la vente des medicaments est plus chere que dans une simple pharmacie...daflan 500 ...16 euro..

je constate que vous vendez 25% plus cher........

• Nous recommanderiez-vous? Non

Duidelijk en snel geleverd

parfait

service rapide et sans problèmes, pour des tarifs avantageux. Le top.

Super site et livraison rapide

Point d'amélioration : ne pas vider le panier chaque fois qu' on sort de l'appli ou bien permettre une liste d'achat ou de produits favoris à (re)commander

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en de communicatie was ook geweldig.

Le moins cher et le plus rapide

Le complément alimentaire acheté était le moins cher parmi 9 pharmacies en ligne. C'est la première fois que j'ai été livré aussi rapidement, seulement deux jours après avoir commandé. (livré avec Bpost)

mijn bestelling is snel bezorgd, zonder problemen

Enkel problemen met de levering door de vervoersmaatschappij. Was niet echt goed maar hier kan men niets aan doen

Snel en goed geleverd

Minpuntje: Korting op korting geven trekt me niet. Het is fijner om het produkt goedkoper te maken.

Livraison très rapide

Tout est arrivé très bien emballé et très rapide

Première expérience, message ci-dessous

Je n'ai reçu que la moitié de ma commande??? Dois-je attendre la prochaine livraison ou allez-vous me rembourser à hauteur de ce qui me reste dû. Merci de bien vouloir me répondre? D.Gimeno

• Nous recommanderiez-vous? Non

Commande gellules matricalis

Réception conforme à la commande avec un délai annoncé quasi identique. Première expérience très concluante.

zeer snelle levering! blij mee!

ruim assortiment en snelle afhandeling en levering.

Rapide et super

Service impeccable et rapides

Goede en snelle levering

Zoals altijd weer een goede en snelle levering. Goed verpakt!

Correct en vlug.

Perfect in orde, vlugge levering, en dan nog eens extra korting met code!

Interessante prijzen.

Verzorgde en prima service, dank jullie wel!

geweldig

bestelling in prima staat ontvangen, alles perfect, goede klantenservice. ik raad jullie aan.

Super snel en goeie service

Nog nooit problemen gehad, snel, correct, een aanrader

Commande passée le 28-08-202

Je ne peux que vous recommander Medibid renseignement reçu avec grand professionnalisme et un service d'expédition vraiment rapide.

positief en goed verzorgd

Ik kon aangeven dat ik het pakje een dag later wilde ontvangen en dat kon. Ging niet helemaal goed, maar dat ligt puur aan de vervoersdienst die er een potje van maakte. Medibib was daar niet schuldig aan

Vlotte service

Soms zijn er producten niet in voorraad.

Prima zaak

Prima zaak alleen de bezorging laat nog wat te wensen over ....maar daar wordt aan gewerkt! Contactpersoon Wout aardig en kundig adviseur.Met vriendelijke groeten Madelon

Snelle levering en voordelig

Helemaal in orde! Aanrader om hier te bestellen.

Correct en snel

Correct, snel