Gisteren besteld, vandaag in huis!

Zeilen op maat besteld na diefstal originele zeilen, en binnen twee dagen weer alles in oude staat. Super service na minder leuke ervaring!

Op afgesproken tijd geleverd

Zeer klantvriendelijk en snelle levering

Y

Prima vooraf contact geweest over de maten. Op tijd geleverd en prima pasvorm!!

Fijn dat er vooraf contact was over de maten. Product keurig verpakt en snel geleverd. Ondanks de afwijkende vorm van de af te dekken stellage past de hoes prima.

Goede levering.

Zeer snelle levering en duidelijk aangegeven door dekzeilenshop en dpd wanneer de levering plaats vind. Zeer tevreden.

Geeft snel offerte en levert erg snel en goed verpakt.

Binnen een dag reactie op vraag en offerte, super snelle levering je krijgt bericht wanneer het wordt verzonden. Dit is 3e keer dat ik iets heb besteld en 3x super.

Geheel zoals verwacht.

Geheel zoals verwacht en gewenst.

Prima voor en nazorg

Goede controle en advies of ik wel besteld had wat ik bedoelde

Correcte levering

Handige website, makkelijk bestellen en correcte levering en goede kwaliteit

Heel goed advies, alles conform afspraak !

Bij offerte aanvraag deskundig en goed advies gekregen, meedenken met de klant. Snelle (complete)levering met goede prijs ! Zeer tevreden.

Snel en prima geleverd

Adequate vriendelijke service

Snel geregeld, zinvol overleg en redelijk snel geleverd. Deugdelijk verpakt.

Goed advies, prima product, snel geleverd tegen een alleszins redelijke prijs

Ik heb advies gevraagd voor het vervangen van ons gaasnet over het zwembad. Het advies was duidelijk en na de bestelling is er snel een prachtige op maat gemaakte winterafdekking van pvc gaas geleverd. Ook de levering verliep probleemloos en door track&trace kon ik de levering tot op straatniveau volgen. Absolute aanrader.

Het hele proces van bestelling tot levering was tip-top georganiseerd.

En een prima product.

Goed!

Goede kwaliteit en ook snel verzonden

Goede zware kwaliteit en snelle levering.

klasse

netjes een duidelijke reactie op mijn mail gekregen. geen onduidelijkheden en een super net product afgeleverd voor een zeer goede prijs. zal zeker de volgende keer weer bij dekzeilenshop bestellen. jan de veld spijkenisse holland

Prima snelle en correcte afhandeling

Snelle correcte levering

Zeer snelle en accurate offerte waarna snelle levering volgde.

Zeer snel, zeer mooi en exact aan de maat. Alleen jammer dat een hoek oog niet goed geperst is waardoor dit eruit valt.

Prima advies en service.

Na eerst advies gevraagd te hebben bestelling geplaatst. Werd snel en goed verpakt geleverd.

geweldige begeleiding

De vorm was niet alledaags, de mogelijkheden voor bevestiging ook niet. Dankzij alle zorgvuldige vragen die ons gesteld werden, hebben we nu een strak passend zeil over het zwembad. Heel erg blij!

Aanrader!

goede adviezen, snelle levering, uitstekend materiaal

Goed product en lekker snel geleverd.

Mooi stevig zeil en keurig en op tijd geleverd.