Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ze zijn aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel, ze geven goede diensten, ze zijn goede team, arts en ik ben nu tevreden, hun artsen zijn perfect en professioneel in implementatie van mannen als vrouwen, hoewel ik twee weken geleden heb gedaan, maar voel ik me nu beter, en ik zie, dat ziet er mooi uit, ze hebben best gedaan en denk ik verder ook zo gaat, ik zeg hier aan jullie bedankt

Ik ben heel blij dat ik gekozen heb voor Hairtime Istanbul. Ze zijn duidelijk, integer en komen de afspraken na. Je kunt elk moment contact met ze opnemen. Ik ben gedurende het traject heel goed geholpen door mevrouw Duygu, echt super!

Ik ben goed geholpen, en goed advies gekregen

Super service.

Vanaf dag één dat ik contact had met mijn contactpersoon voelde het goed, ze heeft goed naar me geluisterd en daarna naar mijn mening goed advise aan mijn gegeven. Ze is altijd bereikbaar zelf s'avond laat en in het weekend voor als ik vragen heb, ook al verwacht ik dat niet van haar, maar ze reageert altijd op mijn berichten. Ik was vrij snel aan de beurt gekomen voor een behandeling van haartransplantatie. En op de dag van mijn behandeling was mijn contactpersoon, de specialist en haar twee assistenten aanwezig. Ze hebben mij alles uitgelegd wat er zou gaan gebeuren, hoe en wanneer. De uitleg van alles was duidelijk en transparant. Heb in de middag een lekkere lunch gekregen. Het personeel is professioneel en vriendelijk. Alles ging goed met mijn behandeling en nu maar afwachten op het resultaat. Ik moet nog een lange weg gaan maar ik heb er alle vertrouwen in.

Vandaag mijn 9e maand controle gehad , tevreden met het resultaat het borstelen is heel belangrijk en ik heb dat ook als tip meegekregen, zeker een aanrader

Heel erg goed verlopen

Ik had meer pijn verwacht ook in de herstel periode, maar uiteindelijk heel erg goed en fijn ingrijp De mensen super lief en behulpzaam goed advies en resultaat helemaal top

We zijn goed geholpen. Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en ook goed te bereiken. Zeker aan te bevelen.

Super team dat erg precies te werk gaat

In de afgelopen jaren heb ik mij best veel onzeker gevoeld doordat ik op mijn achterhoofd kaler werd en mijn inhammen ook steeds groter werden. Na jaren van alles geprobeerd te hebben, liet een vriend van mij weten dat hij een haartransplantatie liet doen bij Hairtime Istanbul. Na zijn resultaten een jaar te volgen was ik verkocht en wilde ik dit ook! Dus nam ik contact op met Hairtime en binnen een week had ik mijn intake en 8 weken later kreeg ik de haartransplantatie met 4500 crafts. De dag van de haartransplantatie was ik super nerveus, dit verteld hebbende werd hier serieus mee omgegaan en alle medewerkers probeerde mij vanaf dat moment gerust te stellen. De arts die mij behandeld heeft was super vriendelijk en deelde elke stap die hij ging doen. De verdoving was wat gevoelig , maar daarna was de gehele transplanteert compleet pijnloos. Vanaf 8 uur s’ochtends was ik aanwezig en om half 6 was ik klaar. Twee dagen daarna ben ik terug gereden en heb ik mijn eerste wasbeurt gekregen. Erg blij dat ik hiervoor terug ben gegaan, want daardoor was duidelijk hoe hard je mag doen tijdens het wassen de dagen erna. Nogmaals ook met de wasbeurt zijn de dames die je helpen erg vriendelijk en nemen rustig aan de tijd om je partner ook te laten zien hoe ze je kunnen helpen na de transplantatie. Veertien dagen na de transplantatie is er nog een afspraak en rond die tijd braken de teruggeplaatste haren af. Ik was hierdoor best geschrokken, maar ook dit is onderdeel van het proces. Weer werd ik gerust gesteld door de dames en de nazorg werd verder rustig besproken. Tot zover ben ik een zeer tevreden klant en raad ik Hairtime Istanbul aan iedereen aan!

Zeker aan te raden. Professioneel en vriendelijke mensen

Ik ben heel content van de service

Ze waren heel vriendelijk , en operatie is goed verlopen zonder veel pïjn

Professioneel geholpen, personeel dat je op je gemak stelt! Vragen waar je mee zit, worden meteen weggenomen En nu al een mooi resultaat!

Vriendelijk en proffesioneel team

Vriendelijk ontvangt en je krijgt de kans om al uw vragen te stellen , duidelijk informatie wordt meegegeven voor de haartransplantatie van start gaat. Chapeau voor het handwerk van de personen die de behandeling uitvoeren . Top . Na de behandeling zit je met veel vragen maar deze worden allemaal goed beantwoord op ieder moment van de dag door een persoon waarmee je in contact staat. De nazorg mocht ik direct langkomen en ze hebben mij alles goed getoond en uitgelegd en uiteraard zeer goed geholpen .

Ik heb een haartransplantatie gehad bij HairTime Istanbul. De communicatie voor en na de behandeling was duidelijk. Zeer te spreken over de professionals! Dank!

Geweldig.

Ik ben bij HTI gekomen voor een consult waarop de medewerker heel eerlijk was en me de juiste informatie gegeven heeft. De medewerker heeft me ook duidelijk aangegeven waarop zij j de advies baseert. Op en top !

Prima service, bereid je wel voor op een lange, intensieve dag.

Een top vrouw alles goed uit gesproken top mooi zo

Hair implant

I had a grate experience with hair time istanbul from Netherlands capelle the people the products and they're kindness really amazed me.!!! Thank u so much for everything amazing people

Top ervaring

Haar groeit goed. Super lieve mensen super lieve behandeling en goede uit leg. De transplantatie is goed gelukt. Ziet er goed uit. En de nazorg van Istanbul hair is uit stekend. Zowel mondeling als via de Ap. Aan te bevelen.

Ik ben heel tevreden met de resultaten. En heel vriendelijk mensen.

Zeer bekwaamde zorg en personeel.

Je voelt je meteen op je gemak bij de eerste Contact. Alle vragen/ onzekerheden waarmee je rondloopt word meteen weggenomen en onderbouwt. Na de 1e dag van de ingreep word je al meteen gebeld hoe het met je gaat. Ik raad iedereen Hairtime instanbul aan, voor de prijs en hun nazorg.

Ok

Goede prijs

Ben zeer tevreden, alles is hier goed geregeld. Na de behandeling kon ik hun zelfs in het weekend appen met vragen. Dikke aanrader!

Professioneel en zorgzaam

Pijnlijk maar hopelijk de moeite waard.

Absoluut een aanrader

Ik ben op 25 augustus behandeld door Hairstime Istanbul. Natuurlijk was ik ook gespannen maar die spanning valt van je af als je binnen komt en gerust wordt gesteld. Tijdens de behandeling kun je allerlei vragen stellen, alles wat je wilt weten kun je vragen. Mijn belangrijkste vraag was of ze het kale gebied dicht kregen en mijn donorgebied was rijk genoeg. Ze hebben 4500 grafts afgenomen en ik kan zeggen dat je van de hele behandeling geen pijn voelt. Ze verdoven je uitstekend en als je toch iets begint te voelen kun je dat aangeven. Tussendoor werd gevraagd of je iets wilde eten of drinken (buiten de lunch om ). De behandeldag is geslaagd en alles is goed gegaan, vooraf en erna zijn foto’s genomen. De dag erna wordt je gebeld hoe het is gegaan en dit geeft een fijn meelevend gevoel. Twee dagen na de behandeling wordt je gewassen en nagekeken en worden korstjes verwijderd en krijg je instructies mee hoe je de komende dagen thuis verder moet gaan. Vervolgens een afspraak voor de 15 dagen controle waar je weer goed wordt ontvangen en omdat ik erg benieuwd was hoe hun vonden dat het eruit zag. Hier wordt je goed nagekeken en ook wederom een wassing gedaan om alle laatste korstjes worden verwijderd. Ontzettend vriendelijke dames die duidelijk verstand hebben van waar ze het over hebben beantwoorden weer al je vragen zoals hoe het zit met sport,prp behandeling etc etc. Alles wat verteld wordt schrijven ze je ook op Email en whatsapp en ook als er dan nog vragen zijn beantwoorden zij deze voor je. Kortom hoewel ik nog maar vroeg in de behandeling ben is het vertrouwen enorm groot, ook omdat ik nu een aantal keer in de kliniek geweest ben en altijd mensen zag die zowel net bezig waren als al maanden in hun proces zitten. Er zal altijd spanning zijn bij iemand die aan dit proces begint maar als je dan toch de keuze maakt kies dan voor dit bedrijf.

Was een leuke ervaring !!

Zeer tevreden over de behandeling en de personeels waren vriendelijk en behulpzaam !!

Meerwedesingel 54

2993 GP Barendrecht

Over Hairtimeistanbul.com

Gespecialiseerd in FUE Saffier haartransplantatie's in Nederland en Turkije. Daarnaast voeren wij ook PRP en Meso behandelingen uit om het haar te verbeteren. We zijn sinds kort ook gespecialiseerd in cosmetische behandelingen zoals, botox, fillers en PDO draadlift!