Erg leuk

Was erg leuk om te doen. Leuke uitleg en presentatie door enthousiaste instructeur. Mooie Sim.

Vriendelijk, betrouwbaar, meedenkend.

Zowel de 737, B58 en de C172 sims zijn fantastische procedure trainers. Het maakt niet uit met welk doel je komt trainen. Of het nou ter voorbereiding is van een echte vliegtest, als teambuilding evenement of gewoon omdat je nieuwsgierig bent hoe het allemaal werkt in een vliegtuig cockpit. ProSim4u denkt mee en heeft altijd een passend pakket of prijs. Ik kom hier met veel plezier en kan deze club absoluut aanraden.

Leuk, spannend en leerzaam

Zie hierboven

Een geweldige belevenis. Top

Een droom kwam uit. Voelde me even piloot. De instructeur is enthousiast en dat neem je gelijk over. Ik ga zeker terugkomen

Het was een verrassing voor mijn partner. Wij hebben beiden zeer genoten. De instructeur was zeer vriendelijk en gaf duidelijk uitleg.

Enorm leuke en leerzame middag

Een aanrader. Ook de begeleiding was top!

Heel leuk om te doen

Begeleiding is prima en maakt deze activiteit ook voor de minder ervaren deelnemer tot een succes

Staartwielvliegles

Staartwielvliegles met een virtual reality bril op. Perfecte simulatie. Goede begeleiding, zeker een aanrader. Komt eng dicht bij de werkelijkheid. Heel leerzaam.

Veel plezier en uitstekende service

Een vliegles gehad voor een uur. De tijd vloog voorbij. Veel persoonlijke aandacht en een goede instructeur die alles duidelijk uitlegde.

Een geweldige ervaring

Als intens geïnteresseerde luchtvaart enthousiast en regelmatige vlieg passagier is de cockpit van civiele jets voor mij een no-go area. (heel heel vroeger lukte dat nog wel eens, op de jumpseat.) Thuis "sim" ik op de computer nog wel eens met de MS flightsimulator met NL2000 scenery van de Aviodrome club, maar dat is wel erg beperkt. Om nu eens in een echte cockpit achter de yoke te kunnen zitten en zelf een vlucht te mogen uitvoeren was mijn grote wens. Met wat hulp van de instructeur lukte de rondvlucht redelijk goed. Voor mij een fantastische ervaring.

Geweldig leuk, goed begeleid

erg leuk om te doen, was voor mij de eerste keer. Lieve, rustige en geduldige instructeur, heldere uitleg. Het voelde levensecht aan, wat het best spannend maakte. Geweldige ervaring.

Super ervaring

Het was een super en leuke ervaring. Zeker een aanrader voor een cadeau. Maar ook voor een bedrijfsuitje, teambuilding, enzo.

Een leuke en geweldige ervaring

Een hele leuke ervaring rijker. Zeker een aanrader! Op naar de volgende keer!

Geweldige ervaring

Goede uitleg en instructies waardoor ik voor het eerst mee heb kunnen maken hoe het is om een (virtueel) vliegtuig te besturen. Super ervaring!

Erg duidelijk, snel, fijn. Erg vriendelijk personeel waar niks teveel is.

Zeer prettige grading voorbereiding

Voor mijn grading wilde ik weer even helemaal refreshen. Procedures, intercepties etc etc. Vooral de zaken die je als normaal lijnvlieger niet veel doet. Dus allemaal raw data. Bij ProSim4u hebben ze daar de goede fixed base faciliteiten voor. Daarnaast heeft Peter duidelijk veel didactische kennis en stuurt ook goed bij op het persoonlijke / CRM vlak. Heb het als zeer prettig en nuttig ervaren.

hartelijke ontvangst goede instructie

hartelijke ontvangst goede instructie

erg leuk

super ervaring om een vliegtuigje (cesna) of een mega-vliegtuig (747) zelf te mogen besturen. leuke, bevlogen instructeurs.

Goed voor teambuilding!

Met een aantal collegas als teambuilding event gevlogen op de B737, Cessna and VR simulator. Voor allen een leuke en spannend uitdaging maar met de goede ondersteuning van de instructeurs hebben we allemaal een leuke tijd gehad. Hartelijk dank!

Top met super instructeur!

Ik wilde mijn man een keer het gevoel geven hoe het is om piloot te zijn (jongensdroom en meisjesdroom) en hij werd zeker niet teleurgesteld! Super aardige instructeur die het serieus nam wat ook precies was wat wij wilden. Aanrader!

Trainingsessie van kwaliteit en naar eigen behoefte

Ik heb twee sessies van 1.5 uur geboekt op de B737 simulator bij Peter Visser van ProSim4U. Twee superleuke ervaringen! Beide trainingen heeft Peter in overeenstemming aan mijn behoeften aangepast. Voorafgaand een duidelijke briefing en theoretische uitleg waar dit nodig was, hier werd alle tijd voor genomen en dit kan zeer ten pas tijdens de sessies. Peter is een ervaren en professioneel, maar daarnaast zeker zo vriendelijk en gezellig. Hartelijk dank voor mijn twee leerzame en gezellige simsessies. Deze sessies hebben bijgedragen aan een positief selectie resultaat bij de KLM. Hiervoor wil ik Peter persoonlijk enorm bedanken! Heel veel succes met ProSim4U. Vriendelijke Brabantse groeten, Chris

Theorie en praktijk goed op elkaar aangesloten, sim ervaring realistisch.

Goede plek om te zijn, biedt mogelijkheden aan incidentele "simmers", maar ook aan studenten met vervolg wensen.

Prima ervaring k

Ik kwam met de vraag hoe een arc/ dme te vliegen en kreeg zowel in theorie als in praktijk voldoende inzicht om het nu zelf in praktijk te brengen, prima

Realistische Boeing 737NG simulator

Realistische Boeing 737NG simulator

Ontzettend gaaf

Onverdeelde aandacht, vriendelijke instructeur en uitgebreid de tijd maken het een erg toffe ervaring.