Het was mijn eerste bestelling.

Alles was ok.

une pharmacie fiable et efficcace !

Medibib est une pharmacie qui propose un large choix de produits de pharmacie ainsi que de parapharmacie à des prix raisonnables. En outre, les produits sont livrés rapidement. Une bonne expérience en somme.

vlotte bestelling

gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk. Zeeeer snelle levering (en belangrijk voor het milieu : gebruiksvriendelijke verpakking zonder plastiek en op maat! geen mega grote doos voor kleine inhoud)

Alles is goed verlopen

Snelle service, groot assortiment producten enkel jammer dat er vaak zaken uitverkocht zijn.

niet wat ik wilde

ik wilde een bodymelk tegen muggen en teken maar ik heb een zonnecrème factor 50 gekregen. Dit om 's avonds aan te brengen.

Très sérieux, bon suivi, bien emballé

Prix intéressant par rapport à la commande passée. Bon suivi du colis. Livraison à l’adresse correcte. Colis bien préparé et marchandise en vin état. Merci.

Goedkoper dan bij de apotheeks zelf. Snel en vlot te bestellen met duidelijke track & trace code om bestelling te volgen. Zeer tevreden vanuit Belgie

Zeer professioneel

Product dat ik besteld had, was uit handel genomen. Ik werd meteen correct terugbetaald en kreeg een mail met uitleg welk product er nu in de handel was ter vervanging. Toch iemand die daar de moeite voor nam.

vlugge service

perfect

Facile et rapide

Commande arrivée complète et dans les délais

Snelle levering, ook leuk dat je een mail krijgt welk uur het pakketje geleverd word!

Goede service en vriendelijk personeel

Ik heb gekregen wat besteld was en geleverd binnen opgegeven tijd

goeie service en stipte levering

goeie service stipte levering

Snelle en correcte service

Telkens weer snelle en correcte levering.

Zeer correcte aflevering

Prima snelle goede levering

Rapidité ,sérieux ,professionnalisme

Lors d'une commande,les produits étaient indisponibles,mais j' avais déjà réglé .Le montant m' a été restitué mais,le montant restant n' atteignait pas le minimum pour la livraison gratuite ,cependant ,reconnaissant que l'erreur venait d'eux ,ma livraison a été gratuite.

Alles perfect geregeld

Snelle correcte levering

Overzichtelijke site Goede informatie ook over levering Snelle en correcte levering

Pluspunten

Snelle en goede leveringen

Pluspunten

Zeer snelle levering! Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. Een aanrader!

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Rapidité et facilité.

Pluspunten

Snel geleverd, en snel terug betaald indien iets niet voorradig is,

Over Medibib