ok

degelijk product, levering en de termijn kon beter

Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten Nele Verhesen

Top service, aanrader !!

Ik had gebeld en direct een vriendelijke dame aan de de lijn die perfect al mijn vragen kon beantwoorden. Ik heb dan mijn bestelling afgerond en twee dagen later werd mijn bestelling netjes afgeleverd aan de deur. Alles was netjes en zeer goed verpakt, geen schade aan de bestelling. Zeer goede prijs/kwaliteit !! Tevreden klant die andere mensen aanraad om niet te twijfelen om daar te bestellen en te kopen.....

Beste Guy, Dankuwel voor zoveel mooie complimentjes. Zulke feedback motiveert ons Engels-team om elke dag opnieuw dit niveau van service te blijven nastreven. Dank:) Met vriendelijke groeten Nele Verhesen

impeccable

rapidité, prix excellent

helaas, tot op heden hebben wij de bestelling nog niet mogen ontvangen.

negatief

Positief

Zeer mooie stevige bakken, precies zoals beschreven op de website.

Beste Elise, Bedankt voor de mooie feedback. Mvg, Ronald.

Te laat

Zending werd niet op tijd geleverd

Beste Sabine, We proberen altijd zsm. te leveren maar soms kan dit door de drukte wat langer duren dan verwacht. Je mag ons dan ook altijd contacteren ivm. uw bestellingen en dan gaan we hier altijd voor de snelst mogelijke oplossing zorgen. Mvg, Ronald.

Jammer dat wijziging niet doorgevoerd werd

Engels is niet de goedkoopste, heeft niet de snelste levertijd, niet de gebruiksvriendelijkste webshop en is niet specifiek gekend om zijn unieke producten. Wel Limburgs :) en al vaak besteld. Toen producten later dan verwacht geleverd werden moest transport gesplitst worden, een gedeelte naar een ander losadres. De vriendelijke telefoniste heeft dat zonder probleem aanvaard. Maar toch kwam alles op 1 adres aan. Was wel vreemd. We hebben het zelf opgelost. Voor de rest doet het wat het moet doen en product was OK.

Beste Patrick; Wij proberen steeds zsm. te leveren maar soms kan het wat langer duren dan verwacht door overmacht. Je mag ons dan ook steeds contacteren indien je vragen/opmerkingen hebt en dan gaan we steeds een passende oplossing voor u zoeken. Mvg, Ronald.

Alles Top!

Alles geleverd zoals besteld! Top!

Beste Tom, Bedankt voor uw beoordeling. Wij streven altijd naar constante verbetering en maximum service. Met vriendelijke groeten, Engels Sales Team

Op tijd geleverd. Vriendelijk

Beste Didier, Hartelijk bedankt voor uw feedback, wij zijn pas tevreden als u tevreden bent. Met vriendelijke groeten Nele Verhesen

Correcte en vlugge levering

Goeiemiddag Marnick, Bedankt voor uw mooie score, tevreden klanten, daar doen we het voor. Met vriendelijke groeten Nele

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Beste Tony, Bedankt voor uw positieve feedback en voor het vertrouwen. Mvg, Ronald.

Top ! Super rapide et très bonne qualité !

Super !

Bonjour, merci pour ce commentaire élogieux! Cordialement, Debora

très content

Très contente

Merci pour votre réaction. Bien à vous Nele

Snelle levering en scherpe prijzen

Bedankt voor uw feedback Davy, we proberen steeds ons best te doen. Met vriendelijke groeten Nele

Degelijke prijs kwaliteit - goede service

Prijs kwaliteit van magazijnbakken zit heel goed - gratis levering is altijd mooi meegenomen. Professionele opvolging nadat koerier klein accidentje had veroorzaakt.

Dank hiervoor Cedric. Wij staan steeds tot uw dienst ! Fijne dag verder ! Vriendelijke groeten, Sylvia Bex

Tout était parfait !!!

Commande impeccable et service rapide !!! Merci

Merci Marc pour votre réaction. Bien à vous Nele

correcte opvolging!

correcte opvolging!

Dag Greta, Bedankt voor de positieve feedback. Mvg, Ronald.

Alles in orde

Alles verlopen zoals je het mag verwachten.

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve beoordeling en voor het vertrouwen. Mvg, Ronald.

Beste Gunther, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Sales team Engels

Snelle service van goed verpakte produkten

Snelle service van goed verpakte produkten

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve feedback. Mvg, Ronald.

Top producten , top kwaliteit & top service

Al mijn stapelbakken en bakken voor specifieke toepassingen koop ik steeds bij Engelslogistics.

Beste Ben, Bedankt voor het vertrouwen in onze firma en onze producten. Mvg, Ronald.

Niet slecht.

Mijn zou de volgende werkdag leveren maar deze dag duurde een week. Echter geen zorgen het was voor mij niet dringend.

Beste Luc, bedankt voor uw beoordeling. We doen ons best onze levertermijnen te optimaliseren. Vriendelijke groeten, Debora

Product voldoet aan mijn eisen

Product voldoet aan mijn eisen

Beste Marcel, Bedankt voor uw beoordeling, we doen steeds ons best. Met vriendelijke groeten Nelee

Prima kwaliteit

Geleverd in stevige dozen. Goede kwaliteit

Bedankt voor uw reactie, we doen steeds ons best om onze klanten goed te servicen. Met vriendelijke groeten Nele

Snel en correct geleverd uit een zeer groot aanbod

Eigenlijk is hier bijna alles mee gezegd. Prima website, eenvoudig bestelproces, betaling en levering in een paar dagen.

Bedankt voor jouw score, we zijn heel blij als we lezen dat onze klanten zo tevreden zijn. Met vriendelijke groeten Nele