klasse

netjes een duidelijke reactie op mijn mail gekregen. geen onduidelijkheden en een super net product afgeleverd voor een zeer goede prijs. zal zeker de volgende keer weer bij dekzeilenshop bestellen. jan de veld spijkenisse holland

Prima snelle en correcte afhandeling

Snelle correcte levering

Zeer snelle en accurate offerte waarna snelle levering volgde.

Zeer snel, zeer mooi en exact aan de maat. Alleen jammer dat een hoek oog niet goed geperst is waardoor dit eruit valt.

Prima advies en service.

Na eerst advies gevraagd te hebben bestelling geplaatst. Werd snel en goed verpakt geleverd.

geweldige begeleiding

De vorm was niet alledaags, de mogelijkheden voor bevestiging ook niet. Dankzij alle zorgvuldige vragen die ons gesteld werden, hebben we nu een strak passend zeil over het zwembad. Heel erg blij!

Aanrader!

goede adviezen, snelle levering, uitstekend materiaal

Goed product en lekker snel geleverd.

Mooi stevig zeil en keurig en op tijd geleverd.

Prima kwaliteit, en snel geleverd niks om aan te merken. 👍

Goed gewerkt.

Goed ingepakt en op tijd. Alleen moet de bezorger eens proberen aan te geven wanneer hij ongeveer komt. Deze keer kwam hij spontaan.

prima verlopen en snel geleverd

mijn bestelling was niet voorradig maar is ondanks toch nog goed opgelost en snel geleverd

Bestelling snel geleverd en voor en goeie prijs

Wat je besteld krijg je en wel op tijd dus Prima

prima contact met een goed crm systeem

goede service

Goed produkt

Goede voorlichting, snelle reactie op vragen, levering volgens afspraak.

Alleen maar positief

Perfect geholpen cq geadviseerd. vriendelijk, levering zoals afgesproken, en het resultaat is precies zoals we verwachtten.

Perfecte levering, snel en correct!! Super.

👍👍👍 super

Prima, snel

Snelle levering, goed product!

Goede website alles duidelijk.

Snelle levering goed product voor een goeie prijs uiterst tevreden.

Geweldig product, snelle levering, goed prijs

Alles wat een goed bedrijf zou moeten zijn. Duidelijke website, deskundig advies met opties en duidelijke uitleg. Snelle levering en top product. En dit alles voor een prijs waar niemand aan kan tippen. Zeker niet met maatwerk.

Goed advies.

Deskundig advies en goed meedenken met klant.

Formidabel.

Mijn idee is dat de mensen die hier werken terzake zeer deskundig zijn. Ze denken mee met de klant. Het aanbod is goed en de prijzen zijn scherp. Ook de nazorg is heel goed. Mijn bestelling was gestuurd naar een verkeerd distributiecentrum. Het personeel van dekzeilenshop volgen de zendingen, en informeerde mij wat te doen, maar informeerde ook of de zending al was aangekomen. Zeer goede service. Ik zal deze zaak altijd aanbevelen

Prima product met complete set aan toebehoren, snel geleverd. Maatwerk conform afspraak.

Na schriftelijk en telefonisch overleg over het uit te voeren maatwerk voor de afdekking van mijn zwembad, is de order snel in behandeling genomen en verwerkt. Het uit te voeren maatwerk werd prima opgepakt.

Perfecte levering. Mooie kwaliteit.

Snelle levering van mooi dekkleed voor de sloep. Prijs ook ok.

Zou ik zeker aanbevelen

Prima kwaliteit en perfecte afhandeling. Snel geleverd.