Goede producten

Zoals altijd een perfecte service, goede producten voor een goede prijs en zending gemakkelijk te volgen via bpist

Alle bestellingen tot nu toe zijn correct verlopen. Sommige producten zijn opvallend aantrekkelijk geprijsd.

Une pharmacie de confiance !

Je suis une cliente régulière de cette pharmacie tant pour ses prix raisonnables et le choix proposé que pour le service et l'écoute. Ainsi j'ai récemment eu un problème de livraison mais cette pharmacie s'est engagé rapidement à me renvoyer la commande disparue pour compenser la non livraison de Chronopost. Donc vous pouvez commander sans souci !

Snel en perfect verzonden

Perfecte, snelle verzending

Vlotte levering, voordelige prijzen

Steeds interessante aanbiedingen en alles wordt ook netjes ingepakt. Zeer stipte levering, hou ik van.

Toppie

Prima webwinkel

Supersnelle levering en goed communicatie.

Super snelle levering en goede prijs

Ben heel tevreden! Binnen twee dagen geleverd vanuit belgie naar nederland.

1ere commande chez medibib

J ai effectué une première commande sur ce site et malheureusement le colis a été perdu pendant le transport... J ai envoyé un message à partir du site et 1 heure après j avais la réponse favorable, en 2 jours j ai reçu mon colis... Franchement ils sont très professionnels et je recommande ce site... Ils viennent de gagner une cliente

product is prima,afhandeling snel en zorgeloos

ik heb wel een pinpuntje de bezorger geeft het pakketje vaak af bij een van de bewoners ergens in de straat en dat vind ik niet fijn.

Blij dat ik mijn artikel bij medicine kan kopen

Ben zeer tevreden.

Gunstige prijs en een vlugge levering.

Heel goed geleverd. En voordelig van prijs. Ze maken er geen probleem van. Als volwassenen mensen weet je dat je daar niet in mag overdrijven. 1 x op de week een koekje. En niet meer. Helpt heel goed. Bedankt. Ook zeer goed verpakt en in speciaal bubbel folie uit bescherming voor de flessen. Bedankt

En toute confiance.

Produits parvenus rapidement et conformes aux commandes. Souvent moins cher qu'ailleurs ( si pas coupon des prescripteurs).

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering.

Levering?

Beste Het product moet ik nog uittesten. Als DPD met het pakje levert, belt die aan en bij afwezigheid, ga ik het in hun magazijn ophalen. Nu dinsdag 5/10/2021 heeft DPD, na het aanbellen, was even niet thuis. Het aan een buur in de straat afgegeven. Vind dat dit niet kan aan iemand vreemd zomaar meegeven. Heb het aan DPD gemeld, wacht hun antwoord af. Zo is er geen vertrouwen. Mvg Luc De Cock

It was clear to find on your Website. A very fast and perfect delivery. Product is the same as the one I ordered.

Correcte snelle levering dus zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering, extra extra scherpe prijzen

Zeer groot verschil met de anderen Nog bedankt

Snelle en keurige levering

Wederom een snelle en goed verpakte levering ..

Snel geleverd, goede communicatie

Zeer goede ervaring qua prijs en opvolging van bestelling.

alles prima verlopen

ook een snelle levering

Vlot en netjes geregeld en een goede prijs