klantvriendelijk, snel en goed

erg fijn contact over iets door mij fout besteld, prima gecorrigeerd

Alles volgens afspraak

Ok

vlotte en goedkope producten

vlotte levering en goedkope en goede produkten

Goede prijs en snelle levering

De supplementen waren een stuk goedkoper dan elders en de levering gebeurde al de volgende dag.

Goede service Zeer tevreden

Snelle levering, na 1 dag was mijn levering mooi in verpakking thuis, dezelfde product online is goedkoper dan in apotheek. Heel tevreden mee

Bezorging niet de volgende dag zoals aangegeven, maar toch fijne ervaring

De bezorgde producten waren precies wat ik besteld heb. Medibib was de enige die dit product had dus de paar dagen wachten was het helemaal waard! Ik beveel Medibib aan.

Vriendelijke klantenservice

Gekozen product was niet binnen onmiddellijk alternatief voorstel

Voor mij de eerste keer dat ik bij u bestelde en zeer tevreden over de snelheid van leveren!

Geweldige service en een reële gratis levering prijs!

la vente des medicaments est plus chere que dans une simple pharmacie...daflan 500 ...16 euro..

je constate que vous vendez 25% plus cher........

• Nous recommanderiez-vous? Non

Duidelijk en snel geleverd

parfait

service rapide et sans problèmes, pour des tarifs avantageux. Le top.

Super site et livraison rapide

Point d'amélioration : ne pas vider le panier chaque fois qu' on sort de l'appli ou bien permettre une liste d'achat ou de produits favoris à (re)commander

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en de communicatie was ook geweldig.

Le moins cher et le plus rapide

Le complément alimentaire acheté était le moins cher parmi 9 pharmacies en ligne. C'est la première fois que j'ai été livré aussi rapidement, seulement deux jours après avoir commandé. (livré avec Bpost)

mijn bestelling is snel bezorgd, zonder problemen

Enkel problemen met de levering door de vervoersmaatschappij. Was niet echt goed maar hier kan men niets aan doen

Snel en goed geleverd

Minpuntje: Korting op korting geven trekt me niet. Het is fijner om het produkt goedkoper te maken.

Livraison très rapide

Tout est arrivé très bien emballé et très rapide

Première expérience, message ci-dessous

Je n'ai reçu que la moitié de ma commande??? Dois-je attendre la prochaine livraison ou allez-vous me rembourser à hauteur de ce qui me reste dû. Merci de bien vouloir me répondre? D.Gimeno

• Nous recommanderiez-vous? Non

Commande gellules matricalis

Réception conforme à la commande avec un délai annoncé quasi identique. Première expérience très concluante.

zeer snelle levering! blij mee!

ruim assortiment en snelle afhandeling en levering.

Rapide et super

Service impeccable et rapides

Goede en snelle levering

Zoals altijd weer een goede en snelle levering. Goed verpakt!

Correct en vlug.

Perfect in orde, vlugge levering, en dan nog eens extra korting met code!