enchanté

je suis ravie ! je recommanderai et en parlerai a mes amies

Ik ben heel te vrede met de voordelen die ik bij Medibib ontvang dank u

Ik ben heel te vrede met de voordelen die ik bij Medibib ontvang dank u!

Dicht bij perfect

Een opmerking vroeger ging bestellen gelijk niets. Nu zit nu voortdurend vast met dat ellendig "account" gedoe en ik slaag er maar niet in dat ding te creëren. En hulp van de klantendienst is er ook niet (daarom 4 sterren ipv 5 luc Quetin holstraat 20 3550 Heusden-Zolder Vlaams Limburg luc.quetin13@gmail.com 011/726073

Ik zou het niet aanbevelen om online te bestellen.

Moeilijk om online te bestellen. O.A. "verder doorgaan met winkelen" terwijl ik alles besteld had, toch moet met die knop gebruiken om de bestelling verder af te maken en te betalen. Bij het online bestellen zich aanmelden met "emailadres en+wachtwoord " en dan nogmaals later op een scherm, heel ingewikkeld gedoe. Zonder chat zou het mij zeker niet gelukt zijn. Ik zou het niet aanbevelen om online te bestellen. De levering is spoedig verlopen. Ok zoiets" ongeldige grootte voor name."

Correct en zeer snel!

Zeer snelle afhandeling: dag 1 betaald en werkdag 2 voormiddag geleverd op de gevraagde plaats. Top, dank.

perfecte verzorging

zeer goed geholpen

Goedkoper dan in een apotheek.

Ok

Ok

uitstekend

een heel goede ervaring

Snelle en correcte Service

Goede prijs en de volgende dag al in de bus

zeer goede werking

zal nog bestellen.zeker weten

Vlotte en Correcte bezorging

Heel vlot bezorgd ! !

Perfecte afhandeling van de bestelling.

rapide efficace facile d'accés sur le site malgré les prix un peu élevé

Expérience tout à fait positive mais prix à revoir. Quand même supérieur si l'on compare produits identiques avec même composition. Malgré ce petit bémol je reviendrai vers vous sans hésitation.

PARFAIT !

De vrais professionnels, compétents et efficaces : stock réel, envoi rapide, réponse rapide aux questions posées. À recommander sans la moindre hésitation !

Heb ik niet is de eerste keer dat ik dit geneesmiddel bestel

Alles perfect verlopen

Alles goed verlopen en interessante prijs

LE014237673CN

Je suis très satisfaite des services et produits commandés chez Medibib.

Verzending correct en zeer vlug ontvangen. Bedankt.

Alles prima.

alles naar wens verlopen

alles ok

Je n'ai pas reçu exactement le produit que j'ai commandé

Le produit reçu n'est pas celui que j'ai choisi sur votre site en plus le shaker n'est pas livré avec. J'ai dû téléphoner pour faire la réclamation. Tout est en ordre maintenant, j'ai bien reçu la différence de prix des 2 boîtes et le shaker.

• Nous recommanderiez-vous? Non

In orde

Tot nu toe zijn alle leveringen in orde . Bedankt daar voor

Snelle en correcte service

Ik ben via mail op de hoogte gebracht van de status van mijn bestelling. Alles zat netjes verpakt.

Koerier DPD niet ok

Jullie moeten dringend kiezen voor een andere koerierdienst(heeft beoordeling van 1,8 /5!!!!) Komen als gekken a claxonnerend je oprit op gevlogen om dan na het binnenwerpen van je pakje,weer naar de straat te scheuren!Gelukkig geen kleinkinderen of buurman buiten!Werkelijk een schande.Heb ook gezocht naar telnr van DPD ,maar nee hoor...'niet te vinden...