Première commande

Première commande rien à redire tout est bien en temps et en heure merci.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Heel goede service, netjes verpakt Ben zeer tevreden

Parfait

Commande reçue très rapidement

Snel besteld,snel geleverd.

Zie hierboven.

Bijna goed effectief

Beter dan andere duur prijs ik gekocht

blij dat ik die pillen heb

ben heel tevreden

Prima leveringen

binnen 24 uur. Goed te volgen.

Goede levering en info

Prima. Besteld en op afgesproken dag ontvangen. Goede prijs. Alleen jammer dat het niet gewoon i fe brievenbus kwam. Dat had makkelijk gekund met dit kleine lichte artikel. Scheelt zoveel in de verzendkosten.

snel correct goede prijs

super

Vlugge levering

Ik vind het alleen heel jammer dat de houdheidsbaardatum maar geldig is tot en met september 2021 heb 2 dozen van 100 pillen en deze krijg ik voor deze datum niet op !Hoe komt dat dit steeds bij Combizym G de houdsbaarsheids datum niet langer is ik zit er hier nu mee tegen dat ik ze allemaal ingenomen heb zijn deze allang vervallen !En ik heb ook ergens gelezen dat dit uit de handel zal komen is dit waar want dit is het enigste waar ik tegen kan ?Laat mij iets weten !Dank u

Aanrader

Altijd stipt en correcte levering. Beste prijs.

Parfait

Des produits difficiles à trouver, à un prix défiant toute concurrence et expédier très vite ! Merci

Perfecte levering.

Alles volgens plan.

Goed produkt

Kan niet beter.

Snel winkelen, snelle en efficiënte levering

Ik koop heel veel online, alsook bij andere farmaceutische bedrijven. Maar Medibib is wel heel betrouwbaar en een supersnelle levering. De inhoud was ook keurig netjes verpakt

Goede site, helder, discreet en snelle service.

Medibib redelijk OK maar vervoerder DPD waardeloos

De prestatie van Medibib was nog redelijk. Niet erg snel en communicatie is niet bijzonder goed, maar pakketje was OK en de prijs is redelijk. Het echte probleem zit in de vervoerder DPD die ze gebruiken. Het bestelde pakketje heeft maar liefst 6 dagen roerloos in het depot van DPD in Nederland gelegen voordat het naar mij doorgezonden is. En helaas is dit niet de eerste keer dat ik deze ervaring met DPD heb. Ik adviseer Medibib een andere vervoerder te kiezen, dat komt jullie dienstverlening zeker ten goede.

Prix raisonnable ..livraison gratuite et rapide

Livraison gratuite et rapide

Niet het beloofde artikel geleverd gekregen

Geachte heer/mevrouw, Wij waren op zoek naar de StarBalm oil Red Asian Origin, vonden deze op uw site voor € 7,13 p.s. en hebben hier twee flesjes van besteld onder ordernummer: NL215Y98. Tot onze teleurstelling ontvingen wij niet de olie zoals afgebeeld, maar de massage olie van spieren voor spieren, welke ook in Nederland verkrijgbaar is bij bijv. deonlinedrogist.nl voor € 5,89 p.s. Graag verneem ik uw reactie, Met vriendelijke groet, Petra de Heer

Snelle levering, goed verpakt.

Snel geleverd en functioneel verpakt.

Livraison sous 24h00

Produit conforme débute le traitement

Méga satisfaite !!!

Quelle rapidité d'exécution ! Waouwww ! Commande passée le mercredi matin, reçue le jeudi après-midi. Vous êtes top!

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement