snelle service top

Snelle service en top product

Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling en deze mooie review! Blij om te lezen dat U zo tevreden bent over ons !!! MVG, Engels-Team

Leveringstermijn flexibel

In eerste instantie kregen we een mail dat zou geleverd worden tussen 8u en 16u. Die dag niemand gezien. Wel vervelend als je iemand op de vereniging laat wachten om levering in ontvangst te nemen. Die avond terug mail dat daags nadien zou geleverd worden tussen 8u en 12u. Dat is gelukkig wel nageleefd.

Beste Marc, Wij werken met externe transporteurs waardoor dit helaas soms kan voorkomen door overmacht. Mocht je vragen hebben omtrent leveringen mag je ons steeds contacteren zodat we je een gepast antwoord kunnen geven hierover. Mvg, Ronald.

Te trage verzending voor een on-line shop

Op de kwaliteit van de producten valt niets aan te merken, buiten dan het kleurverschil tussen de verschillende modellen van grijze eco bakken. Je zou verwachten dat alle producten van dezelfde fabrikant toch dezelfde kleur grijs zouden hebben... zeker als je die aan de lopende band produceert... De verzending is echter een groot probleem. Concurrerende bedrijven slagen erin om 2 tot 3 dagen later aan huis te leveren. Bij Engels krijg je na een aantal dagen pas een bevestiging van je bestelling en duur het meer dan een week alvorens de producten verzonden worden. Het is zelfs nog problematischer wanneer blijkt dat de salesafdeling zelfs geen enkele indicatie kan geven van wanneer de levering bij hen gaan vertrekken. Wanneer je een webshop aanbiedt, dan verwacht jouw klant dat je kort op de bal communiceert en verzendt. Andere (buitenlandse) spelers slagen hier wel in, waarom lukt het Engels niet om dit te doen? Zeker in de wereld van logistiek waar timing belangrijk is ...

Vlotte levering, weliswaar via 2 camions op eenzelfde dag.

Wij plaatsten de bestelling in 1 geheel. Dit werd echter met 2 aparte transporten geleverd op 2 verschillende momenten van de dag. Bizar en niet zo duurzaam. Maar de producten zelf voldoen aan onze wensen.

Beste, Dank voor het vertrouwen in onze firma. Wij leveren vanuit Nederland en België, het hangt er vanaf wie de gevraagde goederen op voorraad hebben. Daarmee kan het gebeuren dat er inderdaad 2 aparte transporten kunnen plaatsvinden. Hopende U in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. MVG, Het Engels-Team

veel te late levering

zeer behulpzaam personeel. er ging echter iets mis bij logistiek, waardoor de spoedlevering voor donderdag pas maandag toekwam. zeer jammer.

produit defectueux

Je ne suis pas satisfait du produit car le deuxième jour d'utilisation de la boîte, le dos s'est complètement décollé. Pour que je puisse l'utiliser, il faut qu'il soit sans le support du côté gauche.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Onderdelen snel geleverd en goed verpakt kwaliteit ziet er op het eerste zicht prima uit.

Beste Sven, Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Mvg, Ronald.

Tevreden over de service , van bestelling tot levering

Tevreden over de service , van bestelling tot levering

Beste Sébastien, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Vriendelijke groeten Team Engels

vous pouvez faire confiance .

la comptabilité ne semble pas habituée avec les paiement PayPal

Bonjour Merci de votre réaction positive. Bien à vous

Zeer goeie, duidelijke communicatie Snelle levering Uiterst degelijk materiaal

Beste Joke, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Altijd fijn om een 10 te krijgen! Vriendelijke groeten Sales Team Engels

Bon matériel livré en temps et heure

Nous n'avons pas eu de souci avec cette livraison

Bonjour Jérôme, Merci pour votre réaction positive. Nous sommes toujours disponible par mail ou téléphone pour des modifications et questions de votre commande. Bien à vous, Team Engels

Vlotte afhandeling

Au top !

Super service et produits de qualité.

Très bonne qualité des produits

Dommage que la modification d'une commande introduite sur le webshop est impossible.

Bonjour Thierry, Merci pour votre réaction positive. Nous sommes toujours disponible par mail ou téléphone pour des modifications et questions de votre commande. Bien à vous, Team Engels

Super service;

Super service; Enigste minpunt : Alleen 14 dagen moeten wachten voor ontvangst na nog een telefoontje

Beste Wim, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij trachten u altijd op de hoogte te houden van leveringen. Mvg, Team Engels

correct, volgens de afspraak

correct, volgens de afspraak

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Mvg, Ronald.

Omruilen kan en er werd begripvol geholpen

Producten zijn in orde. Problemen worden goed aangepakt en opgevolgd. Dat is beslist niet overal het geval.

Hartelijk dank voor deze reactie. Ook omruilingen moeten natuurlijk gebeuren, we proberen steeds onze klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Fijn te lezen dat dit goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Sales Team Engels

Super opgelost en snel gereageerd

Blij met deze oplossing

Naar aanleiding van deze beoordeling hebben we kunnen ingrijpen en een alternatief product sneller kunnen leveren. Een slechte beoordeling die uiteindelijk voor een positief resultaat zorgt. Bedankt voor jouw beoordeling!

Alles correct verlopen

Bestelling, levering, product, Perfect

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Aarzel niet om ons te contacteren voor toekomstige aanvragen. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Livraison rapide et articles conformes à ma commande

Livraison rapide et articles conformes à ma commande, colis en bon état, chauffeur charmant et serviable

Bonjour, Merci pour votre commentaire positive! Nous restons à votre disposition pour toutes vos questions supplémentaires. Bàv, Team Engels

het is niet meer wat het geweest is

Ik vroeg een medewerker naar de oude-stevige-Norah-Plastics-baken met verstevigde bodem. Ik kreeg een link naar een bak maar daar staat nergens iets over de bodem. De bak is veel soepeler dan de originele, De bodem vlak ipv met ribben. Ik ben teleurgesteld.

Beste Jan, Ik weet helaas niet wie u gesproken hebt. Voor de bakken zou ik dan verwijzen naar de KLT automotive bakken. Deze vind u terug op onze site. Moest u daarover nog vragen hebben mag u ons steeds telefonisch contacteren. Wij zien u dan ook graag terug voor een nieuwe bestelling. Mvg, Ronald.

levering

goede en correcte service

Beste Luc; Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Mvg, Ronald.

Eenvoudig bestellen via de webshop en snel geleverd, zelfs voor particulieren. Dat is klasse

Eenvoudig te bestellen via de webshop en snel geleverd, zelfs voor particulieren. De chauffeur was zeer behulpzaam om de levering op zijn plaats te krijgen. Dat is klasse!

correcte en snelle levering

het bestelde werd binnen de gestelde tijd geleverd, er werd zelfs gebeld wanneer de levering kon gebeuren bij ons

Beste Jan, Dank voor uw positieve feedback. Mvg, Ronald.

Eerder tevreden

Vlotte afhandeling van mijn bestelling maar er wordt een hoog bedrag gerekend voor een "onvolledige" pallet.