Pluspunten

snelle levering en volledig. Geen problemen.

Pluspunten

Efficiënt, accuraat en snel

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Correcte prijs en vriendelijke medewerkers

Geen communicatie over 1 van 3 producten die niet in voorraad was. Facturatieadres telefonisch en via online chat laten aanpassen en toch fout gefactureerd. Producten uiteindelijk retour want verkeerd gekozen en in eerste instantie niet het volledige bedrag terugbetaald gekregen. Na 2 mails wel in orde gekomen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

exactitude de l'article ; livraison rapide dans les délais annoncés (dans mon cas, 24h15 chrono !) ; emballage soigné

Suggestions

pas d'info sur le tracking (je m'attendais à recevoir de PostNederland un sms indiquant la plage horaire de livraison (d'autres courriers express le font !) nb : je prévois un autre achat mais avec délai de livraison de 3 à 5 jours ouvrables : devrais-je bloquer 3 jours à attendre à la maison ???

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede prijs , goede uitleg

lange leveringstijd

Pluspunten

Snelle levering! Prijs/kwaliteit top!

Pluspunten

grote keuze

snellere levering

Pluspunten

De bereikbaarheid en bereidheid tot helpen met de vragen die men heeft in verband met het product.

Pluspunten

Goede klantenservice

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Rapidité de l’envoi. J’ai appelé le service clientèle afin de confirmer le délai de livraison car je souhaitais recevoir ma commande avant mon congé : la livraison a effectivement eu lieu le lendemain au moment annoncé. J’ai beaucoup apprécié cette efficacité.

Suggestions

Aucune remarque, tout s’est passé exactement comme je l’attendais.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

* correcte aflevering

nog geen ervaring met herstelling/garantie op aangekochte items.

Bij mijn levering van het Eizo scherm, is er noch op de CD , noch in de gebruiksaanwijzing een Nederlandstalige tekst

Pluspunten

Stipte afwerking van de bestellingen. Als iets voorradig is, dan wordt het ook onmiddellijk opgestuurd.

De laatste keer is het wel ff blijven hangen door Post.nl vrees ik. Ik bestelde op zondag en het kwam pas op woensdagavond aan! Dat was op het nippertje want ik had het allemaal nodig op donderdagochtend vroeg!

Pluspunten

Gewoon goed...

Pluspunten

Leerlijk vriendelijk hulpzaam

Pluspunten

Een goeie service en vlotte levering!

4 étoiles: bon service, bien traité

Pluspunten

Duidelijke uitleg aan de telefoon Stipt op tijd geleverd

Pluspunten

Snelle levering, aanpassing van het leveradres gedaan, en geen probleem, zending was netjes op tijd zoals aangegeven, echt top service !

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

online bestelen gaat prima.

ik was in de winkel in Turnhout gaan vragen voor een plat bak om fotos te laten ontwikkelen. Neen, dat hebben we niet, was het antwoord. Ik heb dan uren op internet gezocht om een te vinden, en eindelijk op jullie website een kunnen bestellen, en laten leveren in dezelfde winkel. Jammer.....

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor uw schrijven. we vinden het bijzonder vervelend hoe de afhandeling van uw situatie is verlopen, waarvoor uiteraard onze excuses. Dit is niet hoe het zou moeten gaan. Uw bericht is van groot belang, want zo kunnen we onze service enkel maar verbeteren. Momenteel onderzoeken we hoe we de fotoservice kunnen verbeteren. Dit is niet onze core business maar het is wel een gemiste kans omdat het erg moeilijk te vinden is op onze site. DIt had men in de winkel kunnen aangeven.

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Super ... livraison très rapide à waterloo (belgique ) Je souhaitais des compléments d information sur un produit ( bagues metabones ) et j ai eu toutes les infos par tel pour me décider Top

Pluspunten

Goede service Vriendelijk Op en top

Pluspunten

Heb de lens Yongnuo aangekocht en ben zeer tevreden over de lens, prijs-kwaliteit. Ook is de afhandeling (betalen-levering) zeer vlot gegaan.

De tijdspanne wanneer het pakketje ongeveer thuis zou geleverd worden zou,heel interessant zijn. Eenmaal dat de betaling achter de rug was heb ik een mail gekregen dat alles betaald was, maar de mail was onduidelijk omdat het een algemeen antwoord was en de info die voor belangrijk was, stond er niet echt tussen.

Avis sur Kiyoh