Fantastische snelle levering

's avonds besteld volgende dag 's middags thuis geleverd. Duidelijke website, veilige betaling. Ik raad de winkel zeker aan

Levering’s termijnen zijn leugens !!

Beste, levertermijnen op deze site zijn leugens Laat je niet vangen op de site zegen ze voor 23.59 besteld volgende dag in huis niet dus. Heb op 20/06 een lens besteld vandaag 24/06 nog steeds niet geleverd. valse beloftes!!! Klante dienst meermaals gecontacteerd en sturen u van kastje na de muur en komen hun beloftes van terug te bellen na onderzoek niet na !! Slechtste service ooit !! Heb geld verloren door een shoot niet te kunne doen bedankt Fotokonijnberg.

Vandaag besteld .. tien dagen later in huis

Zelf moeten bellen en mailen voor het uiteindelijk op de post ging. Het was niet de schuld van post nl.

Op enkele problemen gelopen

Ik was vroeger steeds heel tevreden van de goede service in de fysieke winkels, dus ik durfde daarom een online aankoop aan. Helaas liep er iets mis met mijn betaling langs hun kant, want bij mijn bank was de betaling voltooid. In mijn klantenaccount bleef het order open staan, dus ik contacteerde de klantendienst via de snelste manier: telefonisch, want ik had fotowerk op de planning staan. Die persoon vertelde me dat dit vanzelf wel in orde ging komen. Dat was na een werkdag nog steeds niet het geval, dus ik nam ook contact op via e-mail. Deze persoon wist dan gelukkig wel wat hij moest doen en heeft deze fout in het systeem rechtgezet. Nadien bleek een SD-kaart niet (meer?) meteen op voorraad, en werd me gevraagd of ik een andere kaart wou of de bestelling enkele dagen later wou ontvangen. Op mijn snelle antwoord is toen helaas, tot op vandaag, geen reactie gekomen. Dat was jammer, want ik zat daardoor langer dan verwacht met een camerabody zonder lens, waardoor ik het beoogde fotowerk voor mijn klant niet kon uitvoeren. Voortaan ga ik gewoon terug naar de fysieke winkels vrees ik, dan ben ik wel zeker van de levertijd. Ook mijn fout natuurlijk. Daarentegen hebben ze volgens mij wel de beste bedoelingen, want ik ben steeds vriendelijk voortgeholpen. Vooral Thijs heeft de fout in betaling eindelijk op gang gekregen en was steeds heel vriendelijk. Volgens mij zijn ze gewoon sterk onderbemand of zijn sommigen niet helemaal op de hoogte van hoe ze problemen moeten oplossen. Wel jammer natuurlijk!

Tot nu toe prima service. Wel ingewikkelde website.

Bestellen op de website is wat lastig. Vooral de betaalwijze was ingewikkeld: u geeft aan dat u ook Ideal gebruikt, maar op de betaalsite staat daar niets voor. Enig getob was nodig voor ik het bedrag kon overmaken.

slechte servies

slechte servies, voor 23.59 bestelt morgen in huis, aan mijn hoela, 3 dingen besteld alle 3 op voorraad staat er s´middags besteld 4 dagen later nog niks gehoord. mail gestuurd, we proberen binnen 2 dagen te antwoorden ??, doe dan niet zo´n belofte als je ze niet waar kunt maken of informeer de klant dat de levering vertraging heeft.

Prima service. Oud materiaal ingeleverd en nieuwe lenzen besteld

Eerste een prijsindicatie via mail gegeven en de dag nadien langgewenst om de oude lenzen tot in detail te laten controleren. Slechts 1 van de 4 lenzen een lagere quotering gekregen. Dan toch de 4 lenzen verkocht. Ik gelukkig omdat ipv te verstoffen in een kast heb ik een mooi budget om mijn nieuwe moderne lenzen aan te kopen. Personeel was heel geduldig en behulpzaam. Kortom een zeer positieve ervaring.

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Ruim aanbod op voorraad, goede prijs tov concurrentie.

Zeer vlotte en correcte aankoop. Snelle levering, goed verpakt. Product voldoet aan de verwachtingen.

heel tevreden niks op aan te merken goede service

Vriendelijk,behulpzaam ,uitstekende uitleg gekregen en daardoor een goede keuze kunnen maken ,heel blij met onze aankoop.

Na 4 maal bellen nog steeds geen terugbetaling.

Toen Foto Konijnenberg het aangekochte toestel niet kon leveren werd mij verzekerd dat de betaling geannuleerd werd. Toch ging het bedrag van mijn Visa en na herhaalde telefonische contacten is dit nog steeds niet rechtgezet.

3 étoiles: bien, une expérience raisonnable

Positif

Pas de difficulté lorsque j'ai retourné un colis qui ne me satisfaisait pas et j'ai été remboursé très rapidement

Suggestions

En ce qui concerne le colis il s'agissait du cactus V6II duo et j'avais précisé à la commande que celui-ci devait fonctionner avec mes fujifilms X-T1, Xpro1 et X-T2 or il ne fonctionnait qu'aléatoirement avec le X-T2, j'aurais préféré que l'on me contacte avant l'envois du colis pour me préciser cela.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

commandé dimanche soir 7 janvier,oup .....dans ma boîte aux lettres Mardi 14h .........super !!! service top !!!

Pluspunten

Over de snelheid van levering niets dan lof. Gebruik gemaakt van verjaardagskortingscode die van het totaalbedrag werd afgetrokken. Dank Konijnenberg!

Pluspunten

Vlotte website en zeer overzichtelijk. Bij alle producten staat voldoende uitleg en bijhorende afbeeldingen. Levering aan huis verliep enorm snel.

Pluspunten

Vlotte service

geen

Pluspunten

Duidelijke productomschrijving Correcte prijzen Snelle levering

Pluspunten

Zeer snelle levering en super prijzen! Ik wou beginnen met fotos te maken van vogels, maar ik wou al snel van gedachte veranderen toen ik de prijzen zag van tele lenzen. Gelukkig vond ik een b stock lens en deze was laar liefst 270 euro goedkoper dan in de plaatstelijk winkel! Foto konijnberg heeft mijn kleine droom gered!

Pluspunten

Super te vrede

Pluspunten

Ruim asortiment Betaalbare kwaliteit ( je maakt je het zelf zo duur als je wil ) Alles is snel trug te vinden en je krijgt er een goede productomschrijving

Niets op aan te merken

Pluspunten

Highly usable website Payment by credit card Fast delivery

None

Pluspunten

Vlot en vriendelijk personeel

Lange wachttijden ( vrijdag )

Pluspunten

snelle levering en volledig. Geen problemen.

Pluspunten

Efficiënt, accuraat en snel

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Correcte prijs en vriendelijke medewerkers

Geen communicatie over 1 van 3 producten die niet in voorraad was. Facturatieadres telefonisch en via online chat laten aanpassen en toch fout gefactureerd. Producten uiteindelijk retour want verkeerd gekozen en in eerste instantie niet het volledige bedrag terugbetaald gekregen. Na 2 mails wel in orde gekomen.

Hartelijk dank voor uw schrijven. we vinden het bijzonder vervelend hoe de afhandeling van uw situatie is verlopen, waarvoor uiteraard onze excuses. Dit is niet hoe het zou moeten gaan. Uw bericht is van groot belang, want zo kunnen we onze service enkel maar verbeteren.