De container is zeer snel geleverd.

Mvg

Beste, jammer dat mijn laatste bestelling in 3 keer werd geleverd. Terwijl ik nog altijd wacht op een bestelling die ik nog niet gekregen heb! Mvg geert

Bedankt voor feedback. Wij zullen naar de toekomst toe hiermee rekening houden. Uw bestelling is vertrokken vanuit verschillende afdelingen. Daarmee dat U deze ook in enkele keren ontvangen heeft. Dit om tijd te besparen en U zo snel mogelijk te kunnen aanleveren. Hopende U in de toekomst steeds van dienst te mogen zijn. Mvg,

Parfait

Bonne expérience de AàZ

Bonjour Jonathan, Merci pour votre bon commentaire ! Si vous avez des questions supplémentaires, nous restons à votre disposition. Bien à vous, Team Engels

Ben je n'ai toujours rien reçu

Commande non recue. Elle arrive plus tard que prévue et si je n'avais pas relancer je n'en aurais rien su.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Désolé d'entendre cela. Je vous ai contacté par e-mail pour essayer de résoudre ce problème. Bav, Kristof

de magazijnbakjes die ik ontvangen heb zijn net wat ik nodig had

Materiaal, prijs en website zijn echt wel oké, toch enkele opmerkingen: De afmetingen van de magazijnbakjes op de website zijn ronduit verwarrend. Omschrijving 237/205x144x123. Hier wordt blijkbaar mee bedoeld dat de buitenlengte 237 is, 205 binnenlengte en dan breedte 144 en hoogte 123. Dit is voor een leek als mij zeer onlogisch dat enkel de lengte met binnen en buitenafmeting wordt vermeld en de rest enkel de buitenafmeting. Wat ook wat raar is, is dat er een mail komt waarin gevraagd wordt om de bestelling en de gegevens na te kijken. Maar of je nu moet antwoorden of dit klopt of niet staat er nergens op. Mss best dan ook vermelden dat indien dit klopt, je niets moet ondernemen.

Beste Jan, Dank voor uw positieve feedback. Mocht er voor u iets niet duidelijk zijn over onze producten of heeft u nog verdere vragen dan mag u ons steeds telefonisch contacteren en dan helpen wij u graag verder. Mvg, Ronald.

Goede kwaliteit, oke communicatie

De site, kwaliteit en personeel zijn dik oke! Enkel de track and trace was niet correct en dit zorgde voor verwarring

Beste Anton, Bedankt voor uw beoordeling! Kan je misschien vertellen wat er juist mis ging bij de track and trace? Met vriendelijke groeten, Team Engels

Vlotte hulplijn en bezorging

Mijn vragen werden vlot en vriendelijk beantwoord. Ook het contact met de transporteur verliep vlot.

Beste Erik, Bedankt voor uw beoordeling! Bij vragen staan wij steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Sérieux.

Commande livrée dans les délais prévus. Article en parfait état. Contact avec le client : T.B. Livreur très agréable, soucieux de bien effectuer son travail.

Bonjour Danielle, Merci pour votre bon commentaire ! Si vous avez des questions supplémentaires, nous restons à votre disposition. Bien à vous, Team Engels

Efficace

Commande de containers

Bonjour, Merci pour votre avis positif. Bav, Team Engels

Goede kwaliteit

Bestelling is in delen geleverd, enkele producten zijn later toegekomen

Beste Gilda, Bedankt voor uw beoordeling! Bij vragen staan wij steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, Team Engels

prima en correcte afhandeling

had niet verwacht dat de bestelling tussen kerstmis en nieuwjaar zou geleverd worden

Beste Marcel, Bedankt voor uw beoordeling! Bij vragen staan wij steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Correcte service en degelijke produkten.

Ik ben nieuwe klant en ben tevreden over de degelijke produkten en correcte levering/service.

Beste Danny, Bedankt voor uw beoordeling! Bij vragen staan wij steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Bestelling niet compleet

Ik heb twee boxen aangekocht met een driepuntsleutel, deze sleutels zijn niet meegeleverd. Ik heb hiervoor reeds 2 x contact opgenomen, maar heb de sleutels nog steeds niet ontvangen. Bijgevolg kan ik de boxen niet gebruiken. Na mijn beoordeling heeft de firma onmiddellijk contact opgenomen en hebben wij de sleutels ontvangen.

Beste, Allereerst bedankt om dit mee te delen. Zeer spijtig om te lezen dat de sleutels niet tijdig werden meegeleverd. Wij nemen zsm contact met u op om dit recht te zetten. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Engels Sales Team

De bestelling voldoet volledig aan de verwachtingen

Vlotte bestelling en correcte levering.

Beste Chris, Bedankt voor uw beoordeling! Bij vragen staan wij steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, Team Engels

terug in de verkeerde school geleverd

Terug in de verkeerde school geleverd.

Bon service

Excellente assistance téléphonique. Professionnel et sympathique

Bonjour, Merci pour votre avis positif. Bav, Ronald.

teleur gestelt

website is niet in orde, bestelling kon niet door gaan omdat het product er niet meer was en toch nog kon bestellen, dank zie een oplettende persoon dit te weten gekomen, geld werd terug op de rekening gezet dank daar voor. Moet nu even overwegen om te bestellen doordat de prijs verschil wel heel hoog is. Hoofdbureel in Nederland heeft hierbij fouten gemaakt door de web site niet up-to-date te houden

Zeer goede webshop

Veel keuze, snelle en correcte levering

Beste Reinout; Dank voor uw positieve feedback en tot snel. Mvg, Ronald.

prima service

Alles goed verlopen

Beste Frans Bedankt voor de positieve beoordeling. Hopende U in de toekomst steeds van dienst te mogen zijn. Mvg,

Professioneel

De vriendelijkheid van de bestuurder was opmerkelijk! Top!

Beste Yves, Dank voor de positieve beoordeling. Mvg, Ronald.

Snel en correct

Snel en correct

Bedankt voor de fijne beoordeling. Wij staan steeds tot Uw dienst.

vlotte en correcte levering

Beste Jackie, Bedankt voor de mooie beoordeling. Altijd fijn om een 10 te krijgen! Fijn weekend alvast. Team Engels

Une catastrophe !

J'ai passé ma commande 5000001223 le 12/10. J'ai reçu 5 mails m'annonçant l'envoi avec une date limite de réception, le 19 courant. Nous le 26/10 et j'attends toujours !!! C'est un scandale !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit

Beste Toon, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Voor verdere vragen staan wij steeds tot uw beschikking. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Correctie handelaar

Zoals het hoort

Dag Paul; Bedankt voor uw positieve feedback. Mvg, Ronald.