magazijnbakken en etiketten

Hebben de magazijnbakken en etiketten nog steeds niet ontvangen. Besteld op 01/02/21.

Gewoon goed zoals het moet.

Zie boven

Bonjour, ravis de la qualité du produit et du service, merci bonne continuation

Bonjour, ravis de la qualité du produit et du service, merci bonne continuation

goede ervaring

vriendelijke en goede service, correcte levering. goede kwaliteit / prijsverhouding

snel - vriendelijk en duidelijk

Zowel prijs, snelheid en de vriendelijkheid van de dames aan de telefoon. Aflevering door Shenol van KBS: vriendelijk en behulpzaam!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dankjewel voor de goede beoordeling. We hebben ook het compliment doorgegeven aan het team van onze transporteur, KBS Transport.

gemakkelijk

zeer snel en gemakkelijk te bestellen,

Dank je wel!

Zeer snelle bezorging

Dank je wel!

vriendelijke vlotte service

vriendelijke vlotte behulpzame service

Zeer vlotte service

Parfait

Livraison rapide, fournisseur de confiance

Merci!

Zeer correct en behulpzaam.

Degelijke producten. Behulpzame mensen.

Bedankt!

Best OK.

Bestelling en levering verliep zeer vlot. Klein aandachtspunt was dat er 8 stuks besteld en betaald werden maar slechts 7 konden geleverd worden. Voor de teruggave diende ik zelf wel een mail te sturen. Dit zou misschien wel vanuit het bedrijf zelf kunnen. Verder prima service en goed product.

Beste Koen, we nemen dit zeker intern op! Vriendelijke groeten, Debora

snelle, correcte levering

afmetingen van dozen die ik nergens anders vond, heb ik hier gevonden !

Fijn te horen !

Alles werd netjes binnen gezet en nagekeken op volledigheid en eventuele gebreken. Super.

Simplicité

Simplicité et rapidité.

Top maar ik heb nog wel niks ontvangen

Bestelafhandeling was goed maar levering laat nog wel op zich wachten...mss wachten met de review tot heel het dossier is afgewerkt...

Beste Tania, we nemen dit zeker en vast intern op! Vriendelijke groeten, Debora

perfect

mooie afhandeling, correct geleverd.

Perfecte dienstverlening!

Perfect!

snelle service

kwaliteitsvolle container, snelle levering aan huis

correct

correct en snelle levering, top!

Reeds meerdere malen bestelling geplaatst

Altijd vlot geleverd geweest.

Hartstikke goed

Aangenaam

Produkten zijn in orde, levering enz... ook

Goed en correct afgewerkt! Hopelijk kunnen we in de toekomst nog bestellingen plaatsen. Voor het ganse Engels-team : Happy 2021 grtz,

onoverzichtelijk , onduidelijk en misleidend

Ik heb me een ongeluk gezocht naar EPP bakken op de site. Ik heb ze enkel gevonden via een zoekopdracht , enkel omdat ik wist dat je ze hebt. Ik heb Transportrollers met open dek, 600x400 mm (80-156-1 ) besteld en die blijken maar 58 x 38 cm te zijn. Er passen dus geen standaard bakken van 60 x 40 op. Als je echter deze besteld dan zijn ze wel 60 x 40 cm : Kunststof transportroller 600x400 mm open dek 88001-1-G , of past die ook niet bij de 60 x 40 cm bakken ? Dezelfde omschrijving maar andere maten. Een kat vind er zijn jongen niet in. Hoe moeilijk kan het zijn om per maat van bak de bijhorende accesoires te sorteren. Ondermaats voor een bedrijf als Engels. Kijk eens naar de site van Auer als je dingen wil verbeteren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Walter, zeer spijtig te lezen, maar we zullen de opbouw van de website hier intern zeker onder de loep nemen. Ondertussen gaan we alles in het werk stellen om het verkeerd geleverde zo snel mogelijk terug op te halen en u de juiste transportrollers te bezorgen. Nogmaals onze excuses voor eventueel ongemak en we hopen u in de toekomst alsnog bij Engels te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Debora

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement