Kwaliteit bakken

De bakken zijn van goede kwaliteit. Ik ben tevreden. Had wel enige moeilijkheid om op de website de juiste keuze te maken. Vond de website niet zo zoek-vriendelijk.

TOUT OK

TOUT OK

Commande par internet avec virement

A ne pas refaire j'attends maintenant de tester vos produits

achat en ligne rapide, par contre contact électronique à améliorer

commande en ligne rapide et correcte, par contre question envoyé par mail toujours sans réponses, d'après appel téléphonique- il faut attendre son tour.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Cher Joanna, Je vous remercie de votre réponse. Nous nous efforçons de donner suite à nos courriels dans les plus brefs délais. Team Engels!

Duidelijke website en snelle levering. Prijs van de levering ligt wel hoog.

Duidelijke website en snelle levering. Prijs van de levering ligt wel hoog.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Bedankt voor uw reactie! Team Engels!

tevreden

Beste,de bestelling liep fout,door jullie transportteur na wat mail en telefoons werdt dit door jullie op gelost,door de zending op nieuw te sturen en deze was snel en juist.daar voor dank.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Fijn te horen dat alles uiteindelijk kon worden opgelost. Met vriendelijke groeten, Team Engels!

Snelle en fijne service

Een fijne service, snelle levering en zeer correcte prijzen

pakje werd buiten achtergelaten

Het pakje werd op zaterdag geleverd. Ik werd hiervoor verwittigd maar kon het niet aanpassen zodat het tijdens de week zou worden geleverd. Aangezien het geleverd werd bij een bedrijf was er niemand aanwezig en werd het pakje buiten achtergelaten waar het gestolen/beschadigd kon worden door derden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Pieter, We vinden het jammer te horen dat uw levering niet volgens wensen verliep. Kan u ons even op mail zetten van wie u een mail ontvangen heeft van levering? Dit mag naar [email protected] . Dan kunnen we dit even nakijken wat er mis is gegaan. Wij verzoeken onze leveranciers om niet op zaterdag te leveren. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Vlot en correct

Goed op de hoogte gehouden ivm leveringsdatum

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Stany, Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groeten, Team Engels

Produits conformes, livraison rapide

---

Cher Nicolas, Merci pour votre réaction positive. Cordialement, Team Engels

Correct verloop

Correcte opvolging en aflevering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Werner, Bedankt voor uw fijne reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Facile, rapide

Site bien détaillé, qualité des produits, et très bon suivi.

Cher Pascal, Merci pour votre réaction positive. Cordialement, Team Engels

très bien

chauffeur très sympa et patient

Cher, Merci pour votre réaction positive. Cordialement, Team Engels

Geweldig, aanrader!

Beste, Bedankt voor uw fijne reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Orderbehandeling en levering is correct verlopen

Voorgestelde leverdatum werd gerespecteerd.

Beste Joke, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Mooie kwaliteit en supersnelle levering!

De bestelde kunststof boxen werden snel geleverd en voldeden volledig aan de verwachtingen.

Dag Simon, Dank voor deze fijne beoordeling. Met vriendelijke groet Team Engels

Réactivité, flexibilité et efficacité. Merci pour le service, c’est top!

Réactivité, flexibilité et efficacité. Merci pour le service, c’est top!

Bonjour, Merci pour cet excellent commentaire. Bien à vous Team Engels

Vlot, efficient en klant vriendelijk

Vlot en goede info verstrekking Snelle levering volgens afspraak en kwaliteitsvol product

De bestelling was iets langer onderweg dan verwacht, maar daar maak ik niet echt een probleem van. De levering werd in 2 delen geleverd. Bij de eerste levering ontbraken er een aantal produkten. Hiervoor heb ik contact opgenomen en werd mij verteld dat de produkten vanuit verschillende magazijnen worden verstuurd. Dit is misschien iets wat je aan de klanten op voorhand kan meegeven, zodat ze zich geen zorgen maken.

Super hoge kwaliteit, geweldige prijs

Wij zijn super tevreden met de aankoop, de kwaliteit van de container is fantastisch goed; stevig en duurzaam.

goede service, vlotte levering

goede service, vlotte levering

Teleurstelling over lange levertermijn

Niet tegenstaande de producten op jullie website op stock staan, is de levertermijn behoorlijk lang. Gezien de huidige maatschappij waarin we leven, waarin iedereen snel zijn pakketjes wilt hebben, vind ik de aanduiding van de stock op jullie site misleidend, aangezien ik ervanuit ga dat als een product op stock is, ik dit ook snel geleverd zal krijgen. Dat was met deze laatste bestelling niet het geval. Tot op heden ontvingen we onze bestelling die op 25/01 gebeurd is nog niet. Voor de rest zijn we wel super tevreden over de materialen en de boxen, die we in het verleden al bij jullie aankochten.

Goede, correcte en professionele service

NA

Rapidité, Qualité

Tout est dans le titre, le produit est de très bonne qualité et correspond au produit que je cherchais quoique un peu cher.

Alles in orde

Correcte levering & prijs