Kwaliteitsmateriaal en snel gelevering

Kwaliteitsmateriaal wordt snel geleverd. Prima service. Correcte afhandeling.

Betaalbare topkwaliteit

Top kwaliteit aan betaalbare prijzen en snel geleverd.

Zo als het moet

Bestelling geplaatst op de webshop. Duidelijke goede communicatie. Transport op tijd en zeer vriendelijk .

Mixed

Foute eerste levering. Snel rechtgezet: melding vrijdag, nalevering op zaterdag. Fout geleverd materiaal wordt echter niet meteen weer meegenomen bij nalevering. Te herziene bedrijfs-politiek. Geen afspraken gemaakt voor oppikken. 2x DPD voor gesloten deur (particulier). Fout pakket staat hier nog ...

Beste Johan Fijn dat het probleem is opgelost. Bedankt voor je feedback. We kijken hoe we dit probleem in de toekomst kunnen voorkomen. Tot ziens in onze webshop Engels sales team

22 dagen na mijn bestelling nog steeds niks geleverd en geen leverdatum gekend

U belooft een levering binnen 1à3 werkdagen. Blijkbaar is 1 product niet op stock, maar u acht het niet nodig te informeren. Als ik na 9d contact neem wordt de levering toegezegd voor deze of volgende week. Na 22 dagen heb ik nog steeds niks ontvangen en geen info omtrent de levering...

Dank u wel voor uw bezoek aan onze shop en uw feedback. Bij het verwerken van uw bestelling is er helaas iets misgelopen en we doen er alles aan om uw bestelling zo vlug mogelijk te leveren. Onze excuses. Vriendelijke groeten.

Te laat

Ontbrekende bevestiging van wanneer er ging geleverd worden, terug contact opgenomen met de verkoper en bevestiging gekregen dat het snel ging geleverd worden, ondertussen opnieuw een week verder.

Dank u wel voor uw bezoek aan onze shop en uw feedback. Waarom u iets langer op uw bestelling moet wachten gaan wij onderzoeken. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren en houden u op de hoogte. Vriendelijke groeten.

10/10

goede prijs - snelle levering voor herhaling vatbaar

Pluspunten

- correct - goede prijs/kwaliteit verhouding - vriendelijke en duidelijke ondersteuning via klantendienst

- de leverancier sprak geen woord Nederlands

Pluspunten

Tof dat er een mailtje kwam over de naamsverandering van het geaochte artikel Goed bezig!!!

4 étoiles: bon service, bien traité

Pluspunten

site met heel veel keuze en duidelijk, voor zowel particulier als bedrijf

Pluspunten

Juiste beschrijving van het product en de prijs.

op maandag besteld, op dinsdag de leverring (volgens de bestelbon) en op donderdag pas geleverd. Zet dan op de bestelbon levering binnen de 5 dagen.

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Pluspunten

Goede en snelle service

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Bestelling geplaatst via webshop waarvan uiteindelijk bleek dat deze niet tijdig geleverd kon worden. Na telefonisch contact tot een goede oplossing gekomen.

Snellere reactie na sturen van mail waarin staat dat er een bedrag betaald is via de webshop waarvoor niets geleverd is (nog steeds geen reactie op mail van 28/02.

Pluspunten

handelt correct

niets op aan te merken

Pluspunten

Goed ordersysteem

Aflevertijd goederen was 4 dagen later dan was afgesproken.

Pluspunten

Snelle levering van kwaliteitsprodukten.

Pluspunten

zeer vlotte afhandeling van de bestelling

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

produkt nog niet geleverd, owv deels niet in voorraad. nog geen leveringsdatum meegedeeld.

Geachte klant,<br />Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat u tegen een wat langere levertermijn bent opgelopen bij de aankoop van een van onze producten. Dit komt niet vaak voor, dankzij de omvang van onze magazijnen en voorraden. Wij doen ons uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen. Zoals we u telefonisch hebben meegedeeld, zal uw bestelling eind deze week geleverd worden.<br /><br />Met vriendelijke groet,<br /><br />Salesteam Engels.

Pluspunten

Perfecte levering, heel tevreden. Dank .

Over Engelslogistics.be