Op al mijn vragen kreeg ik snel en correct antwoord!

• Transporteur N.v.t.

Ik weet niet of ik het goede product heb ontvangen.

Toen ik mijn complete zeil + toebehoren in 2011 had besteld kreeg ik 70 elastieken er bij. Op de bon stond 25 cm. Nu heb ik d3e 25 cm elastieken bijbesteld maar ik denk dat deze te lang zijn. Ik weet dat pas zeker als ik eind april naar mijn vakantiehuis ga. Dus misschien kom ik hier nog op terug.

netjes

dit was de eerste keer dat ik bij Dekzeilenshop iets heb besteld en ik moet zeggen dat het netjes en correct is gegaan. mocht ik in de toekomst nog wat nodig hebben zal ik zeker weer bij dekzeilenshop uit komen. Mvg Michel

• Transporteur

Snelle levering en mooi product.

Toegankelijke website. Concurrerende prijzen.

• Transporteur

januari 2023 : Goed meedenken en advies ivm maatvoering en gebruik nieuw zomerdekzeil voor zwembad. Heb product nog niet uitgepakt want gebruik het pas weer in april. kan product dus nog niet beoordelen maar klantgerichtheid/ persoonlijke benadering is in 1 woord prima. Levering: Wellicht heb ik een mail of telefoontje gemist maar dag van de levering was aan mij niet bekend, Was niet thuis maar Transporteur heeft in telefonisch overleg met mij product voor de deur gelegd. ( Ik was dicht bij huis dus 10 minuten :) )

• Transporteur

Goede service en snelle levering

Aanvraag "op maat" ingediend, duurde even voordat ik antwoord kreeg. (vermoedelijk kerst-eindejaar vakantie) Daarna prima geholpen, mooie kwaliteit, afmetingen precies volgens afspraak en supersnelle levering. Uitstekend.

• Transporteur

Ondanks een e-mail dat ik niet betaald had alles verder prima geregeld.

Kreeg meer dekzeil dan ik vroeg.

Volgens afspraak

Bij dit bedrijf een mooi dekzijl besteld en deze kwam binnen en over de kwaliteit was ik blij verast ook de levering was erg snel gewoon top geregeld

Prima geregeld

Snel en prima geregeld

Goed verpakt

• Transporteur

Goede kwaliteit. Goede prijs!

Heb een 150g zeil besteld. Kwaliteit is aanzienlijk beter als die van de gemiddelde bouwmarkt. Snel ontvangen en prijs is ook redelijk. Ik ben tevreden!

• Transporteur

Snelle levering en goede kwaliteit

Het zeil werd snel geleverd en de kwaliteit was top

Meedenken, goede service en bereikbaar

Een maatwerk winternet nodig en daarin werd door Peter uitstekend meegedacht. Kwam met advies en was goed bereikbaar voor vragen. En de levering was sneller dan verwacht :)

Meedenken, goede service en bereikbaar

• Transporteur

snelle reactie, snelle levering, goed product

Vraag naar op maat gemaakt dekzeil werd supersnel opgepakt en verwerkt. Product is helemaal naar wens snel afgeleverd. Werd wel verrast door de levering, die kwam veel sneller dan de indicatie van 1 tot 2 week. Al na paar dagen binnen.

Goed,snel en naar verwachting

Bestelde artikel, snel geleverd, volgens opdracht klopt het. mooie kwaliteit zeil

Op tijd geleverd

Nadeel is dat ik geen treak en race heb gehad kwam onverwachts aan de deur

• Transporteur

Hele goede en zeer snelle dienstverlening

• Transporteur

Ik ben zeer onder de indruk hoe snel en professioneel ik ben geholpen.

Al m'n vragen werden snel en netjes beantwoord. aangevuld met oprecht advies en voorstellen resulteerde de verschillende emails in een soepele bestelling en afhandeling. Keurig en snel geleverd bovendien Ik ben een erg tevreden klant die 't niet zal nalaten om mond op mond reclame te maken zodra mogelijk. met een vriendelijke groet Ton Schipperen

Kwalitatief goed product

Na opgave maten een heldere offerte ontvangen, en binnen een week het bestelde product netjes op maat ontvangen.

• Transporteur

Het was snel geregeld, goede service.

We hadden snel een offerte, de bestelling was goed geregeld. En product was snel geleverd. Top.

• Transporteur

Snel, goede prijs, goed artikel

Ik heb een zwaar dekzeil besteld. Het werd snel geleverd. Ik heb het nu aangebracht op mijn boot. het voldoet geheel aan de verwachtingen.

Prima bedrijf

Mijn pakje was niet bezorgd , na een telefoontje deden ze hun uiterste best om er achter te komen waar het pakje gebleven was dit was binnen enkele uren opgelost.

• Transporteur

Super snel en correcte communicatie

Heel goede en snelle offerte gekregen Duidelijk en heel klantvriendelijk

Haifastraat 1

2030 Antwerpen

+31(0)85 02 700 12

Over Dekzeilenshop.nl

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen