Beaucoup plus cher qu'ailleurs

J'ai constaté que chez vous Daflon 500 est plus ou moins 4 à 5 euros plus cher pour la boîte de 180 comprimés qu'ailleurs. Pas vraiment une publicité.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Minder ml in galenco benieuwd pakket dan verwacht omwille van ontbrekende product omschrijving

Zelfde baby galenco starterset op andere websites gevonden en daar stond 200ml aangegeven voor de flacons. Gezien pakket er identiek uit zag en omschrijving via medibib ontbrak ervan uitgegaan dat dit hetzelfde zou zijn. Doch helaas 100ml - weinig value for money zo

Très bien

Très bien

matige service

Mijn eerste bestelling pas helemaal in orde. De tweede bestelling helaas niet... Er zat maar 1 artikel in terwijl ik er toch 2 had gevraagd (en betaald). Vergissingen kunnen gebeuren, dat weet ik ook wel. Maar als ik daar direct een mail over stuur en ik krijg daar na 2 dagen geen antwoord op, vind ik dat geen goede service... Jammer.

alles naar wens verlopen

alles juist en in zeer goede staat afgeleverd.

vlotte levering

overzichtelijke website, vlotte levering

Heel erg bedankt voor de supersnelle levering en geweldige service! Ik ben erg blij dat ik zo'n goede online apotheek heb gevonden!!! Adviseren!

Sehr gut

Prima ervaring

Snelle en correcte levering van de goederen

Alles optimaal verlopen.

Ben zeer tevreden. Vlotte levering, goede service.

Positieve eerste ervaring.

PRIMA

PRIMA

Prima prijs, verzorgd en op tijd geleverd!

Goede ervaringen met dit bedrijf! Alles keurig verzorgd!

Gebarsten brik in doos

Beschermende bubble wrap lag bovenop de brikken ipv rondom. Met gevolg een gebarsten brik in mijn doos.

het kan niet beter

heel goed verzorgd

Top snelle levering

Top snelle levering, gewoon top, omdat het zo is.........

uitstekende service

Al hele tijd op zoek naar Corsodyl mondspray. Is in Nederland uit de handel. Dinsdag besteld, donderdag in huis en geen verzendkosten. Fantastisch!

Snelle verzending

Erg voordelig, goede service en geen verzendkosten naar Nederland. Super!

Goede communicatie

Ik kreeg de bestelling kapot aangeleverd. Na een mailtje naar de klantenservice werdt dit netjes opgelost.

Gemakkelijk en voordelig

Prima en vlot

Geen enkel probleem gehad.

snelle levering,m prima producten, vriendelijke medewerkers kortom bestel hier je producten

goede prijs en snelle levering

goede prijs en snelle levering