Levering prima

Naar mijn idee is het voor mij niet zo goed uitgevallen daar ik erg veel last van mijn benen heb gekregen sinds ik de tabletten heb ingenomen ij doseer nu en gebruik het niet meer iedere dag.

Snelle en correcte levering

Pas répondu à mes attentes

Bonjour J’ai effectué pour la première fois une commande auprès de vous car vous aviez une offre plus intéressante pour un article qu’il me fallait. J’ai dépensé une forte somme et j’aurai souhaité découvrir d’autres produits sf d’échantillons ou autres Je suis cliente ailleurs et je viens de recevoir une multitude de cadeau pour l’achat d’un produit. Je pense que vous avez énormément de produits à offrir à vos clients mais ils n’en profitent. Alors mon choix est vite fait quand à ma fidélité. J’espère que vous réparez votre désintérêt pour ma demande lors de ma commande

• Nous recommanderiez-vous? Non

impeccable

rapide et parfait

Goede communicatie en snelle levering.

Wat een snelle service zeg!!!

Zeer snelle service. Een Firma dat nog een stock heeft zodanig dat dat je bij uw bestelling NIET te horen krijgt dat je weken moet wachten achter uw artikel . Zo zijn er niet veel meer.

Bestelling wordt goed en snel geleverd.

Prima ervaring, kon het bestelde product alleen hier verkrijgen.

Alles zoals voorzien!

Een eerste bestelling, alles in orde en geleverd zoals gevraagd!

Excellent service

Excellent service, competitive prices, highly recommended!

Netjes en snel bezorgd. Ik beveel deze aan

Bestelling correct aangekomen en snel geleverd.

Snelle levering, goed ingepakt. Echte aanrader

Snelle levering. En ik had een klein probleempje met mijn bestelling en daar werd door de klantenservice direct op gereageerd en adequaat afgehandeld. Echt heel fijn. De klasse van een webshop schuilt daarin, naar mijn idee. En dat doet dit bedrijf heel goed.

Gewoonweg geweldig

Ik had een bestelling geplaats,en de leveringsdatum had ik 2 dagen later gevraagd, en tot mijn verbazing was het er de volgende dag al,Gewoonweg geweldige sevice!!

Beste prijs en hele snelle levering

Veel korting op de vastgestelde prijs. Goed verpakt en supersnelle levering.

Correcte en snelle levering.

Premiere experience

Dommage que la quantité commandée n'était pas disponible. Néanmoins le remboursement pour les articles manquants était sur mon compte avant la livraison

Vlotte service

Bestelling is vlot verlopen artikel dat niet meer in stock werd gecrediteerd op rekening.

une pharmacie de confiance

Cliente régulière, je suis satisfaite de cette pharmacie qui propose des produits à des prix raisonnables, qui permet une livraison rapide et qui est présente pour des conseils ou une question sur le colis. on commande sans inquiétudes.

uitstekende levering

op de vooropgestelde datum werd het pakket afgeleverd.

Zeer betrouwbaar

de snelheid van levering.. het is ten zeerste aanbevolen

Heel blije

Altijd op tijd!!

Scherp prijzen en ultra snelle levering

Zeer scherpe prijzen en uiterst snel binnen de 24 uur geleverd.

Bon expérience service pro

Tout est parfait

nog nooit teleurgesteld

100% OK. bestelling geplaatst en zeer snel uitgevoerd. Volgende keer weer Medibib natuurlijk.