Mooi zomerzeil voor een goede prijs

Voor het eerst bij Dekzeilenshop een zomerzeil voor mijn zwembad besteld. Levertijd was veel sneller dan wat de zwembadenshops handteren en de prijs was ook beter. Uiteindelijk een mooi zeil ontvangen, precies op maat en netjes afgewerkt. Een aanrader.

Goed verzorgt

Proficiat prima bedrijf

• Transporteur

ik kreeg wat ik bestelde. orima

• Transporteur

Goede kwaliteit van spullen en snelle levering

Helemaal goed.

Dekzeil op maat laten maken. Gemakkelijk contact via e-mail en telefoon.

Zeer te vreden!

Offerte was snel binnen. Goede communicatie. Zeil was netjes afgewerkt en past precies, zoals ik hem wilde hebben. Snel geleverd!

Perfecte service

Snelle adequate service. Opmerking. Haal dat woord verplicht weg. U kunt mij natuurlijk nooit verplichten. Komt heel naar over

snel en vakkundig

Ik kreeg een snelle en vakkundige reactie op mijn vraag over welk doek het meest geschikt is als schaduwdoek , te bevestigen op een bestaand metalen frame. Na reactie werd het gaaszeil ook snel geleverd, het ziet er goed uit, netjes afgewerkt.. Nu maar wachten op de zon!

Weet ik nog niet

Wij hebben nog niets ontvangen.

Integer bedrijf

Had per ongelijk t verkeerde besteld, maar zonder gedoe alles terug gekregen.

• Transporter

Geleverd volgens afspraak

Na aanvraag goede adviezen en gerichte vragen om tot de juiste levering te komen

Super goed

Geweldig. Ontwerp via e-mail toegestuurd dezelfde dag een offerte. Betaald en de volgende dag de bestelling ontvangen. Kwaliteit van het afdekzeil is zeer goed. Perfecte naden, haaks en exact volgens de opgegeven maten.

• Transporteur

Zeer goede service en snelle levering

Telefonisch kreeg ik goede hulp en adviezen. Erg tevreden over het resultaat!

Zeer goed!

Perfecte communicatie en levering!

geweldig

ik heb goede duidelijke communicatie gehad met het bedrijf,en de bestelling ging zeer vlot. de levering was ook heel snel.

• Transporteur

Prettige en toegewijde communicatie, goed product en keurige aflevering

Prima !

Zeer goede kwaliteit !

goed online contact gehad, attente benadering door bedrijf en top producten!

Prima service.

Snel en deskundige uitleg over het product.

Prettig contact

Prettig contact.

Vlotte levering

Ziet er allemaal netjes uit. Snel geleverd.

• Transporteur

Zeer prettige en snelle communicatie. Betrouwbaar zeil past perfect

• Transporteur

Goede levering voor en netjes

Zijlen voor de baden in mijn privé spa gekocht netjes verpakt en vlot verzonden

Super alles snel geleverd

Zaterdag Dekzeil besteld en maandag geleverd.

• Transporteur N.v.t.

vlot bestelproces, goede support, snelle en correcte levering en goed product

uitermate tevreden

Over Dekzeilenshop.nl

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen