Snelle perfecte levering, product is wat ik verwachtte.

Product is in orde, levering was zoals belooft, factuur kwam op tijd toe. Alles perfect.

Erg snelle levering

's avonds besteld en de middag erop al geleverd. uiterst snelle verzending en dit in corona-tijd. Chapeau!

Super snel geleverd

Duidelijke Web Site

Zeer snelle levering en correct

Première commande récemment et satisfaite !

J'ai récemment commandé plusieurs produits pour la première fois sur ce site et je suis satisfaite. Commande livrée rapidement, pas de problème à la livraison ou autre. Ma commande a été respectée. Je n'ai donc rien à redire.

Snel, correct, duidelijk

Duidelijke en snelle info betreffende betalen en levering. Zeer goede service

Ik ben niet tevreden

De pakket moest woensdag komen en het kwam donderdag.Ik had de melk nodig voor een baby van vier maanden .

ja en... neen

dag bestelling BE20WFBZ perfect toegestuurd gekregen maar... ipv D-vital forte orange "zakjes" oplosbaar zoals trouwens op de factuur vermeld staat "kauwtabletten" gekregen... ... reeds 2x mailtje gestuurd om dit te melden maar toe hiertoe geen reactie voor omwisseling gekregen... graag verdere afhandeling groeten G.Botteldoorn - Oudenaarde

Ze erg goed, zijn van hun woord qua leveren.

Het zou moeten kunnen indien u een goede klant bent voor 6 à een jaar een code hebt en niet als men een tijdje niks nodig hebt om er ene telkens te vragen. Ik vind dit vervelend.

Goed gegaan.

Snel geleverd.

Gemakkelijk mijn bestelling gedaan. Gelukkig waren via de site wel glutenvrij meel te bestellen. Levering verliep snel. Dank daarvoor.

très bonne

désolé pas le temps d'écrire

Weet ik nog niet

Ik vind het jammer dat er alleen beoordelingen neer gezet worden betreft de levering. Ik zou liever willen weten hoe het product werkt voordat ik het ga kopen

Snel geleverd en goede service

Ik ontving mijn bestelde producten snel. Helaas was een glazen vitamine potje gebroken tijdens het transport. Nadat ik dit aan hun had verteld, kreeg ik direct de volgende dag een ander potje toegestuurd!

Ze doen wat ze beloven.

Zeer goede service

Zeer snelle transactie, goede service, Bedankt!!! Zeker aanraden!!!

Très satisfaite

Grande Rapidité de livraison, choix très large. Et toujours quelques dosettes désinfectantes à emporter , reçues en Cadeau.

Goed bedrijf met duidelijke website

Goed bedrijf, duidelijke website, Snelle en correcte levering

Super satisfaite! Je recommande Medibib !

Medibib offre un très large choix de produits en ligne à des prix très intéressants! De plus les commandes sont livrées ultra rapidement! Bref rien à dire si ce n’est que je recommande ce site ;)

Perfect zoals omschreven op de site!

Geleverd de dag na bestelling en perfect in orde! Dankjewel!!

Zeer goed!

Snelle levering.

super!

Keurig de volgende dag bezorgd conform belofte.

Zeer goede service

Producten waren netjes ingepakt. Besteld op zondag, geleverd op dinsdag.