Goed.

informatief, intensief en toch ontspannen.

Het is een geweldige ervaring. Na een uitgebreide inleiding vlieg je in een 737. Als je nog geen vliegfanaat was, word je het hier.

Uitstekende en prettige begeleiding

Mijn eerste schreden op het pad van het helicoptervliegen zijn gezet en begeleid door Peter die gedoseerd met oefeningen de moeilijkheidsgraad opvoert om zodoende “the real thing” zo dicht mogelijk te benaderen. Theorie hierbij is noodzakelijk en wordt uiteraard vooraf besproken. Bij het heli vliegen wordt gebruik gemaakt van een virtual reality bril die eenmaal opgezet een naar mijn smaak uitstekende weergave geeft van de werkelijkheid. Boven, achter, onder, zijwaarts met het hoofd draaien en je waant je in een echte cockpit. Cyclic, Torque controls, collective worden met handen en voeten fysiek bediend. Het is zaak om alles met subtiliteit te bedienen en te blijven bedienen omdat elke actie een gevolg heeft dat later optreedt en snel tot ongewenste gevolgen leidt. Enfin ik worstel en kom (en blijf) boven

Leuke en leerzame ervaring dankzij uitstekende instructeur

Voor haar 18e verjaardag had ik mijn dochter een vliegsimulatie cadeau gegaan. Ik was mee als ‘passagier’. Mijn dochter heeft ervan genoten. Een plezierige uitleg vooraf en daarna verschillende vluchten gemaakt in de simulator. Ook al was ik zelf maar ‘passagier’ ik heb ook een prima middag gehad. Echt een enorme aanrader.

Different nice experience

I had an amazing experience with Peter in the 737 simulator. All very professional and insightful... The structure is really good and Peter extremely patient to explain everything you need to know. I had some good laughs watching the video after it.

Realistische simulatieomgeving

Goede begeleiding en zeer realistische simulatieomgeving. Voor ons alweer het 2e bezoek in 1 jaar

Erg leuk

Was erg leuk om te doen. Leuke uitleg en presentatie door enthousiaste instructeur. Mooie Sim.

Vriendelijk, betrouwbaar, meedenkend.

Zowel de 737, B58 en de C172 sims zijn fantastische procedure trainers. Het maakt niet uit met welk doel je komt trainen. Of het nou ter voorbereiding is van een echte vliegtest, als teambuilding evenement of gewoon omdat je nieuwsgierig bent hoe het allemaal werkt in een vliegtuig cockpit. ProSim4u denkt mee en heeft altijd een passend pakket of prijs. Ik kom hier met veel plezier en kan deze club absoluut aanraden.

Leuk, spannend en leerzaam

Zie hierboven

Een geweldige belevenis. Top

Een droom kwam uit. Voelde me even piloot. De instructeur is enthousiast en dat neem je gelijk over. Ik ga zeker terugkomen

Het was een verrassing voor mijn partner. Wij hebben beiden zeer genoten. De instructeur was zeer vriendelijk en gaf duidelijk uitleg.

Enorm leuke en leerzame middag

Een aanrader. Ook de begeleiding was top!

Heel leuk om te doen

Begeleiding is prima en maakt deze activiteit ook voor de minder ervaren deelnemer tot een succes

Staartwielvliegles

Staartwielvliegles met een virtual reality bril op. Perfecte simulatie. Goede begeleiding, zeker een aanrader. Komt eng dicht bij de werkelijkheid. Heel leerzaam.

Veel plezier en uitstekende service

Een vliegles gehad voor een uur. De tijd vloog voorbij. Veel persoonlijke aandacht en een goede instructeur die alles duidelijk uitlegde.

Een geweldige ervaring

Als intens geïnteresseerde luchtvaart enthousiast en regelmatige vlieg passagier is de cockpit van civiele jets voor mij een no-go area. (heel heel vroeger lukte dat nog wel eens, op de jumpseat.) Thuis "sim" ik op de computer nog wel eens met de MS flightsimulator met NL2000 scenery van de Aviodrome club, maar dat is wel erg beperkt. Om nu eens in een echte cockpit achter de yoke te kunnen zitten en zelf een vlucht te mogen uitvoeren was mijn grote wens. Met wat hulp van de instructeur lukte de rondvlucht redelijk goed. Voor mij een fantastische ervaring.

Geweldig leuk, goed begeleid

erg leuk om te doen, was voor mij de eerste keer. Lieve, rustige en geduldige instructeur, heldere uitleg. Het voelde levensecht aan, wat het best spannend maakte. Geweldige ervaring.

Super ervaring

Het was een super en leuke ervaring. Zeker een aanrader voor een cadeau. Maar ook voor een bedrijfsuitje, teambuilding, enzo.

Een leuke en geweldige ervaring

Een hele leuke ervaring rijker. Zeker een aanrader! Op naar de volgende keer!

Geweldige ervaring

Goede uitleg en instructies waardoor ik voor het eerst mee heb kunnen maken hoe het is om een (virtueel) vliegtuig te besturen. Super ervaring!

Erg duidelijk, snel, fijn. Erg vriendelijk personeel waar niks teveel is.

Zeer prettige grading voorbereiding

Voor mijn grading wilde ik weer even helemaal refreshen. Procedures, intercepties etc etc. Vooral de zaken die je als normaal lijnvlieger niet veel doet. Dus allemaal raw data. Bij ProSim4u hebben ze daar de goede fixed base faciliteiten voor. Daarnaast heeft Peter duidelijk veel didactische kennis en stuurt ook goed bij op het persoonlijke / CRM vlak. Heb het als zeer prettig en nuttig ervaren.

hartelijke ontvangst goede instructie

hartelijke ontvangst goede instructie

erg leuk

super ervaring om een vliegtuigje (cesna) of een mega-vliegtuig (747) zelf te mogen besturen. leuke, bevlogen instructeurs.

Goed voor teambuilding!

Met een aantal collegas als teambuilding event gevlogen op de B737, Cessna and VR simulator. Voor allen een leuke en spannend uitdaging maar met de goede ondersteuning van de instructeurs hebben we allemaal een leuke tijd gehad. Hartelijk dank!