Alles correct verlopen

Bestelling, levering, product, Perfect

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Aarzel niet om ons te contacteren voor toekomstige aanvragen. Met vriendelijke groeten, Team Engels

Livraison rapide et articles conformes à ma commande

Livraison rapide et articles conformes à ma commande, colis en bon état, chauffeur charmant et serviable

Bonjour, Merci pour votre commentaire positive! Nous restons à votre disposition pour toutes vos questions supplémentaires. Bàv, Team Engels

het is niet meer wat het geweest is

Ik vroeg een medewerker naar de oude-stevige-Norah-Plastics-baken met verstevigde bodem. Ik kreeg een link naar een bak maar daar staat nergens iets over de bodem. De bak is veel soepeler dan de originele, De bodem vlak ipv met ribben. Ik ben teleurgesteld.

Beste Jan, Ik weet helaas niet wie u gesproken hebt. Voor de bakken zou ik dan verwijzen naar de KLT automotive bakken. Deze vind u terug op onze site. Moest u daarover nog vragen hebben mag u ons steeds telefonisch contacteren. Wij zien u dan ook graag terug voor een nieuwe bestelling. Mvg, Ronald.

levering

goede en correcte service

Beste Luc; Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Mvg, Ronald.

Eenvoudig bestellen via de webshop en snel geleverd, zelfs voor particulieren. Dat is klasse

Eenvoudig te bestellen via de webshop en snel geleverd, zelfs voor particulieren. De chauffeur was zeer behulpzaam om de levering op zijn plaats te krijgen. Dat is klasse!

correcte en snelle levering

het bestelde werd binnen de gestelde tijd geleverd, er werd zelfs gebeld wanneer de levering kon gebeuren bij ons

Beste Jan, Dank voor uw positieve feedback. Mvg, Ronald.

Eerder tevreden

Vlotte afhandeling van mijn bestelling maar er wordt een hoog bedrag gerekend voor een "onvolledige" pallet.

Prijs kwaliteit is prima

Dank u voor de positieve feedback! Team Engels

Reeds jaren klant

een verwittiging van levering de dag op voorhand zou wenselijk zijn

Onze transporteur stuurt u normaliter een dag op voorhand een mail. Heeft u die niet ontvangen? Team Engels

Traag

Op heden al 2 reviewmails ontvangen maar nog geen levering.

Eén van de collega's heeft u gecontacteerd per mail. Team Engels

Zeer communicatief en snelle levering

Engels Logistics was zeer communicatief ivm hun bestelling en de container kwam snel toe.

Bedankt voor de postieve feedback! Team Engels

Professionnel, rapide, communication claire

Je tiens à vous remercier pour votre professionnalisme et votre efficacité. Le produit par ailleurs répond parfaitement à mes attentes.

Merci pour vous commentaires! Team Engels

ZEER GOED

Meerdere keren materialen besteld en steeds correct afgehandeld.

Bedankt voor de positieve feedback Team Engels

Super bacs solides et s'empilent parfaitement.

Tout OK, qualité, livraison, prix.

Merci pour vos commentaires! Team Engels

Correct verloop van bestelling tot levering.

Eenvoudig bestellen en betalen. De levering gebeurd professioneel en correct.

Correct zoals het hoort

Positief

Bedankt voor de positieve feedback! Team Engels

Commande simple et personnel top

Personnel au top marchzndise livrée en 10 jours abimé et pièce manquante.en attente de réponse suite à un mail

Nous vous remercions pour vos commentaires. Nous nous efforçons de résoudre ce problème pour vous. Team Engels

Producten zijn goed, maar levering was chaotisch

De producten zijn goed, en ook snel verzonden. Maar de levering zelf was heel chaotisch. Track & trace werkte niet, vermelde dag klopte niet, leverdatum niet te kiezen. Heel lastig om in te plannen.

Excuses voor het ongemak. Wij zullen het opnemen met onze transporteur. Wat betreft het transporteren daar hebben wij geen inbreng in.

Parfait

Rapide, efficace.

Kwaliteit is top

Kwaliteitsdeksel werd 2 dagen later geleverd daarom 9, anders 10! Maar het is te begrijpen dat de levering moeilijk te plannen is...

Bedankt voor de postieve feedback! Team Engels

Super ervaring

Makkelijk om te bestellen en vlotte levering

Alles perfect verlopen...

Dit is nu mijn tweede bestelling bij Engelslogistics.be en alles is heel vlot verlopen. Van opmaak offerte tot de uiteindelijke levering.

Bedankt voor de positieve feedback! Team Engels

Alles is zeer vlot verlopen!

Perfect en kwalitatief materiaal. Op tijd geleverd volgens de melding op de site.

Bedankt voor de positieve feedback. Team Engels

Betrouwbare afspraken en kwaliteit

Goede kwaliteit

Beste Marc; Bedankt voor de positieve feedback. Mvg, Ronald.

Snelle en correcte levering zonder problemen.

Betrouwbare, en snelle levering zonder extra kosten. Na kort overleg ook de informatie gekregen die ik nodig had. Levering op de juiste plaats. Bedankt voor de fijne service !

Beste Marc, Bedankt voor de positieve feedback. Team Engels

Schemkensstraat 15 B-3583 Beringen