Uitstekend.

Goede service , de transporteur heeft zelfs geholpen het zware pakket op zijn plaats te leggen

zeer goed

bestel betaal levering

• Transporteur

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

• Transporteur

de bestelling en de levering zijn verlopen naar mijn zin

indien ik nog iets nodig heb van jullie webshop zal ik zeker doen.

• Transporteur

Perfect, van offerte tot levering!

• Transporteur

Zeer snelle zending en product zoals omschreven

Product was binnen 2 dagen in huis en is van goede kwaliteit.

• Transporteur

Zoals het hoort en een beetje meer.

Degelijke orderverwerking en orderopvolging + extra begripvol toen il mij van facturatie adres vergiste en dit zonder gezeur werd rechtgezet. Merci !

supper

De service was goed, super snel geleverd, was maatwerk en was perfect op maat gemaakt

Presque parfait !

Le seul bémol se trouve sur le site internet qui ne vous propose pas une possibilité de livraison, seul un retrait à Anvers est proposé ce qui oblige de reprendre contact avec un interlocuteur pour obtenir un devis pour le transport. Le produit reçu est de qualité, il correspond bien au descriptif commercial et la livraison a été rapide. Je recommande le site !

Alles werd geleverd zoals afgesproken.

Alles prima.

heel te vrede

Goede service ,snelle afhandeling en op het eerste zicht goede kwaliteit ,goede afwerking .

Winterzeil gekocht

Vlotte levering, iets langer dan 2 weken. Kwaliteit van het zeil is zeer degelijk. Eenvoudige bevestiging mogelijk door de ogen in het zeil. Zeker aan te bevelen als alternatief in vergelijking met andere duurdere opties.

• Transporteur

Goed product, makkelijk te plaatsen, snelle levering.

Positief.

• Transporteur

Goede kwaliteit - aandacht voor details - denkt mee met de klant

Er was goede email communicatie en opvolging. Door de tips zijn we toch een zeer goede oplossing kunnen komen met een op maat gemaakt dekzeil dat perfecte past.

Prima vlotte service

Zelf komen afhalen daar transporteur adres te moeilijk vond. Jullie zitten vrij dicht in de buurt. Enkel openingsuur tot 16u30 is vrij vroeg.

• Transporteur N.v.t.

Zeer meedenkend

Ze namen alle tijd voor je en dachten ook echt mee. Hier is de klant nog koning

Netjes afgeleverd

Beste Zeil past perfect en was zelfs alleen snel te plaatsen Er ontbraken wel 6 rubberspanringen Gelieve deze na te sturen Met dank John d

• Transporteur

Correct product voor een correcte prijs

Vlotte website. Voldoende uitleg. Zeker aan te raden.

Vlot en correct!

Degelijk gaasnet en vlot te plaatsen

• Transporteur

Alles verloopt vlot en correct

Heel positief

Bij de bestelling heb ik goede informatie gekregen en na 2 weken ishet dekzeil geleverd.

top product

snelle levering en goede kwaliteit

• Transporteur

Très bon vendeur a tous les niveaux

Étant dans un autre pays mais voulant un produit spécifique, très bonne communication du magasin par mail , avec toutes les informations pour faire la transaction. Délai rapide hormis les frais de port un peu chère mais compréhensible vu la distance. Je recommande ce magasin très sérieux.

Correct en op tijd geleverd!!!

Alles correct

• Transporteur

snelle reactie, goed advies, correcte levering, beste prijs

We waren op zoek naar een winternet voor ons vrij grote zwembad (4mx15m), vonden hier exact wat we zochten aan een heel degelijke prijs, alles netjes afgeleverd, zeer tevreden tot dusver!

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen