Super klantenservice en product

Ik kwam er niet helemaal uit met de maten voor de zwembadafdekking en welke het best te bestellen, super advies gekregen en 10 dagen later netjes geleverd. Ringen in het zeil gemaakt en netjes omgezoomd!

Super fijn bedrijf

Heb een afdekzeil op maat besteld, zodra ik de bestelling had geplaatst kreeg ik gelijk nog een mail of de bestelde maat wel klopte aangezien deze afwijkend was. Verder kreeg ik ook nog heel handige adviezen. Binnen 2 weken werd het zeil keurig verpakt bezorgd. Het ziet er mooi afgewerkt uit en past precies! Dit is een heel fijn bedrijf, kan iedereen aanbevelen hier te bestellen

• Transporteur

Professioneel in kwaliteit en service

Prima hulp bij keuze voor een optimale prijs-kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

• Transporteur

Gebeld voor vragen en duidelijke uitleg. Snelle levering

Uitstekende informatie en service

Snelle service en volledige informatie. Prachtig eind product.

• Transporteur

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Een heel vriendelijke benadering met goede hulp bij het bestellen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader voor de aangeboden producten.

uitermate vriendelijk en deskundig

Zeer prettig geholpen opgegeven maten kloppen precies. Als ik een opmerking mag maken, een trekkoord ontbrak aan de zending,

• Transporteur

Het werk is keurig gemaakt en op tijd geleverd.

Er was weinig tijd voor dit stuk maatwerk, maar het is keurig gemaakt en op tijd geleverd.

• Transporteur

Perfecte opmerking dekzeil en zeer vlotte levering na extra check

Zie korte omschrijving.

• Transporteur

Geen idee, nog niets ontvangen

Stel deze vraag nogmaals na de levering van het bestelde.

• Transporteur N.v.t.

Top product

Snel geleverd zeer goede kwaliteit

• Transporteur

Snel geleverd, kwaliteit voor goede prijs

Prima hekwerk zeilen en snel (1dag) geleverd.

• Transporteur

Snel geleverd en prachtige kwaliteit!

Snel geleverd (keurig gebeld om af te spreken wanneer te leveren) en een mooie kwaliteit. Wij waren direct ontzorgd!

• Transporteur

Top, heldere website, snelle levering

Nakomen van afspraken

Nakomen van afspraken en snelle levering

• Transporteur

Vlotte afhandeling , goed product !!

Tevreden !

Super snel

Ik verwachte een 10 dagen levertijd maar het was er al met 3 dagen. Verder zeer goed advies gekregen.

Prettig

Snel gemaakt en goed afgeleverd ik weet nog niet of het goed past

Veel keus goede prijs

Op tijd geleverd , helaas op twee lasnaden op de zelfde breedte twee x twee hele kleine gaatjes

• Transporteur

Op al mijn vragen kreeg ik snel en correct antwoord!

• Transporteur N.v.t.

Ik weet niet of ik het goede product heb ontvangen.

Toen ik mijn complete zeil + toebehoren in 2011 had besteld kreeg ik 70 elastieken er bij. Op de bon stond 25 cm. Nu heb ik d3e 25 cm elastieken bijbesteld maar ik denk dat deze te lang zijn. Ik weet dat pas zeker als ik eind april naar mijn vakantiehuis ga. Dus misschien kom ik hier nog op terug.

netjes

dit was de eerste keer dat ik bij Dekzeilenshop iets heb besteld en ik moet zeggen dat het netjes en correct is gegaan. mocht ik in de toekomst nog wat nodig hebben zal ik zeker weer bij dekzeilenshop uit komen. Mvg Michel

• Transporteur

Snelle levering en mooi product.

Toegankelijke website. Concurrerende prijzen.

• Transporteur

januari 2023 : Goed meedenken en advies ivm maatvoering en gebruik nieuw zomerdekzeil voor zwembad. Heb product nog niet uitgepakt want gebruik het pas weer in april. kan product dus nog niet beoordelen maar klantgerichtheid/ persoonlijke benadering is in 1 woord prima. Levering: Wellicht heb ik een mail of telefoontje gemist maar dag van de levering was aan mij niet bekend, Was niet thuis maar Transporteur heeft in telefonisch overleg met mij product voor de deur gelegd. ( Ik was dicht bij huis dus 10 minuten :) )

• Transporteur

Goede service en snelle levering

Aanvraag "op maat" ingediend, duurde even voordat ik antwoord kreeg. (vermoedelijk kerst-eindejaar vakantie) Daarna prima geholpen, mooie kwaliteit, afmetingen precies volgens afspraak en supersnelle levering. Uitstekend.

Over Dekzeilenshop.nl

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen