Vlotte levering en hele goede service

Vlotte behandeling en levering van bestelling . Zeer goede service van Medibib

Houden zich aan afspraak.

Top en snel

Voor herhaling vatbaar

Snelle en nauwkeurige levering door Medibib

Onze ervaringen zijn zeer positief met Medibib. De levering is gebeurd op een ander adres dan de factuur en dat is zeer vlot verlopen. ook de bezorging door bPost liep zonder problemen. Prima!

Snel, duidelijk

Goed, snel & duidelijk

vlotte levering

vlotte levering

Toegevoegde stoffen

Er staat bij de ingrediënten en beschrijving van mijn bestelde artikel niet bij dat er ook antiklontermiddel (magnesiumstearaat) en stabilisator in zit. Ik kan hier dus niet goed tegen! Er staat alleen vega capsule (hydroxypropylmethyllulose) en de carotenoiden. Dit is misleidend. Graag de volledige ingrediënten weergeven

zeer goed verzorgd

zeer goed

vlugge levering

Parfait

Jamais déçue, expédition très rapide merci

Livraison

Rapide sérieux

Bestelling gedaan, was niet allemaal op voorraad. Maar er werd keurig een alternatief aangeboden via de mail. Correct en snel behandeld.

Snel en goed verpakt geleverd

Zoals altijd snel en goed verpakt geleverd ..

Snel en accuraat

De site is overzichtelijk en voor mij de juiste producten.

very good

keep it up, please

een goede online apotheek

snelle verzending , veel keuze , goede prijzen

Maandag besteld en dinsdag had ik het al

Goede keuze betreffende internet apotheek

Goede prijs en service, exact zoals besteld geleverd.

Parfait

Livraison très rapide et colis très bien emballé

Mijn bestelling was niet goed geleverd. De mail waarin ik dat meldde werd zeer kort daarop al beantwoord met de mededeling dat het uitgezocht zou worden. De volgende dag kreeg ik de toezegging dat er meteen een nalevering zou komen. Medibib heeft zeer professioneel gereageerd en ik was heel blij met deze vlotte en goed verzorgde afhandeling. Een tevreden klant dus.

Snelle levering en de producten waren goed verpakt.

Zeer snelle levering

Fijne website en zeer snelle levering

Goede kwaliteit! Snelle levering!

Goed!

Een aanrader over de ganse lijn

Correcte info, korte levertijd " die wordt nagekomen " Mogelijkheid tot keuze van wanneer aan te leveren, nog nergens tegen gekomen Ga in de toekomst, bij volgende bestellingen, Medibib meenemen in mijn vergelijk tussen verschillende leveranciers Paul Schollaert

besteling op tijd geleverd