Uiterst vriendelijk geholpen

Verschillende mailwisseling gehad voor de aankoop van een zomer afdekking voor ons zwembad. Zeer snel en vakkundig geholpen. Levering keurig binnen 1 week vanuit Antwerpen zelfs tijdens de corona crisis.

Ik heb een zomer zeil besteld voor het zwembad. of het maar goed is weet ik nog net omdat het winterzeil er nog opzit. Het ziet er goed uit en de levering was ook snel

Dekzeil op juiste maat en geleverd binnen afgesproken termijn

We hebben een op maat gemaakt foam dekzeil besteld. Past precies, nette en complete afwerking.

Zeer goede service, top kwaliteit en goede en snelle levering

Onze ervaring met Dekzeilenshop is heel goed en kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen

Conform afspraak, goede prijs, snelle levering

Conform afspraak, goede prijs, snelle levering

Zeer snelle levering zeer degelijk verpakt en het zeil waar het uiteindelijk om ging was hele,aal go

Snelle levering goed verpakt en bestelde product voldoet aan de eisen. Deze zomer is mijn zwembadafdekzeil toe aan een nieuwe, ga met ze aan tafel om hier een kopie van te laten maken.

keurige levering netjes verpakt

Perfect op tijd geleverd

Keurig op tijd, goed verpakt, juiste maatvoering.

Goede en duidelijke service

zeer vriendelijk en duidelijke uitleg snelle service en snelle levering

pvc van de rol besteld, snel binnen.

Duidelijke offerte, scherpe prijzen, snelle levering

Kwaliteit valt tegen.

Na een windvlaag zijn de ringen uit het zeil gescheurd We vinden geen luisterend oor bij de klantenservice. Er blijkt geen garantie op het zeil te zitten.

Gisteren besteld, vandaag in huis!

Zeilen op maat besteld na diefstal originele zeilen, en binnen twee dagen weer alles in oude staat. Super service na minder leuke ervaring!

Op afgesproken tijd geleverd

Zeer klantvriendelijk en snelle levering

Y

Prima vooraf contact geweest over de maten. Op tijd geleverd en prima pasvorm!!

Fijn dat er vooraf contact was over de maten. Product keurig verpakt en snel geleverd. Ondanks de afwijkende vorm van de af te dekken stellage past de hoes prima.

Goede levering.

Zeer snelle levering en duidelijk aangegeven door dekzeilenshop en dpd wanneer de levering plaats vind. Zeer tevreden.

Geeft snel offerte en levert erg snel en goed verpakt.

Binnen een dag reactie op vraag en offerte, super snelle levering je krijgt bericht wanneer het wordt verzonden. Dit is 3e keer dat ik iets heb besteld en 3x super.

Geheel zoals verwacht.

Geheel zoals verwacht en gewenst.

Prima voor en nazorg

Goede controle en advies of ik wel besteld had wat ik bedoelde

Correcte levering

Handige website, makkelijk bestellen en correcte levering en goede kwaliteit

Heel goed advies, alles conform afspraak !

Bij offerte aanvraag deskundig en goed advies gekregen, meedenken met de klant. Snelle (complete)levering met goede prijs ! Zeer tevreden.

Snel en prima geleverd

Adequate vriendelijke service

Snel geregeld, zinvol overleg en redelijk snel geleverd. Deugdelijk verpakt.