Overzichtelijke shop en snelle levering

Mijn ervaring is als volgt. Een overzichtelijke shop met professionele artikelen. Een snelle levering die heel goed ingepakt was. Prima.

Snel en correct

Dag erna geleverd en meer dan compleet.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk , heel behulpzaam en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede ervaring zonder problemen

De schermdoeken werden snel en goed geleverd. De doeken zijn van goede kwaliteit en waren precies wat we nodig hadden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zo hoort het en is het ook zo !

Vlugge levering, voldoende ingelicht nopens stand van zaken. Goede verpakking. Dank U wel.

Top !

Goede communicatie , snelle levering. Alles wat je nodig hebt (zoals vijzen) wordt meegeleverd. Goede handleiding zit er ook bij. Zelden zo’n vlotte en snelle levering gehad.

Vlotte correcte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlot contact en snelle service

Goede service, snelle levering

Zeer snel info gekregen ivm zomerzeil. Ook snel reactie gekregen op bestelling. Zeer snelle levering. Mooi verpakt verstuurd en kwalitatief goed afgewerkt van de boorden

Absoluut top

Heel goede communicatie , super snelle verwerking en levering.

Geen issue

Snelle levering. Product conform afspraak

Top, top, top, ...

Fantastische service, vriendelijkheid ten top en een prima levering zoals afgesproken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende klantenservice en een kwalitatief product

Hele vriendelijke en professionele hulp gekregen bij de materiaalkeuze en het bepalen van de afmetingen van een zomerzeil voor het zwembad. Op maat gemaakt en week later geleverd. Topkwaliteit zeil. Aanrader !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke uitleg gekregen en alles is goed verlopen

Het was een fijne ervaring dat alles zo correct is verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over orderverwerking en uitleg.

Degelijke uitleg en feedback gekregen met betrekking tot mijn intenties. Leuk dat ze mee- en in oplossingen denken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vlotte afhandeling , sneller geleverd dan verwacht

meer dan correcte firma, aan te bevelen!

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Excellent, livraison rapide.

Pluspunten

vrij snelle levering, alles meegeleverd

oprolbuizen lichtjes beschadigd (krasjes van tegen elkaar te liggen). De schroef om de draaivaandel op te draaien was scheef, hebben dit moeten vijlen om het er op te kunnen draaien.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Assortiment, locatie in mijn geval, kwaliteit.

Mijn bestelling lag niet klaar, moest nog afgesneden worden van de rol. En had daar eigenlijk geen tijd voor op dat moment.

Pluspunten

Zeilen zijn zodanig opgeplooid verstuurd zodat de kreuklijnen er blijven instaan ook na aanspanning,zelfs soms vouwen... had zelfs 1 zeil waar voetstappen opstonden die er niet uitgaan! tip,zeilen in een tube versturen of niet opplooien.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle reactie en correct

voorlopig heb ik er geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, en een duidelijke communicatie ( mail ) ivm order, afhandeling, etc. ...

Na afhaling ontving ik binnen de 5min. via mail nog een bericht van betaling ( ter plaatse / bancontact ) , maar tegelijk ook nog een bericht dat mijn order klaar lag voor de koerier en asap zou uitgeleverd worden. ( wat dus niet echt relevant was )

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie naar de klant van alle stappen van orderbevestiging tot levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Dekzeilenshop.be

Filter op Taal