Bedankt voor de goede samenwerking

Snel geleverde zending ,Bedankt.

super service

De chauffeur is terug gereden omdat ik niet aanwezig was.

desastreuse

Lors de la commande confirmation livraison prévue semaine 37 Semaine 38 envoi de 2 mail restés sans réponse pour obtenir une date de livraison Semaine 38 téléphone donnant la certitude livraison semaine 39 Aujourd'hui semaine 39 toujours pas d'avis de livraison IL serait peut être judicieux de lier vos enquêtes en fonction des livraisons effectuées

• Nous recommanderiez-vous? Non

Een beter communicatie in de levering

Als er staat levering binnen de 5-6 dagen , als er dingen dan niet voorradig zijn moeten ze sneller communiceren met eindklant

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback. We proberen altijd binnen de gevraagde levertermijn te leveren. Bij wijzigingen worden deze steeds met de klant meegedeeld. Spijtig dat dit bij u niet gebeurde. We zullen er op letten dat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurd. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Très bonne marchandise

Je comptais sur une livraison entre 3 et 5 jours ouvrables après avoir passé la commande. Malheureusement, je n'ai pas été livré dans ce délai et j'ai donc dû aller chercher la marchandise moi-même à Eindhoven et Beringen, d'où perte de temps et d'argent.

Bonjour Monsieur, Merci de votre avis quand-même positive. C'est dommage que la livraison a pris plus de temps que normal. Nous vous assurons que cela est exceptionnel. Nous espérons de vous revoir sur notre webshop. Bien à vous. Team Engels

Excellent

Bon produit. Très satisfaite

Merci beaucoup pour votre reponse positif!

Depuis la commande en ligne jusqu’à la livraison à domicile tout a été parfait

Suivi de livraison impeccable

Bonjour Marie-France; Merci beaucoup pour votre retour si positif! Bav, Ronald.

Zeer goed maar...

Kwaliteit OK Communicatie OK Levering OK maar.... Ik heb me akkoord verklaard met lagere (en dus goedkopere) kratten, dan besteld. Die zijn ondertussen reeds lang geleverd maar op de overeenkomstige terugbetaling van de prijsreductie wacht ik nog steeds....

snelle en vlotte levering

top kwaliteit en snelle en vlotte levering

Beste Tony, bedankt voor de positieve reactie. Altijd fijn om te horen! Vriendelijke groeten, Debora Grossi

Betaling binnen 30dagen zou makkelijker zijn.

Neemt soms meer tijd in beslag om de betaling meteen te doen ipv samen met de andere betalingen.

Beste Thomas; Bedankt voor uw terugkoppeling. Zou u nog moeilijkheden hebben om bestellingen te plaatsen of om betalingen uit te voeren dan mag u ons steeds contacteren en dan zullen wij u zo goed mogelijk verder helpen. Mvg, Ronald.

prima levering volgens afspraak

Beste Tom; Bedankt voor de positive feedback. Mvg, Ronald.

Vlotte ondersteuning op alle vlak.

Of je nu kiest voor een chat, een mailtje of rechtstreekse telefoonlijn, je wordt op een adequate vriendelijke manier geholpen en ondersteund.

Beste Petra, Bedankt voor de mooie beoordeling. We blijven uiteraard steeds tot uw dienst. Team Engels

Degelijk materiaal maar levering niet compleet.

Ik heb maar half zoveel etiketten gekregen als bakken. Na hier mijn beoordeling te plaatsen onmiddellijk opgebeld geweest. En dezelfde dag nog een email gekregen dat de levering van de etiketten al ingegeven was.

stevige bakken voor eerlijke prijs

Ik kocht verschillende formaten stapelbakken uit de e-line euronorm reeks. Het is heel fijn dat deze bakken uit hergebruikte kunststof gemaakt zijn. De kwaliteit is prima. De bakken zijn handig te stapelen en stevig.

Bedankt, Joris, voor de mooie beoordeling. Altijd fijn om te horen! Steeds tot uw dienst. Team Engels

Correct!

Correcte opvolging.

Beste Werner, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Voor verdere vragen staan wij steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Parfait

Parfait

Bonjour Thomas, Merci beaucoup pour votre retour si positif! Cela fait toujours du bien! Bien à vous Team Engels

Vlotte en snelle levering

Vlotte, snelle en correcte levering

Beste Jochen, Bedankt voor je positieve feedback. Fijne dag verder. Vriendelijke groeten, Team Engels

zeer vlot verlopen, keurige levering

na bestelling via de portaal, snelle respons met mogelijkheid tot verificatie van de bestelling, opvolging levering functioneerde goed (helpt zeker omdat leveringen meestal toch één of 2 dagen langer op zich laten wachten). Prima

Beste Samuel, Bedankt voor je positieve feedback. Fijne dag verder en vriendelijke groeten, Team Engels

super

Snelle verwerking van orde en levering.. zeer tevreden!!!

Beste Tom, bedankt voor deze zeer positieve reactie! Altijd fijn om te horen :-) Vriendelijke groeten, Debora

commande de caisses en plastique

Conforme a la commande, dans les remps

Bonjour, Merci beaucoup pour vos retours positifs! Bav, Ronald.

Livraison nickel plus que dans les délais.

Très bonne. J'avais commis une erreur dans l'adresse de livraison. Un mail à suffi pour qu'elle soit corrigée directement.

Merci beaucoup pour vos retours positifs! Bien à vous

Sterk concept

Duidelijke website, sterke prijzen, kwalitatieve producten

Redelijke goede en snelle service

Overzichtelijke website en goede telefonische hulp. Ik had wel geen zicht op wanneer het artikel zou geleverd worden, waardoor ik niet thuis was tijdens de levering.

Bedankt Christiaen om uw beoordeling te geven. Met vriendelijke groeten Nele

Pas de suivi livraison

Quand j'ai passé commande, on m'a assuré que je serais livré avant vendredi, car je partais le lundi en vacances. Vous dites que la livraison sera faite par dpd et que je recevrais un message pour le suivi. Hors étant en vacances, on me l'a laissé devant la porte sans prévenir. Heureusement que ma voisine l'a récupérer et m'a contacté. Sinon elle aurait été volé.

Héél goede producten

Snel gevonden wat ik zocht en prima geleverd!

Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve feedback! Vriendelijke groeten, Team Engels Logistics