Snel en correct geholpen

Ik kreeg telkens een snelle feedback op mijn vragen, altijd even vriendelijk. Zeer vlot verloop van plaatsen tot leveren van bestelling.

• Transporteur

alles perfect geregeld, en zeer snelle levering

• Transporteur

Zeer snel en netjes geholpen voor een mooie prijs

Snel reactie op de mail een duidelijke vragen lijst een een mooi product gekregen

Vlotte communicatie. Goed materiaal

Degelijk materiaal. Snelle offerte. Vlotte communicatie met steeds dezelfde de persoon. 2 extra linten had beter geweest maar kunnen makkelijk nabesteld worden. Touw bij vlotter is overbodig. Vlotter alleen is voldoende om bad met 1 persoon dicht te leggen. Touw monteren is omslachtig en ligt heel de tijd ergens in de weg aan het bad.

Zeil dik in orde

Excellent

Bon conseil et commande parfaite

Levering OK, mail respons NOK

Ik had eerst info gevraagd over het produkt dat ik wilde bestellen maar ik kreeg geen reactie. Omdat ik het snel nodig had heb ik dan zelf een keuze gemaakt. Gelukkig viel mijn keuze mee maar ik had toch liever eerst raad gekregen. Over de snelle levering kan ik niet anders dan zeer tevreden zijn.

Geen opmerkingen

kwaliteit

Kwaliteit zonder fouten, vlotte afhandeling. Bedankt, wij zijn zeer tevreden met jullie zeilen. Al zeker tot de volgende keer. Siebenssolutions bv

Alles was zoals beloofd

• Transporteur

Produkt zoals ik verwacht had en snelle levering. Top!

Snelle levering en produkt van goede kwaliteit. Zwembadwater warmt veel sneller op en blijft langer warm. Ben zeer tevreden.

• Transporteur

Geen opmerkingen alles is verlopen zoals afgesproken.

De levering is verlopen zoals gepland.

Alles top

Van af het eerste contact tot de levering top !

Volgens verwachting

Offerte gevraagd,gekregen na 1 dag,betaald,en op tijd geleverd

Top service, en correct

Een opmerking, volgende maal verwittigen als zeil op komst is, dan kan je voorzien dat je thuis bent. Was nu toevallig thuis.

• Transporteur

Fijne ervaring aankoop tot levering

Snel gevonden wat ik nodig had, website is gebruiksvriendelijk. Snelle levering.

Top!!

Snelle service, en een top product.

uitstekende afspraken EN service

***

Snelle levering / goede communicatie / zwembadzeil perfect van maat , Top

goed service

alles dik in orde hoes is perfect geleverd ook de levertijd doe zo verder

uitstekend zeil

zeil is van uitstekend materiaal

• Transporteur

Mooi verpakt. Op tijd bezorgd!

Vriendelijk telefonisch contact met correcte uitleg.

• Transporteur

Ben heel tevreden zowel over de levering als over de kwaliteit van het product.

Positief over het geheel

• Transporteur

Goed, maar levering liet op zich wachten.

Klein item dat in voorraad was, doch "Geleverd volgende werkdag" klopt niet! Werd pas in de late namiddag van volgende werkdag aan transporteur bezorgd en geleverd na 3 dagen. Misschien ook omdat de afmetingen van de verzenddoos niet juist waren op de verzenddocumenten: 170x30x30 cm voor "10 meter rekker"? Kan beter! Neem een voorbeeld aan buitenlandse webshops.

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen