Prima service. Oud materiaal ingeleverd en nieuwe lenzen besteld

Eerste een prijsindicatie via mail gegeven en de dag nadien langgewenst om de oude lenzen tot in detail te laten controleren. Slechts 1 van de 4 lenzen een lagere quotering gekregen. Dan toch de 4 lenzen verkocht. Ik gelukkig omdat ipv te verstoffen in een kast heb ik een mooi budget om mijn nieuwe moderne lenzen aan te kopen. Personeel was heel geduldig en behulpzaam. Kortom een zeer positieve ervaring.

Prima prijs / kwaliteit verhouding

Ruim aanbod op voorraad, goede prijs tov concurrentie.

Zeer vlotte en correcte aankoop. Snelle levering, goed verpakt. Product voldoet aan de verwachtingen.

heel tevreden niks op aan te merken goede service

Vriendelijk,behulpzaam ,uitstekende uitleg gekregen en daardoor een goede keuze kunnen maken ,heel blij met onze aankoop.

Na 4 maal bellen nog steeds geen terugbetaling.

Toen Foto Konijnenberg het aangekochte toestel niet kon leveren werd mij verzekerd dat de betaling geannuleerd werd. Toch ging het bedrag van mijn Visa en na herhaalde telefonische contacten is dit nog steeds niet rechtgezet.

3 étoiles: bien, une expérience raisonnable

Positif

Pas de difficulté lorsque j'ai retourné un colis qui ne me satisfaisait pas et j'ai été remboursé très rapidement

Suggestions

En ce qui concerne le colis il s'agissait du cactus V6II duo et j'avais précisé à la commande que celui-ci devait fonctionner avec mes fujifilms X-T1, Xpro1 et X-T2 or il ne fonctionnait qu'aléatoirement avec le X-T2, j'aurais préféré que l'on me contacte avant l'envois du colis pour me préciser cela.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

commandé dimanche soir 7 janvier,oup .....dans ma boîte aux lettres Mardi 14h .........super !!! service top !!!

Pluspunten

Over de snelheid van levering niets dan lof. Gebruik gemaakt van verjaardagskortingscode die van het totaalbedrag werd afgetrokken. Dank Konijnenberg!

Pluspunten

Vlotte website en zeer overzichtelijk. Bij alle producten staat voldoende uitleg en bijhorende afbeeldingen. Levering aan huis verliep enorm snel.

Pluspunten

Vlotte service

geen

Pluspunten

Duidelijke productomschrijving Correcte prijzen Snelle levering

Pluspunten

Zeer snelle levering en super prijzen! Ik wou beginnen met fotos te maken van vogels, maar ik wou al snel van gedachte veranderen toen ik de prijzen zag van tele lenzen. Gelukkig vond ik een b stock lens en deze was laar liefst 270 euro goedkoper dan in de plaatstelijk winkel! Foto konijnberg heeft mijn kleine droom gered!

Pluspunten

Super te vrede

Pluspunten

Ruim asortiment Betaalbare kwaliteit ( je maakt je het zelf zo duur als je wil ) Alles is snel trug te vinden en je krijgt er een goede productomschrijving

Niets op aan te merken

Pluspunten

Highly usable website Payment by credit card Fast delivery

None

Pluspunten

Vlot en vriendelijk personeel

Lange wachttijden ( vrijdag )

Pluspunten

snelle levering en volledig. Geen problemen.

Pluspunten

Efficiënt, accuraat en snel

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Correcte prijs en vriendelijke medewerkers

Geen communicatie over 1 van 3 producten die niet in voorraad was. Facturatieadres telefonisch en via online chat laten aanpassen en toch fout gefactureerd. Producten uiteindelijk retour want verkeerd gekozen en in eerste instantie niet het volledige bedrag terugbetaald gekregen. Na 2 mails wel in orde gekomen.

Hartelijk dank voor uw schrijven. we vinden het bijzonder vervelend hoe de afhandeling van uw situatie is verlopen, waarvoor uiteraard onze excuses. Dit is niet hoe het zou moeten gaan. Uw bericht is van groot belang, want zo kunnen we onze service enkel maar verbeteren.

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

exactitude de l'article ; livraison rapide dans les délais annoncés (dans mon cas, 24h15 chrono !) ; emballage soigné

Suggestions

pas d'info sur le tracking (je m'attendais à recevoir de PostNederland un sms indiquant la plage horaire de livraison (d'autres courriers express le font !) nb : je prévois un autre achat mais avec délai de livraison de 3 à 5 jours ouvrables : devrais-je bloquer 3 jours à attendre à la maison ???

Pluspunten

goede prijs , goede uitleg

lange leveringstijd

Pluspunten

Snelle levering! Prijs/kwaliteit top!

Pluspunten

grote keuze

snellere levering

Pluspunten

De bereikbaarheid en bereidheid tot helpen met de vragen die men heeft in verband met het product.