Heel tevreden met de behandeling.

Ben goed geholpen. Aardige personeel. Haren beginnen al te groeien :) Ismigul dankjewel

Een hele aangename ervaring bij hairtimeistanbul. Zowel de intake als de operatie en de nazorg is niets anders dan uitstekend. Contactpersoon was Ismigul door wie ik zeer vriendelijke geholpen ben.

Uitstekend!!

Ben bij hairtime terecht gekomen via vrienden en ik heb er geen seconde spijt van gehad, fijne kliniek en zeer professioneel. Behandeling is ook helemaal naar wens gegaan en ben nu herstelde van mijn operatie en gaat de goeie kant op. Ik wil iedereen van de organisatie bedanken echte toppers!! Met name Ismigule en Nuri.

Geweldig geholpen, gastvrij en vertrouwd

De gehele operatie van het ophalen bij het hotel tot de ingreep zelf leek net op een attractie waar je nog een keer in zou willen gaan. Geweldig personeel stelt je gerust, in kan zelf niet tegen bloedprikken maar de arts die mij heeft geholpen deed dit perfect ik het er nauwelijks wat van gevoeld. De gehele voorbereiding naar de operatie toe was ontspannen gezellig maar vooral leuk. Bij het begin van de operatie waren de plaatselijke verdovingen wat irritant maar de verdoving werkte vrijwel direct waardoor ik de rest niet gevoeld heb. Tijdens de operatie heb ik veel met de behandelaars gepraat en hebben we muziek geluisterd en ervaringen met elkaar gedeeld over de landen waar we vandaan kwamen. Aan eten tijdens de operatie kwam ik niets te kort, vrijwel om het half uur werd mij gevraagd hoe t met mij ging en of ik wat nodig had. Aan het einde van de operatie was de nazorg ook heel fijn, veel interesse in je gesteldheid, hoe voel je je kunnen we wat voor je doen? De volgende dag terug naar het ziekenhuis voor de wassing, daarbij goede uitleg gekregen over hoe nu verder wat betreft het verzorgen van onze haren. Na de operatie ook geen complicaties gehad dit kwam ook mede door de hygiëne in t ziekenhuis. Mijn al gehele mening vanaf t begin van deze reis. Gesprekken in Nederland met Gul, begeleiding van haar richting de operatie, het contact vanuit Nederland met ons in Turkije was erg fijn! Kortom hele fijne ervaring geweest!

Professioneel en zorgzaam

Zeer goede ervaring gehad met hairtimeistanbul. Er wordt duidelijk gecommuniceerd met de klant en de behandelingen worden professioneel uitgevoerd. Deze kliniek valt zeker aan te raden.

Professionele organisatie met aandacht voor de klant

Bij Hairtime Instanbul ben ik altijd vlot en snel geholpen waarbij kwaliteit voorop gestaan heeft. Ondanks dat mijn behandeling pas 15 dagen geleden plaats heeft gevonden ziet het resultaat van de behandeling er tot dusver uitstekend uit.

Top.!

Ik ben zeer tevreden Zeker de nazorg.

Positief over de behandeling van de haartransplantie!

Ik was aan het begin twijfelachtig of ik mijn haartransplantie in Nederland moest doen. Ik heb na een consultatie met Hairtime Istanbul zonder twijfel gekozen om het bij hen te laten doen. De keuze voor deze kliniek was snel gemaakt, na het zien van de resultaten, de service die ze bieden vanaf het begin van het proces tot aan het eindproces en natuurlijk de prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben inmiddels 3 weken verder en kan alleen maar tevreden zijn met het huidig resultaat. De behandeling was lang (7/8 uur wat afhankelijk is van de grafts), maar wel comfortabel en op de verdoving (lokale verdoving) na een vrijwel pijnloze behandeling. Voor een ieder die overweegt om zich te laten behandelen in Turkije zou ik als eerst deze kliniek in Nederland willen aanraden/checken die het in kwaliteit/prijs verhouding zeker niet teleurstelt.

Vanaf na de behandeling een goede na zorg

Ben pas 2 weken verder en heb goedemorgen resultaten aan me hoofd en vind het na zorg erg belangrijk. En vind dat ik goed word behandeld als na zorg

Het heeft mijn verwachtingen overtroffen

Goed geholpen, snel resultaat, geen lange wachtrij en altijd beschikbaar voor vragen en of hulp!

Super tevreden

Ik ben super tevreden over mijn haartransplantatie, de behandeldag is lang, dat is even afzien maar het resultaat mag er zeker zijn. Zeker een aanrader.

Nazorg is een heel groot pluspunt

Momenteel zie je het verschil heel goed van voor en na de haartransplantatie.. Wel veel pijn geleden maar hopelijk zal het resultaat na een paar maanden dat wel doen vergeten .

Aangename ervaring

Mijn ervaring hij Hairtime Istanbul heb ik over het algemeen als vlot en aangenaam ervaren. De communicatie verloopt tot op heden nog altyd heel goed. Er wordt snel gereageerd wanneer ik met vragen of twijfels zit.

Heel blij met het eindresultaat! Veel eerder moeten doen!

Het is nu een jaar geleden dat ik de transplantatie heb laten doen! Het eindresultaat is super! Ik had het jaren eerder moeten laten doen! Ik zou het aan iedereen aanraden!

Hele vriendelijke ontvangst en opvolging.

Mijn ervaring is heel goed met hun. Je kan ze ook altijd bereiken . Je krijgt ook goede begeleiding tijdens de operatie.

Top! goed geholpen .warm welkom

Het is nu 3 weeke geleden en ben nu al erg blij met het resultaat ik kan niet wachten op het eind resultaat

Vollste Zufriedenheit, mehr als erwartet

Durch umfangreiche Recherchen und Erfahrungsberichten anderer Patienten bin ich auf Hairtime aufmerksam geworden. Mir war es wichtig, dass der Eingriff von einem Arzt durchgeführt wird, der sich 100% auf Haartransplantionen spezialisiert hat und entsprechende Erfahrungen mitbringt. Mit meine Ergebnisse bin ich vollstens zufrieden. Ich würde es jedem weiter empfehlen.

5 sterne

Sehr gute haarklinik man fühlt sich gut aufgehoben und wird gut behandelt mein Eingriff ist sehr gut abgelaufen vielen Dank Hairtimeistanbul

Mijn ervaring is als volgt: Goed ontvangen Duidelijke uitleg Dag van de operatie zeer zorgzaam Altijd bereikbaar Geen pijn Goeie nabehandeling Kortom: Zeer tevreden Ik zou niet naar turkije gaan terwijl je het hier om de hoek kunt laten doen..

Goede kliniek

Begin dit jaar langs geweest bij Hairtime Istanbul, aanbevolen gekregen bij een bekende. Afspraak gemaakt en afgelopen 27 december mijn behandeling begonnen! De behandeling is niet echt relaxt maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden! Het was afentoe wel pijnlijk maar werd wel super geassisteerd door het leuke team die mij behandelde! De instructies waren duidelijk en je krijgt genoeg informatie mee om je gerust te stellen en je kan dagelijks app contact hebben! Ik raad Hairtime Istanbul aan als kliniek en op naar die mooie bos haar volgend jaar!

Goed ,.,,beter iets dan niets

Sinds mijn achtiende jaar hoorde ik over de eerste kliniek in rotterdam, die haartransplantatie doet en ook prp plaats na 10 jaar kwam ik terecht bij de oude kliniek en 1 jaar daarna kwam ik terecht bij de nieuwe kliniek zover ik er ben geweest is het me duidelijk dat ik zelf ook moet mee werken voor een beter resultaat en dat is bij bijde kliniek mogelijk

Heel erg fijn

Heb de dag en dagen herstel en contact als heel goed ervaren. De informatie vooraf en op de dag waren goed. De behandeling was zeer geslaagd en weken na in herstel veel contact en goede zorg. Mijn dank hiervoor.

ik ben blij met mijn haren , service is perfect op tijd geholprn elke keer snel whats app reactie terug . ik raad iedereen aan om hier te komen die een haartransplantatie wil

Zeer kundig en hele goeie ervaring. Vriendelijke, snel alles geregeld.

Ik ben zeer tevreden dat ik de keuze heb gemaakt voor Hairtime Istanbul!

Gezien het toch over een operatie gaat, niet goed wist waar ik mij aan mocht verwachten, voelde ik mij onmiddellijk bij het binnenkomen op mijn gemak! Vooral de netheid en mooie kliniek gaf mij het vertrouwen om de haartransplantatie te ondergaan, ook de vriendelijke ontvangst deed er veel aan!

Over Hairtimeistanbul.com

Gespecialiseerd in FUE Saffier haartransplantatie's in Nederland en Turkije. Daarnaast voeren wij ook PRP en Meso behandelingen uit om het haar te verbeteren. We zijn sinds kort ook gespecialiseerd in cosmetische behandelingen zoals, botox, fillers en PDO draadlift!