Zéér snel geleverd, producten van uitstekende kwaliteit.

We hebben een groot aantal producten besteld en alles is in minder dan een week tijd geleverd. De geleverde producten zijn van een uitstekende kwaliteit.

Hele rappe levering, ziet er stevig uit allemaal.

Ik had een thermobox nodig voor achterop de scooter. Na betaling kwam hij heel rap toegeleverd. Het ziet er een stevig ding uit, maar hij is nog niet in gebruik.

Redsponsable maintenance et achats

Je suis client depuis peu de temps, mais bon rapport qualité prix

Produits de très bonne qualité

Produits de qualité Service rapide Mais prestataire chargé de livraison catastrophique

Kwaliteit is heel goed

Ik werk al jaren met de producten van Engels en de over de kwaliteit ben ik zeer tevreden. De laatste levering verliep echter verkeerd en volgens de klantendienst want het mijn schuld...

Goede communicatie

Zeer professioneel. Een zekere aanrader!! Van begin tot eind goede update tot de levering. Bedankt!

slechte service

Een bestelling geplaatst op de webshop van Engels Logistics, alle bestelde artikelen waren volgens de webshop ruim op voorraad en levering zou binnen 1 á 2 werkdagen zijn, maar wacht nu ondertussen al 18 dagen en heb nog steeds niets ontvangen of gehoord van mijn bestelling. Als je dan een mail stuurt met de vraag of ze weten wanneer de bestelling geleverd zou worden krijg je een mail terug met enkel een order bevestiging maar GEEN antwoord op de vraag!

Uitgebeid aanbod en foutloze leveringen

Altijd goede service

Er is redenen waarom ik altijd terugkom: service en kwaliteit

Zoals steeds heel vriendelijk en vlot geholpen bij het afhalen. Ook de bestelling via de website verliep probleemloos.

Correcte service

Impeccable. Rapide et commande tout à fait conforme

Commande livrée en 3 jours. Le site web comporte toutes les infos pour choisir précisément l'article adéquat.

Slecht

Levering voorzien voor 05/12, op 06/12 avond nog niets ontvangen Factuur per mail komt niet overeen met de bestelling en ook niet met de factuur op de website

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste klant, Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. De bestelling is in 2 delen geleverd en bij ons door de transporteur opgehaald op 5-12 en 6-12. De aflevering bij u zal dus inderdaad een dagje later hebben plaatsgevonden. De facturen hebben we gecontroleerd; vanwege de 2 deelleveringen heeft u ook 2 facturen ontvangen die samen overeenkomen met het bedrag van uw bestelling. Hopelijk is hiermee een en ander opgehelderd en zien wij u spoedig terug in onze shop. Salesteam Engels

EXCELLENT

Tres rapide je suis très satisfait.

Bestellen en super snel geleverd! Top sevice en kwaliteit. Zeker een bedrijf om aan te raden!

Top services

Altijd juist en correct, snelle levering

TOPSERVICE EN MATERIAAL

Topservice en materiaal.

Efficiënt en degelijk zoals steeds

Zeer vriendelijke correspondentie en service in het bedrijf zelf bij afhaling.

Altijd snelle en correcte service

Altijd snelle en correcte service

Perfecte communicatie, snelle levering, mooi materiaal.

Perfecte communicatie, snelle levering, mooi materiaal.

Correcte levering en prima kwaliteit

Correcte levering en prima kwaliteit

snelle en goede levering !!

Goede kwaliteit

Besteld in de webshop en in korte tijd geleverd

Besteld in de webshop en in korte tijd geleverd

Kwaliteitsmateriaal en snel gelevering

Kwaliteitsmateriaal wordt snel geleverd. Prima service. Correcte afhandeling.

Betaalbare topkwaliteit

Top kwaliteit aan betaalbare prijzen en snel geleverd.

Zo als het moet

Bestelling geplaatst op de webshop. Duidelijke goede communicatie. Transport op tijd en zeer vriendelijk .

Filtre sur la langue

Kiyoh Critiques

Tous les clients sont autorisés à revoir
Les commentaires doivent répondre à la critique terms and conditions and the privacy policy
Checks to prevent fake reviews as much as possible : Read more
Les critiques avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumissionTraduit avec www.DeepL.com/Translator (version gratuite)