Snel en betrouwbaar. Binnen 2 dagen de bestelling ontvangen.

Goede en snelle service

Optijd geleverd

Goeie product

Snel en goed verzorgd

Zeer ++

Alles op tijd toegekomen en in orde

Príma dienst!

Príma diens, snel levering!

Vlotte en correcte levering

Vlotte levering

Snel geleverd goed verpakt

Goeie haar shampoo ik had last van puistjes in het haar ze verdwijnen nu al .Ik wil niet anders twee keer in de week gebruiken .Bedankt

Parfait

Commande reçue rapidement. Efficace. À recommander

Très professionnel et très rapide.

Ce qui me satisfait avec medibib, c'est que c'est très rapide, ça c'est le point fort. Le petit bémol ce sont les prix, je trouve les mêmes produits moins chers chez la concurrence et c'est bien dommage vu que ces derniers ne vous arrivent pas à la cheville question professionnalisme. Bien à vous.

Volgende dag al in huis . Top supper geregeld

Aangename koopervaring

Aangename koopervaring

Heel goed top !!

Top snelle levering uitstekende producten

DPD onprettig,medibib niet!

Alleen DPD is te gehaast.Ik had bijna mijn pakket weer ver weg moeten halen.Dit is zeer onprettig!!

Bonne découverte

Très bon produit

Snelle levering producten erg korte tht datum

Snelle levering maar zowel de zonverzorging als oogdruppels hebben beiden een krappe tenminste houdbaar tot datum (respectievelijk 11 en 7 maanden) dus niet handig om hier producten te bestellen voor voorraad. De oogdruppels mogen bv 6 maanden open.. Dan moet je ze dus wel gelijk van gebruiken. Jammer.

Volle duim.

Keurig op tijd.

Zeer snelle versturing van bestelling. Uitstekend verpakt. Prijs van medicijnen : top

Zeer goed in alles.

Produkt zoals verwacht

snelle verzending goede producten.

Goede prijs, snel geleverd

Slechte bezorging

De bestelling ging goed en alles heb ik netjes betaald. De bezorger van DPB heeft alleen niks bezorgd.. Contact hierover met DPB wordt doorverwezen naar Medibib. Ik heb Medibib mail gestuurd maar geen enkele reactie ontvangen om dit probleem op te lossen! Ook gebeld maar niemand neemt op! Wel betaald maar geen potten vitamine voor de kinderen ontvangen! Oplichterij! Slechte service zowel van DPB als Medibib! Geen aanrader om hier te bestellen noch gebruik te maken van DPB!! Je wordt gewoon opgelicht door hen!!!

Netjes verpakt!

Prima in prijs en levering

Voor mij de eerste keer,en zal niet de laatste zijn ,heel tevreden

Op tijd bezorgd