Snelle levering en kwaliteit product naar verwachting

Ik had voor een tuinfeestje een degelijk dekzeil van 6 x 8 nodig. De levering was de volgende werkdag al geleverd. De kwaliteit van het zeil en de ogen was zeer goed en binnen no-time had ik deze omgetoverd tot een degelijke overkapping en het zag er ook nog eens prima uit. Uiteindelijk heeft het gelukkig niet geregend en scheen de zon zelfs. Het scherm werkte dus ook prima als schaduwdoek.

Noppenfolie 2x4m EnergyGuard ST 500

Prachtige noppenfolie. Duur, maar hopelijk houd deze langer dan de standaard noppenfolie. Verpakt in degelijke verpakkingsplastic. Snelle levering. Helemaal prima!

• Transporteur

Erg goede service en kwaliteit

Goed contact via mail met heldere uitleg, goede tips en suggesties en snelle reacties. Levering conform afspraak.

• Transporteur

Ondanks de drukte toch nog vrij snel mijn afdekzeil voor de tafel geleverd. Netjes gemaakt, keurig verpakt. Communicatie verliep ook prima.

• Transporteur

Prima kwaliteit, maatwerk en goede tips

Aanrader

Toppie

Super snelle levering

• Transporteur

Goede kwaliteit en prima service

Goed contact via mail, en geleverd zoals afgesproken. Prima kwaliteit en netjes verpakt.

• Transporteur N.v.t.

Snel geleverd en top kwaliteit

Ook goede communicatie vooraf aan de levering

• Transporteur

Goed bedrijf wat je besteld word snel en goed verpakt geleverd

Snelle levering precies wat ik had besteld

degelijk

Simpel en snel je keuze kunnen maken.

• Transporteur

Snel geleverd na bestelling en prima kwaliteit

Super!!

Goed advies. Snelle reactie en perfecte levering!

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd

Uitstekend!

Snelle reactie, snelle levering en erg vriendelijk!

Super materiaal

Bestelde materiaal fantastisch gemaakt naar de wens van de klant.

Prima materiaal

Snel en goed geleverd

• Transporteur N.v.t.

Nette offerte, goede communicatie over het bestelde. op tijd geleverd en het product is prima.

• Transporteur

Hele goede site, met goede communicatie

Goed overleg met de specialisten van het bedrijf

• Transporteur

Makkelijk bestellen en goede prijs kwaliteit

Vis Google gevonden, duidelijke uitleg met plaatjes op website, goed en net contact We zijn er erg blij mee! Mvg, Fam. van Rijn

• Transporteur

Goede prijs, levering volgens opgave.

Goede prijs Goed product Netjes volgens planning geleverd Reageert goed op e-mails

Schnell und kompetent. Danke

Very nice

• Transporter

Super snelle service en levering

Goede kwaliteit producten, goede service en zeer snelle levering van de producten.

Mooi materiaal snel geleverd

Mooi materiaal snel geleverd En niet duur

Helemaal top!!

Snelle levering en vakkundig advies. voor herhaling vatbaar

10/griffel

Een uitstekende ervaring, alles klopte comfort de heldere omschrijvingen. En de actie was snel en to the point. Temidden van onze vele online-bestellingen een absolute uitschieter!

Over Dekzeilenshop.nl

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen