Snel geleverd, goede communicatie

Zeer goede ervaring qua prijs en opvolging van bestelling.

alles prima verlopen

ook een snelle levering

Vlot en netjes geregeld en een goede prijs

super goed

Zeer tevreden over mijn bestelling. Goed verzorgd ingepakt.

Werkt niet

Werkt niet. Precies de beschrijving gevolgd maar heeft geen kleefkracht. Zonde van het geld geweest. Het enige wat positief is dat het snel verzonden was.

Zzer slecht

Ik heb 2 keer Ubiquinol platinum besteld van Mannavital maar naar het thuisadres van mijn moeder zijn er goedkopere en minder efficiënte vitaminen opgestuurd welliswaar van hetzelfde merk. Een enorme tegenvaller! Voor mijn zoon zal ik in het vervolg geen bestellingen voor biotics multivitaminen meer plaatsen.

tiptop in orde

snelle en correcte levering van hetgeen ik besteld heb goede prijs-kwaliteit verhouding niets op aan te merken ik zal zeker opnieuw bestellen

Zeer goede en correcte firma

Vlotte en correcte service! De producten die in de koelkast moeten behouden worden, zitten in een speciale verpakking voor de bezorging. Super !

Goed gesorteerd en goede kwaliteit

Ik kon bij Medibib een aminozuur krijgen dat verder op de Nederlandse markt bijna niet te vinden is, heel blij mee.

1 gekregen terwijl ik er 5 had besteld

5 besteld 1 gekregen

Bestelling wordt goed en snel opgepakt.

De bestelling en bevestiging is goed. De bezorging traag.

Goede service en snelle levering

perfect

snelle levering vorige keer

Een beter overzicht van wat ze wel hebben

Super hele snelle levering en top producten.

Snel in huis

Makkelijk gevonden wat ik zocht. Goede prijs en snel in huis.

prix abordables et pharmaciens à l'écoute !

Une pharmacie qui offre un grand choix de produits à des prix corrects et des pharmaciens qui peuvent nous conseiller. De plus, en cas de retard de livraison comme j'ai eu cette fois-ci, ce qui est rare, on m'a tout de suite renseigné et proposé un remboursement si la difficulté persistait. Une pharmacie de confiance.

Eerste keer wat besteld, fantastisch

In de aangegeven tijd bezorgd

Très bons produits et excellents services

Je suis heureux d'avoir trouvé Medibib, où je trouve des produits de grande qualité (acides aminés), prix corrects. Délai de livraison : 1 jour en point relais ! Utilisateur satisfait !! :-)

Zeer goed werkend producten zeer tevreden met de aflevering.

Excellent. Un joir pour avoir le commande.

Disponible. J’ai domande la factur par email et je l’ai recu en 10 min. Je reccomende Medibib

vlekkeloos

afhandeling bestelling correct en snel

Boven verwachting.

wij zijn geen klanten die zomaar op elke willekeurige site bestellingen plaatsen, daarom was het wel even spanend hoe deze de eerste bestelling zou verlopen maar zoals ik hierboven reeds aangaf alle lof log voor de correcte en snelle afwerking ( die overigens op tijd was)van onze bestelling(en). hopelijk tot de volgende.

Vlot en de beste prijs

Goede prijs, extra korting en snelle service!

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement