Uitstekende service/kliniek

Vanaf het begin tot nu toe goed begeleid tijdens mijn proces. Ik zit nu op 6 maanden en ik ben nu al tevreden met het resultaat.

Uitstekend service naar Istanbul en heel vriendelijke mensen (istanbul-rotterdam

Volgen alles op , heel tevreden over hairtimeistanbul

Uitstekend, Boven verwachting

Ik heb de behandeling uitstekend ervaren. Moment van binnenkomst, op de dag van behandeling tot het einde. Mensen die je vriendelijk behandelen en met jou meedenken. waardoor je het gevoel hebt dat je daar in een veilige omgeving bent. Ook mijn contact persoon Ismigul, super vriendelijke dame. Duidelijke uitleg bij alle vragen. En hele goede begeleiding. Echt een aanrader!!

Super tevreden

Hele vriendelijke team en schone kliniek ,top service het was een leuke ervaring om te mogen me maken , ben zeer tevreden met behandeling alles ging goed,mijn contact persoon was ismigul zij heeft mij vanaf het begin af aan goed te woord gestaan zij kon alle mijn vragen beantwoorden ,ook na de behandeling 1 dag later me elkaar gebeld om te weten hoe dat ging ! echt top service! en echt aanrader ! Bedankt

Ik Blij Met die Resultaat

alles verliep goed en ben goed geholpen

Top kwaliteit en service!

Ik ben erg tevreden van mn resultaat, snel geholpen alles ging heel soepel en goed! Ben erg tevreden van t service en kwaliteit heel erg bedankt !!!Toppp Bedankt Ismigul

Zeer goed geregeld

Geen lange wacht rij snelle service

Vakkundig!

Ik heb mijn ervaring tijdens mijn behandeling bij HTI als zeer prettig ervaren! Het is slechts 3 weken geleden dat ik ben geholpen, maar je ziet al snel resultaat. Kortom, niet twijfelen, maar gewoon doen!

Moet nog afwachten voor de uiteindelijke eindresultaat

Moet nog even afwachten voor de uiteindelijke eind resultaat.voorlopif ziet het er goed uit

Ik ben goed ontvangen door Hairtimeistanbul ze antwoorden heel snel goede service. Ik zou iederen aanraden om hier hun haartransplant te doen….. je krijgt vaste contant persoon en die blijft hele proces met je in contant… en nu hopen over 9/12 maanden goed resultaat.

Deskundigen en betrokken.

Ben zeer tevreden over de behandeling. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ook in het weekeinde goed te bereiken voor vragen.

Ik heb een goede ervaring met Hairtime Istanbul!

Hairtime Istanbul heeft mij goed geholpen ik ben nu al erg blij met het resultaat!

Goede zorg top kwaliteit

Goede communicatie super service goede kwaliteit

Super goed uitleg

Super goed geholpen en uitleg heel duidelijk ze nemen de tijd

Goede service, nu al mooi resultaat te zien. Luisteren goed naar je wensen.

Mijn ervaring bij hairtimeistanbul is heel Goed. Ik ben goed begeleid en voldoende uitleg. Goede service. 24/7 aanspreekpunt als dat nodig is. Super aardig personeel. Ik kan niet wachten tot het eindresultaat.

Gewoon top, goeie service, persoonlijk contact en duidelijk

Persoonlijke aandacht, duidelijk en denken mee. Geen valse beloftes en nemen geen risico's. Bij mij gewoon eerlijk aangegeven dat ik beter nog kan wachten. Ik heb Ismigul als contactpersoon, kan geen worden bekeken het is gewoon een top service. Ook na de operatie is er uitstekende nazorg gegeven wat ik het alle belangrijkste vind.

Hele goede service en hele professionele behandeling gehad. Ben blij met het proces

Goeie hulp gekregen met alles Top kliniek ik ben tevreden

Super tevreden !!!!!!!!!!!!

Top bedrijf!! Ik ben zeer tevreden over de manier hoe alles is verlopen! Alles word netjes uitgelegd en je weet wat je te verwachten staat, 24/7 bereikbaar voor alle vragen voor en na de operatie, zowel telefonisch als met de app. Een hele mooie en professionele kliniek waar je je haren pijnloos en met hele goede resultaten kunt laten implanteren, zeker een aanrader!!

Professional and very customer centric

Everything from the first contact upto the end of the process is very professional. Instruction are very clear and in French, English, Dutch, ... they speak so nany language to ensure that the customers have all the information needed. Everything in the clinic is very clean and there is no rush, they take the time it takes to have the best result. Thank you.

Top service, klantvriendelijk & zeer professioneel

Ik ben zo te spreken over de mensen die mij hebben geholpen bij Hairtime. Ik werd ontvangen in een gemakkelijke omgeving en alles is mij zo duidelijk uitgelegd. Ook ben ik van stap tot heel goed begeleid. Ik ben nu 2 weken onderweg en alles is zo helder voor mij, met name top geholpen door Ismigul!! Echt mijn complimenten voor haar en het complete team. Zeker een aanrader.

Top service!

Hele goeie ervaring gehad, vooral met Gul! Ze hebben veel expertise en ervaring.

Deskundig geholpen zeer tevreden.

Alles is stap voor stap duidelijk uitgelegd en ik voelde me direct thuis. Ik ben zeer tevreden over het proces en alles was naar verwachting uitgevoerd. Binnen een korte periode is mijn hoofdhuid al hersteld. Ik raad iedereen aan om hier zijn haartransplantatie uit te laten voeren. Ik wil graag Ismigul graag bedanken voor haar advies die mij enorm veel geholpen heeft. En natuurlijk de rest van de team die mij goed geholpen hebben.

Uitstekende nazorg

Ik heb 2 weken geleden bij Hairtime Istanbul een haartransplantatie gehad, en tot nu toe zeer tevreden. De operatie ruimte was netjes en schoon. Zo is er een whiteboard met daarop de verdeling van wie wat zou doen tijdens de ingreep. Verder was het personeel ontzettend vriendelijk (dank Gizem en Merve!) tijdens de 8 uur durende ingreep. Het enige wat ik jammer vond was dat ik niet direct met de specialist kon communiceren, maar dit was verder niet storend aangezien alles vertaald werd. De nazorg is ook erg goed, je krijgt na de ingreep supplementen en een nekkussen mee. Als je ergens een vraag over hebt kun je die via Whatsapp stellen en krijg je snel antwoord terug. Over het eindresultaat kan ik nog niks zeggen maar met de uitstekende nazorg verwacht ik dat alles goed gaat.

Over Hairtimeistanbul.com

Gespecialiseerd in FUE Saffier haartransplantatie's in Nederland en Turkije. Daarnaast voeren wij ook PRP en Meso behandelingen uit om het haar te verbeteren. We zijn sinds kort ook gespecialiseerd in cosmetische behandelingen zoals, botox, fillers en PDO draadlift!