snelle levering een goed service

snelle levering een goed service

Je recommande

Livraison comme prevu,le produit est est parfait.je recommande

Snelle levering, goede prijzen

Zeer vlotte levering

zeer vlotte levering, Product zoals opgegeven;

Produits et livraison corrects

Malgré la protection les emballages à l'intérieur étaient ouverts. Mais parce que ce sont des changements de produits fournisseur. ..

Zeer snelle levering.

Gisteren bestelling gedaan. Vanmorgen reeds bezorgd in Nederland!

helemaal goed

helemaar goed

prix livraison ++

super site , prix trés compétitifs livraison , ultra rapide. ça ne vaut pas le coup de se déplacer en pharmacie.

Alles top geregeld

Snel en accuraat , goede ervaring

Snel en efficient

Snelle levering en correct afgehandeld

ik bestel 2 art. en krijg er 1

Ik bestel 2 artikelen en krijg er maar 1, terwijl er niets stond van niet voorradig en nu ben ik nog steeds op mijn geld aan het wachten van 1 art. € 18,= dus. Ben zo eerlijk en zet erbij hoeveel er op voorraad is.

livraison et délais impecable

c est la premiere fois colis bien emballé conforme a ma commande.

dik in orde

Vlotte bestelling simpel en goedkoop

Kon niet beter

Dit was mijn eerste bestelling bij Medibib en ik was zeker positief verrast. Vlotte website, perfecte snelle levering. Ik ben een tevreden klant.

service de qualité

service très réactif

1ière commande et tout à fait satisfaite

Tout est parfait.Le produit correspond bien à la commande, la livraison est rapide et soignée. Rien à redire.

Goede producten en snelle service!

Expérience satisfaisante !

Un très bon rapport/qualité prix et une livraison rapide pour cette pharmacie. Je la recommande sans réserve

Goede prijs

Compleet van bestelling tot ontvangst

Dit is de 2e maal dat ik hier bestel, duidelijke info en snelle verzorgde levering, dit alles tegen een interessante en bewuste prijs.Een welgemeende dank nogmaals! Doe zo voort.

commande livrée rapidement

Grand choix de produits. Site facile d'utilisation. Commande livrée rapidement et gratuitement à partir de 29 euros. Bons prix.

Snel en voordelig!

Voordelige prijs en snelle levering! Er zijn veel producten te vinden.

zeer goed

Vlotte bezorging en goede verpakking.

Bestelling niet compleet

Bestelling bleek niet compleet. Het niet leverbare artikel werd wel netjes gecrediteerd, maar het voelt toch misleidend om een artikel als 'op voorraad' op de website te zetten terwijl dit er niet is. De andere artikelen uit mijn bestelling had ik overal kunnen kopen.

Super service en zeer scherpe prijzen.

Ik bestel zeker nog bij jullie. Onze dochter haar pap nutrilon 1 voor 0-6mnd is vele goedkoper als in de apotheek. Schilt zeker 4 euro. Dus mij zien jullie terug. Bedankt

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement