Geweldige crew en nazorg

Hairtime is een goed bedrijf voor uw haar transplantatie en zorg nadien. Ze gaan altijd voor 100% resultaat. In Istanbul, maar ook in Capelle aan ijsel werken mensen met passie aan een goed eindresultaat. De kwaliteit staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Interesse in een haar transplantatie? Doe het dat bij Hairtime Istanbul. Ik heb er geen spijt van gehad tot op de dag van vandaag.

Fijne ervaring

Last minute besloten een behandeling te ondergaan. Ik kon snel terecht en werd fijn geholpen. Ook fijn om via Whatsapp in contact te zijn bij eventuele vragen.

Imro mangal

Heb hier een haartransplantatie ondergaan 2jaar terug is mislukt na een jaar nog steeds geen goed resultaat begon ik vragen te stellen hun houden je aan het lijntje dat de haar nog komt en dat ze haar zien groeien. Ze hadden me beloofd dat ik een volle bos haar zou hebben en tijden de operatie dag kwammen ze met 1 of ander rood vloeistof in een klein flesje wat 300 euro per fles kost blijkbaar had ik er volgens haar 3 nodig de fles met rode vloeistof zou er voor zorgen dat mijn haren voller en beter zou groeien. En als er word gevraagd wat het spul nou precies is zeggen ze we kunnen dat niet zeggen want we moeten nog pattent op aanvragen. Dus eerst tijdens het consult bieden ze je garantie aan dat het gaat lukken en na de de operatie komen ze die flessen aansmeren waardoor je onzekerder word als je de flessen niet neemt dat je risico loopt dat het minder resultaat geeft. Heb uiteindelijk de flessen genomen en geen beter resultaat. Wat zijn nou die flesjes met rode vloeistof!!!??? Uiteindlijk na veel discussie na dik anderhalf jaar een herteloperatie geregelgd had me 15 min verslapen en whatsapp bericht gestuurd dat ik me had verslapen zeggen ze me ja helaas we gaan je niet meer helpen we verbreken contact heel erg onprofesioneel in eerst instantie zeiden ze dat ze me helemaal niet zouden helpen met veel moet herstelopertie en na verslapen hebben ze met me contact verbroken ze konden op een minst een boete opleggen voor het te laat komen van afspraak maar om iemand volledig te negeren en zeggen we gaan niet meer verder met je na dat ik 1.5 jaar zit te wachten en ik 15 min heb verslapen... Met andere woorden absoluut niet hier je haarstransplantatie doen ze hebben alleen maar mooi fotos als.resultaten maar ze hebben meer mislukte operatie fotos die laten ze niet zien voor fotos.

Goede service !!

Ze leggen alles duidelijk uit wat er gaat gebeuren en hoe ze de ingreep uitvoeren! De ingreep is helemaal pijnloos enkel bij het verdoven voel je een beetje de prikjes. Het personeel is vriendelijk en je kan en mag ze alles vragen, al met al een goede service! Ik raad andere om hier heen te gaan!

enorm verwend geweest

--> Mijn ervaring in enkele puntjes - Van "intake" tot "de eerste wassing" enorm goed begeleid geweest, de verpleegkundigen waren steeds heel vriendelijk en behulpzaam zowel "voor", "tijdens", als "na" de behandeling. - steeds met een glimlach ontvangen. - zeer professioneel en vriendelijke begeleiding - (mag ook gezegd zijn : enorm knappe dames aanwezig :-) ) - Het verdoven zelf verschiet een beetje en de uitwerking van verdoving vond ik persoonlijk beetje pijnlijk maar alles ertussen was volledig pijnloos (het concept *pijn zal van persoon tot persoon verschillen deknik) - reeds enorm fier op mn nieuwe look (ook al is het nog maar net ingeplant)

Heel professionele organisatie. Amela was het aanspreekpunt voor mij, en zij was fantastisch vanaf de consult tot na de behandeling .alles werd keurig nageleefd en verzorgd. Resultaat moeten we natuurlijk maanden opwachten maar het werk wat Hairtime Istanbul geleverd heeft is uitstekend! Nu op naar hopelijk geweldige resultaten!!!

Achteraf gezien kan ik spreken over een geweldige ervaring bij hair time istanbul. Intake verliep keurig, duidelijke afspraken gemaakt over de wensen maar ook wat realistisch is en daarop samen de doelen afgestemd. Planning verliep zoals afgesproken, behandeling verliep prima en er mag met veel lof gesproken worden over de assistentes oftewel verplegers. Hun betrokkenheid, inspanning en geen vraag die teveel is maakt hun echt toppers. Ik kan me verhaal nog verder uitbreiden maar ik kan enkel adviseren voor degene die een goede en realistische behandeling wensen met een goede voor en nazorg zei zeker juist zitten bij hair time istanbul. Voor verdere vragen kunnen jullie mij altijd bereiken k.m.techniek@gmail.com

Had ik jaren eerder moeten doen

Geweldige dames die mij heel goed geholpen hebben. Zeer correct met uitleggen en de operatie. Als ik dit geweten had had ik dit jaren eerder laten doen.

Super vriendelijk, professioneel & betaalbaar

Ik raad hairtime Istanbul iedereen aan die haartransplantatie wil doen,.. ik heb deze in Barendrecht laten doen omdat ik amper tijd heb met men werk als gezin. Dus Turkije ‘Istanbul’ lukte voor mij niet direct. Heel de team gaat heel professioneel te werk. Ik hoop nu echt op mooi resultaat... En de 400 krafts zullen ze wel effectief gebruikt hebben want ik zat er toch een tijdje hoor. 10+++ Er zullen vele raar opkijken naar men zinsbouw maar dat komt omdat ik van België ben

Heel ervaren en super aardige medewerkers, alles is helder en je wordt heel goed ingelicht wat er gebeurt en hoe je na de behandeling verder moet gaan. Goede aanrader voor mensen die twijfelen

Ben gisteren daar geweest Zeer vriendelijk ontvangen.. Alles goed uitgelegd en het resultaat moeten we. Nu afwachten maar ik denk dat dat wel goed gaat zijn. Ben zeer tevreden

Goede begeleiding keurig goed geholpen.

Haartime voor haar zeker een aanrader.

Cijfer 10

Super eindresultaat !

hairtime istanbul perfecte plek voor u haar

Na lang twijfelen heb ik toch de stap genomen om mijn haar te laten implanteren. Via goede reviews en resultaten van mensen in mijn omgeving ben ik terecht gekomen bij HairTime Istanbul. Tot nu heb ik daar geen moment spijt van gehad. Vooraf alles besproken en goed te woord gestaan door HairTime Istanbul. Alles werd goed uitgelegd en werden goed op de hoogte gesteld van de mogelijkheden en het behandelplan. Toen was de grote dag aangebroken om richting Turkije te vliegen. Op het vliegveld werd ik netjes opgehaald en naar het hotel gebracht. De tweede dag stond de operatiedag gepland. In de ochtend werd ik door de taxi opgehaald en naar de kliniek gebracht. Daar werd alles nog een keer uitgelegd hoe de behandeling zou verlopen. De operatie is wel een lange zit van ongeveer 7 uur. Zelf was ik vrij bang voor de pijn maar ook dit viel echt heel erg mee. Ik ben echt top behandeld door docter Dilber en haar team. Na de operatie heeft de taxi mij weer netjes terug gebracht naar het Hotel. Waar ik heerlijk heb kunnen rusten. De volgende dag werd het verband verwijderd en mijn hoofd gewassen. Bij terugkomst in NL ben ik bij elke vraag die ik stelde goed geholpen. Je krijgt direct en duidelijk een antwoordt bij vragen. Al met al is alles mij zeker meegevallen en is het nu wachten op het resultaat maar daar twijfel ik niet over. Dus wil je graag je haar laten implanteren dan raad ik Hair Time Istanbul zeker aan zonder twijfel.

Geldwolven, prutsers en oplichters

Ik zou in oktober 2018 voor 5000 grafts behandeld worden maar uiteindelijk is het volgens mij veel minder geworden. De eigenaresse is een kille zakenvrouw die alleen euro tekens ziet. Bij de intake is ze poeslief maar zodra er betaald en behandeld is hebben ze dikke schijt aan je. Nazorg is behoorlijk slecht en als er vragen zijn reageren ze veel te laat en geven je het gevoel dat je lastig bent. Ik vind het echt heel kwalijk en onprofessioneel. Het team wat je behandeld spreekt geen woord Nederlands of Engels dus moet alles via een tolk tijdens de ingreep. Het resultaat is uiteindelijk echt waardeloos geworden maar ze willen geen concessies doen met geld teruggave terwijl je wel hiervoor getekend hebt met de zogenaamde garantie. Ik heb alle prp behandelingen gedaan maar zelfs dan is garantie niks waard bij deze prutsers. Kliniek is ook heel erg onhygiënisch en onprofessioneel, iedereen loopt maar in en uit terwijl de operatiekamer steriel moet blijven. Ze zijn alleen bezig met filmen zodat ze weer een reclame filmpje kunnen maken om nog meer slachtoffers te lokken. Bespaar je geld en moeite en laat je niet bij Hairtimeinstanbul behandelen.

Beste Nico, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft meegemaakt bij ons bedrijf. Wij vinden dit zeer vervelend en willen er ook alles aan doen om hier aan te werken. Ik probeer uw gevoel een plaats te geven en hierin te verdiepen. Onhygiënisch en onprofessioneel kan ik helaas niet vinden omdat wij volgens de protocol werken die ons voorgeschreven staat. Over garantie gesproken, kunt u nog steeds bij ons terecht! Wij staan klaar om u en uw ontevredenheid te verhelpen. Zou u mij kunnen bellen op 0611102111? Ik heb geen achternaam van u, dus ik weet niet welke Nico u bent anders had ik u meteen gecontacteerd!

Goed behandeld ervaren kliniek, aanrader.

Het was een prima kliniek met genoeg ervaring. Ik ben er tevreden over.

Zeer tevreden, goede begeleiding

Onze accountmanager Amela heeft ons goed begeleid. Tijdens het intakegesprek namen we de gehele procedure stap-voor-stap door. De duur van de ingreep viel mij ontzettend mee. Het duurde circa 5 uur. Ik had nauwelijks pijn. De artsen en verpleegkundigen waren ontzettend aardig en tussendoor kreeg je wat te eten en te drinken. Tijdens de ingreep vertelden de artsen wat ze gingen doen. En een bezoek naar het toilet was ook geen probleem. Na de ingreep kreeg ik een goede lunch. Met een heerlijke tosti met kaas, divers beleg, komkommertjes en tomaatjes. Ik heb 4.000 crafts genomen. Ingreepdatum 25 juni 2019. Ik wil het team via deze weg nogmaals bedanken voor de goede zorgen!

Pluspunten

Snelheid

Positive

My name is Khadar and I live in Belgium. For the last 8 years I have not felt good about myself even though I have good life and a stable job, since I felt a great stress every day about my hair fall that prevented me from going forward in my daily life and I went out Never with my friends, I felt bad at all, and started searching the best clinic in Europe and 3 months ago I found a clinic for hair transplantation in Holland especially in Rotterdam (Hairtime Istanbul Meerwedesingel 54, 2993 GP Barendrecht). I had a first contact on whatsap with the business director Cagla who was very helpful My first consultation was at hairtime Istanbul 4 November in Meerwedesingel 54 office in Barendrecht, and I left feeling pretty good. Dr Dilek had a very special impression of my donor area from the first view that I was fit for hair transplant. After 8 weeks later I was in the chair at hairtime Istanbul - once I'd made up my mind, it was simply a matter of booking it in and hoping for a good result. The procedure was scheduled for Friday 4 January, 2019 morning to give me the weekend to recover. I had FUE method with Hairtime Istanbul. The procedure itself took about six hours. I arrived just after 10am and I had blood test & hair shaving done by qualified nurse and at 11am was seated on what looked like a dentist chair. The full day surgery started with a local anaesthetic in the back of my head, and at the front. The back is where Dr Dilek took a large graft basically cutting

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

Zeer vriendelijk, professioneel en natuurlijk goede nazorg

Positive

This clinic is very customer friendly, and they are honest in their job. What i really appreciate!

Suggestions

Pluspunten

Klantvriendelijk

Meer goede voorbeelden op het socialmedia

Pluspunten

Altijd berijkbaar , goede nazorg. Klantvriendelijk

Tevredenheid

Suggestions