor verwittigd maar kon het niet aanpassen zodat het tijdens de week zou worden geleverd. Aangezien het geleverd werd bij een bedrijf was er niemand aanwezig en werd het pakje buiten achtergelaten waar het gestolen/beschadigd kon worden door derden.

Beste Pieter, We vinden het jammer te horen dat uw levering niet volgens wensen verliep. Kan u ons even op mail zetten van wie u een mail ontvangen heeft van levering? Dit mag naar [email protected] . Dan kunnen we dit even nakijken wat er mis is gegaan. Wij verzoeken onze leveranciers om niet op zaterdag te leveren. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Vlot en correct

Goed op de hoogte gehouden ivm leveringsdatum

Beste Stany, Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groeten, Team Engels

Produits conformes, livraison rapide

---

Cher Nicolas, Merci pour votre réaction positive. Cordialement, Team Engels

Correct verloop

Correcte opvolging en aflevering

Beste Werner, Bedankt voor uw fijne reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Facile, rapide

Site bien détaillé, qualité des produits, et très bon suivi.

Cher Pascal, Merci pour votre réaction positive. Cordialement, Team Engels

Bedrijfsgegevens

Schemkensstraat 15

B-3583 Beringen

+32 11 81 50 50

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.