Product goed

Product is goed ,bedrijf ook tevreden over, Alleen de bezorg diensten is waardeloos,

Snel en correct,goede prijzen.

Pas reçu le bon produit

J'ai commandé un produit et j'en ai reçu un autre à la place qui coûte 2 fois moins cher donc je n'en suis pas satisfaite

• Nous recommanderiez-vous? Non

slecht

Ik heb nog steeds mijn pakketje niet ontvangen.

zeer tevreden

alles okidoki prima....000.......pluim!!!

Super levering

Rapide pas chère et serviable

Très bonne

zeer correct.

Zal in de toekomst nog bestellen.

Goede en snelle service.

Prima eerste ervaring. Goed op de hoogte gehouden wanneer de levering verwacht kan worden.

Heel fijn dat u Roc nog levert!

Ik kies voor Roc omdat er geen parabenen in zit

Snel levering en goede aanbiedingen

Heel tevreden met mijn aankoop. Gratis levering met het laagste bedrag

ontgoocheling

ik bestelde 4 verpakkingen van een voedingssupplement Ik ontving slechts 2 verpakkingen zonder meer info Bij mijn telefonisch contact om dit te regelen vond men mijn dossier/bestelling niet terug. De 2 ontvangen verpakkingen blijken dan ook nog hun vervaldatum in november 2020 te hebben bereikt. Eén positief punt, de man aan de telefoon was erg vriendelijk en ebhulpzaam

Ik heb vanuit Nederland een bestelling gedaan en de volgende dag was het geleverd. De service is erg goed.

RAS Très bon service

RAS Très bon service Bravo !

Heel vlotte levering

Vlotte levering en kon mooi volgen wanneer het pakje werd geleverd

Envoi rapide

Je recommande sans souci

Snelle levering, goede prijzen

Correct en vlugge levering van mijn bestelling.

Dit is mijn eerste kennismaking met medibib en ben heel tevreden over de correcte en vlotte levering.

Uitstekende service en betaalbare prijzen.

Had niet de hoeveelheid artikelen op voorraad, kreeg netjes bericht en het teveel betaalde geld binnen 2dagen terug.

Prompte levering

Duidelijke info en z Ellee Eri g

fantastisch

goede service mooi ingepakt

Fantastische apotheek

Goede prijzen, snellen levering naar buitenland en uitstekende service.

Livraison conforme et rapide

Ras

helemaal tevreden

Ik heb essentiele olie van Benzoin gekocht en verwerkt in een creme. Hoewel Benzoin niet makkelijk oplost, ik blijf veel roeren, is het een heerlijk geurende zoete 'vanille' creme geworden. Deze benzoin ruikt wat minder kruidig dan de Benzoin die ik van Chi had. Ik realiseer me dat de geur beinvloed wordt door de omgeving waar de boom staat. Dit is hoe dan ook mijn favoriete essentiele olie voor het maken van een creme.