2 bestellingen prima gelopen. Kwaliteit zoals beschreven

goeie service, prima afwerking

zeer tevreden over het dekzeil op maat gemaakt volgens mijn aanwijzingen.

Duidelijk overzicht.

Goede samenwerking

Er was een fout geslopen in het huisnummer voor aflevering. Wij hebben dat gemeld aan DPD en kregen onze zending 24u. nadien perfect afgeleverd.

Mooi en sterk gemaakt maar onvoldoende bescherming tegen de zon.

Beste, het zeil moet dienen om mijn vijvertje te beschermen tegen de zon zodat er weinig algenvorming ontstaat in het vijvertje. Het zeil beschermt spijtig genoeg onvoldoende tegen de zon. Ik had hier nochtans overleg over gehad met één van uw medewerkers en was op basis hiervan tot de conclusie gekomen dat het voldoende bescherming zou geven tegen de zon maar spijtig genoeg is dit niet het geval. Ik heb dan toch nog een score van 6 gegeven omdat het zeil zeer mooi en zeer sterk is gemaakt en perfect overeenkomt met de gevraagde afmetingen. Tevens is het zeil op zeer korte tijd gemaakt en de levering is perfect verlopen. Met vriendelijke groeten, Johan.

Uitstekende uitvoering volgens ontwerp (aanvaardbare maatafwijking); handleiding goed.

Voor zover ik het nu kan beoordelen was de afwerking uitstekend, en volgens ontwerp (de maximum maatafwijking is 2 cm). De documentatie betreffende materialen en opties is zeer duidelijk en de uitvoering en de factuur komen overeen met offerte en bestelling. Over de duurzaamheid kan natuurlijk nog niets gezegd worden. In de montagehandleiding mis ik echter een goede beschrijving van hoe de gespen na montage fijn afgesteld moeten worden.

Niets op aan te merken

Vanaf de bestelling tot de levering is alles volgens plan verlopen.

het zeil voldeed volledig aan mijn verwachtingen

was uitstekend

Snel geholpen

Dekzeil op maat laten maken, snel veel uitleg en offerte ontvangen. Product is ook zeer goed

Prima bedrijf maar product voldoet niet aan de verwachtingen

Gaatjesdoek besteld bedoeld voor zonwering Maar doek laat veel te veel zon door

Super !

Ik ben heel tevreden ,prima opvolging ,en uitstekende kwaliteit!

snelle en correcte levering

het product voldoet aan mijn verwachtingen .

Alles volgens afspraak. Correcte en snelle levering. Product zeker naar wens

Correct product, snelle levering

Precies wat ik nodig had aan een lage prijs .

levering en opvolging zoals beloofd

vlotte afhandeling

Alle afspraken zijn perfect verlopen!

Onze afspraak, bedrag en leveringstijd is heel goed verlopen!

Alles naar wens verlopen.

Top, goeie service en zeer goede kwaliteit, een aanrader voor iedereen.

Gewoon weg goed.

Van communicatie tot levering. Het verliep allemaal uitstekend.

Zeer goed, vriendelijk telefonisch advies! Zeer goed kwaliteit! Vlotte service! Top

Dekzeil

Geachte, ben tevreden over gemaakte afspraak over communicatie over verzending en het geleverde dekzeil en niet te vergeten dat alles voor een deftige prijs,het is goed werken met Antonsen en medewerkers en kan Jullie zeker aanraden.Tot nog eens. M.V.Groet Francis

Livraison rapide mais ! email sans réponse

Livraison et envoi rapide MAIS j'avais envoyé un email avant de commander et vous n'avez pas répondu à cet email Vous pouvez encore vous améliorer

Vlotte server en hoge kwaliteit

Duidelijke uitleg en advies verkregen omtrent zomerafdekzeil voor ons zwembad. Product op maat van degelijke kwaliteit met hoog afwerkingsniveau. Aanrader!

tijdig, correct tegen goede prijs

de korte omschrijving zegt alles

Zeil werkt prima

Het zeil warmte het water goed op, maar spijtig dat er een naad in het midden loopt bij een zwembad dat amper 2m73 breed is.

Uitstekend!

Responsief, kennis van zaken, correcte manier van werken, hoge kwaliteit met oog voor detail, perfect maatwerk en snelle levering.