Top service en snelle levering

Offerte maten waren niet door gekomen. dmv mailtje dit na gevraagd. offerte met paar uur binnen. ik had de mazzel dat mijn order de volgende dag al in productie ging. Dus super snelle service. maandag besteld donderdag geleverd. Kwalitiet en maat helemaal goed. na aanpassing vanuit advies van hun.

Goed, snel, adequaat

Goed contact, opdracht keurig uitgevoerd

Snel en meedenkende

Snelle service. Direct een mail van de webshop over mijn bestelling. Nog wat adviezen gekregen en snel verzonden.

• Transporteur

goed meegedacht en goede kwaliteit dekzeil

zoals in de heading omschreven

Onmogelijke vraag

Bestelling is vlot afgehandeld, maar nog niet afgeleverd. (in overleg). Na ontvangst worden de zeilen in november op de boot gezet. In april 2025 weten we meer over de prestatie. Dus tegen die tijd nog maar eens vragen.

• Transporteur

Snelle reactie op offerte aanvraag

Snelle levering van een mooi product

• Transporteur

Goed advies en correcte afhandeling.

Ze denken mee in jouw vraag.

• Transporteur

Prima zeil, precies wat ik zocht. Goed afgewerkt en snel geleverd.

zie boven!

Groot assortiment - snelle levering

Een web-shop zoals deze moet zijn.

Professioneel en vakkundig,

Besteld, betaald , snel geleverd. Ze snappen het.

Supersnelle levering

Levering van order binnen 24 uur, met correcte track&trace

• Transporteur

Altijd snel antwoord. Goed meedenken en zich verplaatsen in gebruiker Prompte afwikkeling

• Transporteur

Uistekende selectiie en snelle levering

Het bestellen was eenvoudig. De levering snel en het bestelde dekzeil was van goude kwaliteit.

prima snelle service

Medewerkers zoeken het voor je uit en komen er op terug en levering is supersnel.

Goed geregeld

Snel en een goede oplossing voor onze situatie

• Transporteur

Binnen een week had ik mijn bedtelde zeil op het zwembad liggen.

Snel online bestellen; keuzemogelijkheden; snel geleverd, maar pakket stond ineens voor de deur. Terwijl gezegd was dat het levermoment met de klant afgestemd zou worden. Goed zeil, maar slechte instructies en onderdelen van trekkoorden om die in elkaar te zetten. Na veel moeite en uitproberen is het gelukt.

Perfect voor het doel !

Ik zocht een maatstuk PVC voor mijn Jeu de Beules baan , dat kostte nogal een paar mailtjes, maar het ligt er inmiddels in de juiste kleur. En het sluit perfect af. Nu maar hopen dat het onkruid echt geen kans meer krijgt !

geweldig

Order werd snel verwerkt en geleverd. Goed en veilg verpakt. Voldoet aan al onze wensen. Super bedankt.

• Transporteur

Snelle reactie en levering. Prima prijs kwaliteits verhouding. Product uitstekend.

• Transporteur

Snelle levering, mooi dek zeil, netjes afgewerkt

Snelle levering, mooi dek zeil, netjes afgewerkt. Ik vind het systeem om het zeil middels schroeven en gaatjes boren aan de as te bevestigen wat vreemd omdat ik eerder daar speciale klips voor had die je in de gleuf op de as kon schuiven en zo bevestigen.

• Transporteur

Snelle levering en goeie kwaliteit

Geleverd wat ik ik besteld heb en bevalt goed. Netjes verpakt, een aanrader.

• Transporteur N.v.t.

Goed geregeld

• Transporteur

kwaliteit van geleverde zeilen is goed. levertijden zijn ok

Goede prijs-kwaliteit-verhouding

Makkelijk te bestellen en vlotte levering

Haifastraat 1

2030 Antwerpen

+31(0)85 02 700 12

Over Dekzeilenshop.nl

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen