kwaliteit van geleverde zeilen is goed. levertijden zijn ok

Goede prijs-kwaliteit-verhouding

Makkelijk te bestellen en vlotte levering

Glasheldere website, goede spullen

Degelijk zeil, mooi bevestigingsmateriaal

• Transporteur

Uitgebreid advies, snelle en goede levering van gekochte product.

Uitgebreid advies, snelle en goede levering van gekochte product. Voor het advies wordt uitgebreid geïnformeerd naar alle maten, reden voor gebruik en naar de situatie op de locatie. Tijdens de gesprekken en e-mails is duidelijk dat de contact persoon beschikt over kennis en veel ervaring. Levering is snel, binnen de afgesproken tijd met een goede stevige verpakking.

Denken zeer goed mee

Snel gereageerd op mijn offerte aanvraag. Ook een voorstel wat betreft maatvoering. Dat kon ik aanpassen aan mijn wensen. Snelle levering en vooraf indicatie van lever moment. Zeil is ook prima in orde volgens specificaties.

Super service, klantgericht bedrijf

Onlangs een zomerafdekking op maat voor ons zwembad besteld. Zowel telefonisch als via de mail van goed advies voorzien en voor onze specifieke wensen werd een oplossing geboden. Afgelopen week een top product volgens afspraak geleverd. Erg blij mee. Prijs - kwaliteit verhouding is goed.

Efficient, hulpvaardig accuraat!

Supersnelle levering vanuit Antwerpen naar Lopikerkapel

Supersnelle levering vanuit Antwerpen naar Lopikerkapel

Helemaal tevreden

Het was een afwijkende maat en hij past geweldig!

• Transporteur

Snelle reacties op al mijn vragen en wensen. Snelle eerlijke offerte en goeie tips Zal dit bedrijf zeker aanraden

Vlotte en correcte levering

De bestelling via de website ging vlot en de communicatie over de voortgang was helder. De levering was volgens planning in leutige verpakking. Goed werk!

• Transporteur

Goede hulp gehad met uitleg welk zeil kleur

Top geholpen

Vlotte service, denkt goed mee! Levert op tijd.

• Transporteur

25 juni: nog niet ontvangen!

Geen verder oordeel

Alles volgens afspraak.

Adviezen en begeleiding uitstekend.

• Transporteur

Duidelijke website en snelle levering

Zie boven. Dekzeil wordt tijdens kamp gebruikt

• Transporteur

Materiaal en maat allemaal naar verwachting

• Transporteur

Vriendelijk, snel en een goed advies

Ik werd goed geholpen met goed advies, snelle offerte, snelle levering en een goede prijs. Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig.

• Transporteur

Prima product geleverd gekregen. Na bestelling werd nog contact opgenomen of de maten wel zeker goed waren. Na definitieve bestelling werd product snel geleverd. Erg blij met het afdekzeil van ons zwembad.

Super goed geholpen

Goede communicatie, snelle levering

• Transporteur

snelle en zeer goede levering

na enig speur werk, kwam ik terecht bij de DEKZEILENSHOP. mooi afdek kleed geworden, de werking moet ik nog ff afwachten, maar ziet er goed uit mvg GJ.v. MEGGELEN

Snelle levering goede kwaliteit

Goed geholpen en advies gekregen. Daarnaast is de folie en afwerking van een goede kwaliteit. Levering binnen 1 1/2 week.

top bedrijf

• Transporteur

Prima ervaring alles top geregeld

Alles prima geregeld telefonisch contact opgenomen door het bedrijf bij twijfel over de bestelling. Alles doorgesproken zodat zeker het juiste product werd geleverd.

• Transporteur

Snelle (r)actie, kwaliteit en zorgvuldige levering

Kunnen en doen wat ze zeggen. Kwaliteit zonder bla, bla!

Haifastraat 1

2030 Antwerpen

+31(0)85 02 700 12

Over Dekzeilenshop.nl

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen