Goede communicatie

Zeer professioneel. Een zekere aanrader!! Van begin tot eind goede update tot de levering. Bedankt!

slechte service

Een bestelling geplaatst op de webshop van Engels Logistics, alle bestelde artikelen waren volgens de webshop ruim op voorraad en levering zou binnen 1 á 2 werkdagen zijn, maar wacht nu ondertussen al 18 dagen en heb nog steeds niets ontvangen of gehoord van mijn bestelling. Als je dan een mail stuurt met de vraag of ze weten wanneer de bestelling geleverd zou worden krijg je een mail terug met enkel een order bevestiging maar GEEN antwoord op de vraag!

Uitgebeid aanbod en foutloze leveringen

Altijd goede service

Er is redenen waarom ik altijd terugkom: service en kwaliteit

Zoals steeds heel vriendelijk en vlot geholpen bij het afhalen. Ook de bestelling via de website verliep probleemloos.

Correcte service

Impeccable. Rapide et commande tout à fait conforme

Commande livrée en 3 jours. Le site web comporte toutes les infos pour choisir précisément l'article adéquat.

Slecht

Levering voorzien voor 05/12, op 06/12 avond nog niets ontvangen Factuur per mail komt niet overeen met de bestelling en ook niet met de factuur op de website

Beste klant, Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. De bestelling is in 2 delen geleverd en bij ons door de transporteur opgehaald op 5-12 en 6-12. De aflevering bij u zal dus inderdaad een dagje later hebben plaatsgevonden. De facturen hebben we gecontroleerd; vanwege de 2 deelleveringen heeft u ook 2 facturen ontvangen die samen overeenkomen met het bedrag van uw bestelling. Hopelijk is hiermee een en ander opgehelderd en zien wij u spoedig terug in onze shop. Salesteam Engels

EXCELLENT

Tres rapide je suis très satisfait.

Bestellen en super snel geleverd! Top sevice en kwaliteit. Zeker een bedrijf om aan te raden!

Top services

Altijd juist en correct, snelle levering

TOPSERVICE EN MATERIAAL

Topservice en materiaal.

Efficiënt en degelijk zoals steeds

Zeer vriendelijke correspondentie en service in het bedrijf zelf bij afhaling.

Altijd snelle en correcte service

Altijd snelle en correcte service

Perfecte communicatie, snelle levering, mooi materiaal.

Perfecte communicatie, snelle levering, mooi materiaal.

Correcte levering en prima kwaliteit

Correcte levering en prima kwaliteit

snelle en goede levering !!

Goede kwaliteit

Besteld in de webshop en in korte tijd geleverd

Besteld in de webshop en in korte tijd geleverd

Kwaliteitsmateriaal en snel gelevering

Kwaliteitsmateriaal wordt snel geleverd. Prima service. Correcte afhandeling.

Betaalbare topkwaliteit

Top kwaliteit aan betaalbare prijzen en snel geleverd.

Zo als het moet

Bestelling geplaatst op de webshop. Duidelijke goede communicatie. Transport op tijd en zeer vriendelijk .

Mixed

Foute eerste levering. Snel rechtgezet: melding vrijdag, nalevering op zaterdag. Fout geleverd materiaal wordt echter niet meteen weer meegenomen bij nalevering. Te herziene bedrijfs-politiek. Geen afspraken gemaakt voor oppikken. 2x DPD voor gesloten deur (particulier). Fout pakket staat hier nog ...

Beste Johan Fijn dat het probleem is opgelost. Bedankt voor je feedback. We kijken hoe we dit probleem in de toekomst kunnen voorkomen. Tot ziens in onze webshop Engels sales team

22 dagen na mijn bestelling nog steeds niks geleverd en geen leverdatum gekend

U belooft een levering binnen 1à3 werkdagen. Blijkbaar is 1 product niet op stock, maar u acht het niet nodig te informeren. Als ik na 9d contact neem wordt de levering toegezegd voor deze of volgende week. Na 22 dagen heb ik nog steeds niks ontvangen en geen info omtrent de levering...

Dank u wel voor uw bezoek aan onze shop en uw feedback. Bij het verwerken van uw bestelling is er helaas iets misgelopen en we doen er alles aan om uw bestelling zo vlug mogelijk te leveren. Onze excuses. Vriendelijke groeten.

Te laat

Ontbrekende bevestiging van wanneer er ging geleverd worden, terug contact opgenomen met de verkoper en bevestiging gekregen dat het snel ging geleverd worden, ondertussen opnieuw een week verder.

Dank u wel voor uw bezoek aan onze shop en uw feedback. Waarom u iets langer op uw bestelling moet wachten gaan wij onderzoeken. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren en houden u op de hoogte. Vriendelijke groeten.

10/10

goede prijs - snelle levering voor herhaling vatbaar

Pluspunten

- correct - goede prijs/kwaliteit verhouding - vriendelijke en duidelijke ondersteuning via klantendienst

- de leverancier sprak geen woord Nederlands