Theorie en praktijk goed op elkaar aangesloten, sim ervaring realistisch.

Goede plek om te zijn, biedt mogelijkheden aan incidentele "simmers", maar ook aan studenten met vervolg wensen.

Prima ervaring k

Ik kwam met de vraag hoe een arc/ dme te vliegen en kreeg zowel in theorie als in praktijk voldoende inzicht om het nu zelf in praktijk te brengen, prima

Realistische Boeing 737NG simulator

Realistische Boeing 737NG simulator

Ontzettend gaaf

Onverdeelde aandacht, vriendelijke instructeur en uitgebreid de tijd maken het een erg toffe ervaring.

Positive

Goede keuze voor het aanleren van vliegsimulaties. Didactisch sterk.

Positive

Keurige ontvangst en prima uitleg voor onze zoon om hem daarna een realistische ervaring te geven.

Positive

Goeie instructies en goeie apparatuur

Suggestions

Ik weet het niet want ik heb geen andere ervaringen

Pluspunten

Super leuke ochtend gehad met uitleg! Er wordt op een hele leuke manier uitleg gegeven over hoe een vliegtuig werkt en wat er allemaal gebeurd. We hadden een kwartier geboekt, maar het leek wel een uur! Aanrader.

Pluspunten

Erg leuk om een keer gedaan te hebben! Alles wordt rustig uitgelegd door de instructeur en je wordt goed op je gemak gesteld tijdens de vliegsessie. Aanrader!

Pluspunten

Geen idee wat ik vooraf moest verwachten, maar het was erg leuk en leerzaam om als Flightsimmer verder wegwijs gemaakt te worden op de B737 Sim. Gedegen uitleg van Peter Visser en daardoor makkelijk uit te voeren. Heb het geleerde meteen kunnen gebruiken!

Pluspunten

Hartelijke ontvangst Goede uitleg wat er ging komen Genoeg pauze momenten om te kijken of ik niet te angstig werd Tips wat je beter wel en niet kunt doen als je hoogtevrees hebt Extra bonus was dat mijn man ook een helicoptervlucht mocht ervaren

Pluspunten

Super leuk behandelt, veel vrijheid om te doen wat je wilt, goede begeleiding als je iets nog niet weet. Heel gave realistische cockpit. En gewoon een superleuke ervaring!

Eigenlijk heb ik er geen het was echt super!

Positive

Perfect! Ik was heel blij met mijn bezoek aan ProSim4u! De communicatie ging heel vlotjes en er wordt tijd genomen om te bespreken wat de werkpunten zijn voor en na de sim. Programma aangepast aan wat je nodig hebt. Ik kan het aan iedereen aanraden.

Positive

Vandaag een IFR vlucht gemaakt op de Beech Baron B58 simulator, van Rotterdam naar Groningen onder deskundige begeleiding van Peter Visser. Deels met en deels zonder autopilot. De beleving in deze simulator is echt veel realistischer dan achter de eigen pc. Tegelijk ook nog enkele 'handigheidjes' bijgeleerd. Zeer zeker aan te bevelen. Ik kijk al uit naar een volgende sessie, die er wat mij betreft zeker gaat komen.

Pluspunten

tweede keer voor mij. Weer fantastische ervaring. zeer reëel en prima uitleg en coaching!

Pluspunten

Good instructor realistic simulator

Positive

The training with Peter Visser in the B737-800 simulator was a really fun and educational experience. Just one or two lessons will definitely fill the gap for you to pass your airline assesment if you come straight out of flight school.

Carlo, thank you for your review. We enjoyed helping you to achieve your goals! Have a wonderful time during your typerating-course. We were happy to have you in our Boeing 737 simulator. Take care...

Pluspunten

Duidelijke uitleg en goede tips. Ook mooie faciliteiten.

Thierry, bedankt dat je bij ons hebt willen trainen. We wensen je heel veel succes bij de vliegopleiding van je keuze.

Positive

Prima werkende sim, fijne begeleiding en hulp. Mooi als eerste ervaring voor zelf vliegen of als voorbereiding op een grading.

Positive

Instructor was very nice and passionate about explaining how it works! I loved everything from the beginning (when we arrive at the facility) till the very end. It was a really nice experience!!

3 stars: fine, a reasonable experience

Uitgebreide uitleg .

Pluspunten

Geweldige ervaring ! Peter nam alle tijd om veel uit te leggen en zijn eigen enthausiasme over te brengen. De sfeer is ontspannen maar ook wel serieus. De cockpit van de B737 simulator is levensecht, Vanaf de push-back op Schiphol waan je je echt achter het stuur. Voor mij is dit zeker voor herhaling vatbaar!

Geen.

Positive

Super nice experience with Peter who was very friendly and explained us a lot!

Suggestions

None, everything was very nice!

Pluspunten

Leuke ervaring, goede begeleiding! Echt een aanrader om eens te proberen. Het is best intensief en dat had ik er nooit van verwacht. Het is heel iets anders dan een computerspelletje!

Over ProSim4u - vliegsimulaties