Snelle en correcte levering van de juiste artikelen.

Snelle en correcte levering.

Super rapide (même un peu trop !)

Malgré que j'aie demandé la livraison pour lundi, j'ai reçu mon colis vendredi. Heureusement, la précision de l'information de DPD m'a permis de m'organiser pour la réception (qui a eu lieu exactement à l'heure annoncée). Pour le reste, c'est très bien.

Site internet facile, Bon prix, livraison rapide.

Deuxième commande sur Medibib, deuxième expérience positive, commande passé mercredi en soirée, livré le vendredi après-midi, bon prix sur mes produits commandés. Merci.

Slecht

Heb een maandpak pamer luiers maat 4 besteld. Wordt er vervolgens maat 4+ geleverd.

Correcte snelle bezorging binnen 24 uur!

Alles naar wens

Ik ben 100% tevreden

betrouwbaar

snelle levering en betaalbare producten dank u

Alles correct verlopen

Levering gebeurde volgens afspraak

Impeccable ! service rapide!

J'ai trouvé sur ce site tout ce que je cherchais, commandé l'après-midi et reçu le lendemain. Que demander de plus ?

Parfait

Bon prix, expédition gratuite au dessus d'un montant, service rapide. Parfait ! Je recommande !

Bestelling onvolledig

Bestelling was verzonden, nadien krijg je een mail dat een deel van de bestelling er niet bij is wegens onvoorradig. Het geld werd wel teruggestort. Een juiste stockvoorraad is wel een must!

Ben zeer tevreden over het bestelde product. Is ook op de gewenste dag gelever ondanks de moeilijke periode nu.

Gewoon besteld en volgens afspraak gekregen ondanks de coronamiserie. Dank jullie wel.

Commande urgente car mains très abîmées par produits désinfectants

Site parfait, commande rapide et livraison arrivée comme indiquée via le suivi DPD. Merci beaucoup et prenez soin de vous. Cordialement. Caty

Volgens verwachting.

Ondanks de moeilijke tijden is er toch een snelle levering van de goederen gebeurd. Waarvoor mijn dank.

Alles goed verlopen

Correct en snel geleverd prima verpakt

Zeer tevreden 11/10

Tijdig en verzorgd

Vlotte en juiste levering tegen goede prijs

zoals hierboven geschreven

Alles in orde

Levering in orde , wel een dag later maar FPD is de oorzaak

Van bestelling tot levering goede service.

Voor herhaling vatbaar.

Zeer goed en snel geleverd

Ik kreeg snel de spullen het betalen verliep makkelijk en alles was duidelijk! Zeker voor herhaling vatbaar

Verkeerde producten geleverd

Ik heb zondag 15 maart 2 blikken Nestlé nan ar 2 besteld voor mijn dochtertje. Dinsdag 17 maart heb ik 2 potten nutrilion a.r. 2 ontvangen. Een foutje kan gebeuren. Ik heb direct een mail gestuurd. En kreeg als antwoord dat het lot soms niet goed loopt. Ik heb gevraagd op ze überhaupt de juiste blikken eten nog op voorraad hebben maat krijg geen reactie meer. Maar vanochtend heb ontvang ik wel een mail net hoe te vreden ik ben.

uitstekende service, geen enkel probleem

duidelijk info over de opvolging van mijn bestelling zeer tevreden

Perfecte informatie, stipte levering.

Correcte afhandeling vanaf betaling tot levering aan de voordeur.