heel goede en snelle levering

bij de bestelling is alles vlot verlopen en snel geleverd. ook al ben ik een particulier klant.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling, dat waarderen we enorm. Fijne dag verder. Vriendelijke groeten, Ria Firstline Sales

Super service, bons prix et livraison rapide

impeccable rien à redire

Bonjour, Merci pour votre réaction. Bien à vous Nele

Zonder opmerkingen - Schitterend

Leveringen verlopen steeds zoals het hoort, zonder veel gedoe, en bij een zeldzame fout/onregelmatigheid wordt deze meteen rechtgezet.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Alexander, Bedankt voor uw reactie, we doe steeds ons best. Met vriendelijke groeten Nele

Een juiste en correcte bestelling afgeleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marnix, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Voor verdere vragen staan wij steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, Axel

Snel, correct en no nosense.

Goede service indien hulp nodig. Correcte afhandeling en heel gestructureerd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ine, Bedankt voor je mooie beoordeling! Voor verdere vragen staan we steeds tot je dienst. Met vriendelijke groeten, Axel

J attend encore ma commande passer y a deux semaine une commande a 500 euros pourtant la livraison est prévue sous max 5jours après 2 semaines je décide de les contacter et il me dise que ils ont perdu le bon de commande donc moi même et renvoyer l e-mail de confirmation et mtn livraison prévue pour dans deux semaines vive les 3 a 5 jours de délai de livraison

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Monsieur, ce produit était en rupture de stock au moment de la commande. En principe, vous avez reçu une confirmation de commande de notre part indiquant que la livraison n'était prévue que dans la semaine du 11 au 17 juillet. Un délai de livraison de 5 jours ouvrables n'est possible que si les articles sont en stock. Nos sincères excuses pour tout inconvénient cause. Cordialement, Debora

goede producten, levering kan beter

Onze bestelling van de bakken stond gewoon aan de voordeur. Iedereen had de bakken kunnen meenemen. Aangezien onze voordeur dicht bij het voetpad is. Ik had een briefje gehangen om alles bij de buren te leveren. De buren waren ervan op de hoogte.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geachte Heer Craps, Beste Frederik, Fijn om te horen dat je tevreden bent. De feedback wat de levering betreft is zeker nuttig. Wij zullen dit opnemen met onze transporteur zodat de dienstverlening in de toekomst beter zal verlopen. Nogmaals bedankt en fijn weekend alvast. Vriendelijke groeten, Ria Firstline Sales

Goede ervaring

Vlotte bestelling, vlotte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Bedankt voor deze toffe review, we doen steeds ons best om onze klanten tevreden te stellen. Hopende U de toekomst terug te zien. MVG,

Niet tevreden, tot dusver

4 magazijnbakken besteld. Blijven hangen bij de transporteur, en middels de link werd ik niets wijzer. Ongeveer een week later werden er 3 van de 4 bestelde bakken geleverd. Geen verdere info een week na datum... Van de kleinere boxen die ik bestelde, hoor ik niets... Ondertussen bijna verhuisd, zonder bakken die ik zou gebruiken...

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Dirk, Bedankt voor Uw feedback. Het spijt ons om dit te lezen, is zeer vervelend. We proberen dit onmiddellijk op te lossen. Uw klacht wordt intern opgenomen, om dit in de toekomst te vermijden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Christel

Tevreden, correct en snel.

Op naar een volgende bestelling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Dieter, bedankt voor deze positieve reactie! We hopen u dan zeker in de toekomst nog een keer op onze webshop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Debora

super tof

verkeerde bestelling gedaan en toch hebben ze de omruiling professioneel afgehandeld zonder tegenzin. Super toffe ervaring

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Simon, Hartelijk dank, we proberen steeds ons best te doen om onze klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groeten Nele

ok

degelijk product, levering en de termijn kon beter

Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten Nele Verhesen

Top service, aanrader !!

Ik had gebeld en direct een vriendelijke dame aan de de lijn die perfect al mijn vragen kon beantwoorden. Ik heb dan mijn bestelling afgerond en twee dagen later werd mijn bestelling netjes afgeleverd aan de deur. Alles was netjes en zeer goed verpakt, geen schade aan de bestelling. Zeer goede prijs/kwaliteit !! Tevreden klant die andere mensen aanraad om niet te twijfelen om daar te bestellen en te kopen.....

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Guy, Dankuwel voor zoveel mooie complimentjes. Zulke feedback motiveert ons Engels-team om elke dag opnieuw dit niveau van service te blijven nastreven. Dank:) Met vriendelijke groeten Nele Verhesen

impeccable

rapidité, prix excellent

helaas, tot op heden hebben wij de bestelling nog niet mogen ontvangen.

negatief

Positief

Zeer mooie stevige bakken, precies zoals beschreven op de website.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Elise, Bedankt voor de mooie feedback. Mvg, Ronald.

Te laat

Zending werd niet op tijd geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Sabine, We proberen altijd zsm. te leveren maar soms kan dit door de drukte wat langer duren dan verwacht. Je mag ons dan ook altijd contacteren ivm. uw bestellingen en dan gaan we hier altijd voor de snelst mogelijke oplossing zorgen. Mvg, Ronald.

Jammer dat wijziging niet doorgevoerd werd

Engels is niet de goedkoopste, heeft niet de snelste levertijd, niet de gebruiksvriendelijkste webshop en is niet specifiek gekend om zijn unieke producten. Wel Limburgs :) en al vaak besteld. Toen producten later dan verwacht geleverd werden moest transport gesplitst worden, een gedeelte naar een ander losadres. De vriendelijke telefoniste heeft dat zonder probleem aanvaard. Maar toch kwam alles op 1 adres aan. Was wel vreemd. We hebben het zelf opgelost. Voor de rest doet het wat het moet doen en product was OK.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Patrick; Wij proberen steeds zsm. te leveren maar soms kan het wat langer duren dan verwacht door overmacht. Je mag ons dan ook steeds contacteren indien je vragen/opmerkingen hebt en dan gaan we steeds een passende oplossing voor u zoeken. Mvg, Ronald.

Alles Top!

Alles geleverd zoals besteld! Top!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Tom, Bedankt voor uw beoordeling. Wij streven altijd naar constante verbetering en maximum service. Met vriendelijke groeten, Engels Sales Team

Op tijd geleverd. Vriendelijk

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Didier, Hartelijk bedankt voor uw feedback, wij zijn pas tevreden als u tevreden bent. Met vriendelijke groeten Nele Verhesen

Correcte en vlugge levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goeiemiddag Marnick, Bedankt voor uw mooie score, tevreden klanten, daar doen we het voor. Met vriendelijke groeten Nele

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Tony, Bedankt voor uw positieve feedback en voor het vertrouwen. Mvg, Ronald.

Top ! Super rapide et très bonne qualité !

Super !

Bonjour, merci pour ce commentaire élogieux! Cordialement, Debora

très content

Très contente

Merci pour votre réaction. Bien à vous Nele

Snelle levering en scherpe prijzen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor uw feedback Davy, we proberen steeds ons best te doen. Met vriendelijke groeten Nele

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.