Bon service

Excellente assistance téléphonique. Professionnel et sympathique

teleur gestelt

website is niet in orde, bestelling kon niet door gaan omdat het product er niet meer was en toch nog kon bestellen, dank zie een oplettende persoon dit te weten gekomen, geld werd terug op de rekening gezet dank daar voor. Moet nu even overwegen om te bestellen doordat de prijs verschil wel heel hoog is. Hoofdbureel in Nederland heeft hierbij fouten gemaakt door de web site niet up-to-date te houden

Zeer goede webshop

Veel keuze, snelle en correcte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Reinout; Dank voor uw positieve feedback en tot snel. Mvg, Ronald.

prima service

Alles goed verlopen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Frans Bedankt voor de positieve beoordeling. Hopende U in de toekomst steeds van dienst te mogen zijn. Mvg,

Professioneel

De vriendelijkheid van de bestuurder was opmerkelijk! Top!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Yves, Dank voor de positieve beoordeling. Mvg, Ronald.

Snel en correct

Snel en correct

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij staan steeds tot Uw dienst.

vlotte en correcte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jackie, Bedankt voor de mooie beoordeling. Altijd fijn om een 10 te krijgen! Fijn weekend alvast. Team Engels

Une catastrophe !

J'ai passé ma commande 5000001223 le 12/10. J'ai reçu 5 mails m'annonçant l'envoi avec une date limite de réception, le 19 courant. Nous le 26/10 et j'attends toujours !!! C'est un scandale !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Toon, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Voor verdere vragen staan wij steeds tot uw beschikking. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Correctie handelaar

Zoals het hoort

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Paul; Bedankt voor uw positieve feedback. Mvg, Ronald.

Snelle levering en perfecte service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling ! Voor verdere vragen staan wij steeds tot uw beschikking. Met vriendelijke groeten, Team Engels

article répondant à mes attentes

article répondant à mes attentes - délai de livraison respecté : 5 étoiles !!

Bonjour, Merci beaucoup pour votre avis positif ! Bien à vous, Team Engels

Correct

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jelle, Bedankt voor de goede beoordeling, altijd fijn om een 10 te krijgen! Fijn weekend alvast! Team Engels

Bedankt voor de goede samenwerking

Snel geleverde zending ,Bedankt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ghislain Louis, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn weekend alvast! Team Engels

super service

De chauffeur is terug gereden omdat ik niet aanwezig was.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor uw mooie beoordeling ! Voor verdere vragen staan wij steeds tot uw beschikking. MVG Het Engels Team

desastreuse

Lors de la commande confirmation livraison prévue semaine 37 Semaine 38 envoi de 2 mail restés sans réponse pour obtenir une date de livraison Semaine 38 téléphone donnant la certitude livraison semaine 39 Aujourd'hui semaine 39 toujours pas d'avis de livraison IL serait peut être judicieux de lier vos enquêtes en fonction des livraisons effectuées Bravo une fois la remarque déposée sur l'enquête de satisfaction, la réaction a été rapide, efficace et exacte

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour, merci d'avoir modifié l'évaluation et votre commentaire. Cordialement, Debora

Een beter communicatie in de levering

Als er staat levering binnen de 5-6 dagen , als er dingen dan niet voorradig zijn moeten ze sneller communiceren met eindklant

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback. We proberen altijd binnen de gevraagde levertermijn te leveren. Bij wijzigingen worden deze steeds met de klant meegedeeld. Spijtig dat dit bij u niet gebeurde. We zullen er op letten dat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurd. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Très bonne marchandise

Je comptais sur une livraison entre 3 et 5 jours ouvrables après avoir passé la commande. Malheureusement, je n'ai pas été livré dans ce délai et j'ai donc dû aller chercher la marchandise moi-même à Eindhoven et Beringen, d'où perte de temps et d'argent.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Monsieur, Merci de votre avis quand-même positive. C'est dommage que la livraison a pris plus de temps que normal. Nous vous assurons que cela est exceptionnel. Nous espérons de vous revoir sur notre webshop. Bien à vous. Team Engels

Excellent

Bon produit. Très satisfaite

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Merci beaucoup pour votre reponse positif!

Depuis la commande en ligne jusqu’à la livraison à domicile tout a été parfait

Suivi de livraison impeccable

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Marie-France; Merci beaucoup pour votre retour si positif! Bav, Ronald.

Zeer goed maar...

Kwaliteit OK Communicatie OK Levering OK maar.... Ik heb me akkoord verklaard met lagere (en dus goedkopere) kratten, dan besteld. Die zijn ondertussen reeds lang geleverd maar op de overeenkomstige terugbetaling van de prijsreductie wacht ik nog steeds....

snelle en vlotte levering

top kwaliteit en snelle en vlotte levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Tony, bedankt voor de positieve reactie. Altijd fijn om te horen! Vriendelijke groeten, Debora Grossi

Betaling binnen 30dagen zou makkelijker zijn.

Neemt soms meer tijd in beslag om de betaling meteen te doen ipv samen met de andere betalingen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Thomas; Bedankt voor uw terugkoppeling. Zou u nog moeilijkheden hebben om bestellingen te plaatsen of om betalingen uit te voeren dan mag u ons steeds contacteren en dan zullen wij u zo goed mogelijk verder helpen. Mvg, Ronald.

prima levering volgens afspraak

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Tom; Bedankt voor de positive feedback. Mvg, Ronald.

Vlotte ondersteuning op alle vlak.

Of je nu kiest voor een chat, een mailtje of rechtstreekse telefoonlijn, je wordt op een adequate vriendelijke manier geholpen en ondersteund.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Petra, Bedankt voor de mooie beoordeling. We blijven uiteraard steeds tot uw dienst. Team Engels

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.