top, alles conform afspraak.

Alles is volgens afspraak gegaan, afdekzeil ziet er mooi en netjes afgewerkt uit. Op vragen krijg je snel antwoord. Alles bij elkaar een uitstekende ervaring.

meedenken en oplossingsgericht

prettig

keurige levering

keurige levering op tijd alles volgens afspraak met goede montage omschrijving

• Transporteur

prima product en snele levering netjes verpakt

• Transporteur

Per mail snelle reactie, netjes geleverd

Telefonisch moeilijk bereikbaar, maar dat wordt per mail snel goedgemaakt. Snelle reactie, goede hulp, nette levering/prijs kwaliteit verhouding.

• Transporteur

Goede service, snel, vriendelijke mensen en makkelijk.

Web site was makkelijk, beschikbaarheid was snel. Afhalen ideaal!!

Gewoon zeer goed

Online besteld, daarna nog contact via de mail en via de telefoon gehad. Goed bedrijf, heel zorgvuldig, vriendelijk en correct.

Aanrader

Netjes afgewerkt en een snelle levering.

• Transporteur

Top product en attente service

Een op maat gemaakte hoes besteld voor de warmtepomp buiten unit. Zeer tevreden ermee, perfect passend en goeie kwaliteit.

TOP!

Keurige en tijdige reactie via e-mail, zeer goed advies en snelle levering. Zwembadzeil met drijver is erg net afgewerkt en zeer praktisch door extra meegeleverd koord zodat je met één persoon het zeil over het water kunt trekken. Peter van Loenen, bedankt!

• Transporteur

Zeer goede communicatie en behandeling van mijn bestelling

Ik had een dekzeil nodig voor een zandbak op maat gemaakt. De communicatie verliep uiterst vriendelijk en correct en de levering was goed en snel.

Redelijk

Slechte ervaring met uw vervoerder dpd ,

• Transporteur

fijne website en na plaatsen aanvraag nog enkele vragen moeten beantwoorden om tot het gewenste resultaat te komen. Levering was eerder dan verwacht slechts enkele dagen na bestelling

Niks op aan te merken

• Transporteur

goede en snelle reactie en service

Goed en duidelijke communiceren. duidelijke offerte helder

Zeer prettig contact en zeer duidelijk

Zeer prettig contact en zeer duidelijk

Mooi materiaal

Snel geleverd en goede communicatie

• Transporteur

Snel en correct geleverd volgens afspraak, ook netjes op de hoogte gehouden over de keuze, aanrader voor iedereen.

• Transporteur

Zeer snelle en duidelijke service

Direct reactie op elke mail. Niet snel wat verkopen, maar vragen naar de situatie en exacte maten van het zwembad. Ook weer snel en duidelijkantwoord toen bij nameten bleek dat het bad niet 100 % recht bleek te zijn. Zeer snelle levering binnen 5 dagen van op maat gemaakt dekzijl.

• Transporteur

Een goed afdekzeil, materiaal ziet er goed uit. Service heel goed.

• Transporteur

Alles netjes geleverd en goede kwaliteit

Alles netjes geleverd en van goede kwaliteit

• Transporteur N.v.t.

Een goed product wat snel werd geleverd

Ik was op zoek naar een degelijk dekzeil van een ietwat incourante maat namelijk 8x4 meter. Bij de Dekzeilenshop wad de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Dus hebben wij het meteen besteld en we kregen het op zéér korte termijn netjes thuisbezorgd.

• Transporteur

Snel, correct en uitstekende kwaliteit.

Op een makkelijke wijze via de website heb ik 2 grote dekzeilen besteld. Deze werden snel en correct bezorgd en bleken van prima kwaliteit. Uitstekende ervaring.

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima , wij zijn tevreden

Over Dekzeilenshop.nl

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen