Goede service, vriendelijke mensen & mooi resultaat!

Zeer aardige mensen en zeer zeker aan te raden

Mohamed

Goede zorg en nazorg, personeel is zeer vriendelijk en flexibel. Door Ismigul

Goede behandeling, goede service, personeel met ervaring en een goede prijs met betrekking tot kwaliteit. Ik ben heel blij met hoe ik ben behandeld en het resultaat.

Resultaat gaat de goede kant op !

Goeie ervaring gehad

Uitstekende service en je krijgt je belooft wordt.

Zeer goede ervaring gehad met deze kliniek. Er wordt duidelijk gecommuniceerd met de klant en de behandelingen worden professioneel uitgevoerd. Deze kliniek valt zeker aan te bevelen.

Top kliniek.

Zeer tevreden met het resultaat. Luxe en professionele kliniek.

Beste service

Ik ben twee keer geweest voor prp behandeling Zijn heel netjes en ook echt live persoon Ik ben heel erg bedankt Mvg

Geduld is een schone zaak

Een haartransplantatie is een grote stap, gelukkig word je goed begeleid en is er voldoende uitleg. De operatie is natuurlijk niet pijnloos maar met een goede verdoving valt het reuze mee. Het is een lange dag en de dagen er na zijn ook even afzien maar na een tijdje ben je er van af en is het onderhouden geblazen. Kammen, shampoo, serum, pilletjes, je moet er wat voor over hebben! Allemaal voor dat ene doel; haar op de plekken waar het niet meer groeit. Het duurt schijnbaar een aantal maanden voordat het begint te groeien dus ik wacht rustig af, laat maar komen die bos haar!

Je krijgt een advies opmaat

Ik ben erg tevreden over de behandelingen in hairtimeistanbul, als je deur ingaan dan zie je gelijk een vriendelijke mensen en ze geven goede advies opmaat.

Buiten gewoon erg tevreden

Top Service

4 maanden geleden behandeld en het is prettig om te horen van de mensen om me heen die verschil zien en enorm veel Vertrouwen op de maanden die voor me liggen. Super service gehad

Een geweldige begeleiding.

Van begin af aan had ik een prima begeleiding omtrent al mijn vragen. De ingreep van iets pijnlijk maar ben zeer tevreden erover, om deze stap te hebben doorstaan. Tijdens de behandeling heb je te maken met professionals, waardoor je toch een bepaalde rust krijgt.

Ben erg tevreden over deze kliniek,ze zijn professioneel en weten wat ze doen

Ik raad het iedereen aan deze kliniek te bezoeken.

Enorm goede service!

Mijn ervaring bij hairtimeistanbul is heel goed. Vanaf het begin zijn ze heel duidelijk geweest. De behandeling is professioneel en pijnloos verlopen.

Mijn ervaringen met Hairtime Istanbul zijn prima. Ik raad het een ieder aan!

Ik heb begin 2021 een haartransplantatie bij Hairtime Istanbul gedaan. Mijn ervaringen met Hairtime Istanbul zijn prima. Ik raad het een ieder aan!

Goede service. Altijd een aanspreekpunt 24/7 als dat nodig is. Behandeling was wel pijnlijk, maar goed bevallen. Thuis geen mankementen gekregen. Alles goed verlopen. Anderhalve week thuis gezeten, daarna kon ik het leven weer oppakken.

Aardige personeel en goede service.

I’ve got an amazing result. I totally recommend it for everyone.

The following up is perfect after the transplant, the service is very good and beautiful clinic. What you have to do just follow the instructions to get a good result.

Ik ben goed opgevangen, alles is zeer goed verlopen met een klein beetje pijn. Binnen ongeveer tien dagen is alles weer hersteld.

Behandeling verloopt rustig en chill, en nu al blij met het resultaat!

Een vriend van mij was hier reeds geweest en ik vond dat het bij hem al snel een mooi resultaat had, vervolgens heb ik zelf contact gezocht en ik kon vrij snel terecht voor een behandeling. Waar ik eerder bij een ander bedrijf erg tegen de communicatie en afspraken aanliep, ging hier alles naar wens! Erg fijn dus. Behandel dag zelf is ook goed verlopen, de medewerkers zijn heel rustig en dat is fijn op zo’n behandel dag. Geen gestress, gewoon chill. Behandeling duurde vrij lang, maar verder gewoon prima te doen. De dagen erna ook amper tot geen pijn. Ik was na de behandeling al blij met het resultaat, ik zag gewoon al dat ik een normale haarlijn had! Op controle geweest en ook nog voor de eerste wassing. Tijdens de controle is alles goed uitgelegd, en het was ook gezellig. Ze namen de tijd voor me en niet gehaast. Al met al zeker tevreden tot nu toe! En kan niet wachten tot het eindresultaat.

Pijnloze ervaring, vriendelijke en fijne mensen Steeds bereikbaar als er iets is. Resultaat is ook goed

Top kliniek

Van a tot z wordt je hier heel goed behandeld. De specialisten van HairtimeIstanbul gaan altijd voor het maximum resultaat en dat merk je ook. Ook tijdens de nazorg momenten blijven ze je van goede adviezen voorzien. Hele fijne ervaring.

Zeer aangenaam, en uitstekend geholpen

Er wordt duidelijk uitgelegd hoe alles zal verlopen. De mensen zijn heel vriendelijk. En zoals verwacht loopt alles tot nu heel goed.

Vlekkeloos verlopen

Dag 1 Ingreep, na ingreep naar huis, gegeten en medicijnen ingenomen. Sinds toen geen pijn. Dag 2/3 zwellingen in gezicht. Deze zijn pijnloos. 4/5 zwellingen worden minder. 6/7 zo goed als zwellingvrij 8+ Kostjes komen los 13 kostenvrij

Meerwedesingel 54 2993 GP Barendrecht

Over Hairtimeistanbul.com

Gespecialiseerd in FUE Saffier haartransplantatie's in Nederland en Turkije. Daarnaast voeren wij ook PRP en Meso behandelingen uit om het haar te verbeteren. We zijn sinds kort ook gespecialiseerd in cosmetische behandelingen zoals, botox, fillers en PDO draadlift!