Bestelling werd niet de volgende dag geleverd (fout met levering), maar werd toch vriendelijk gebeld om dit te melden.

perfect zoals gevraagd werd

zoals gevraagd

Zeer goede en snelle service

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit.

Tweede keer dat ik een dekzeil heb besteld en was super inorde

Goede kwaliteit, correct en snelle service

Excellent service

Just old fashioned good service! Thanks guys.

eerste keer maar niet de laatste keer

Bestelling was eenvoudig, de levering is gebeurde correct volgens opgave op de website. Het geleverde dekzeil is van uitstekende kwaliteit.

Perfecte service en levering

Voor de 1ste keer besteld en een vlotte afhandeling en levering ervaren, producten van respectabele kwaliteit.

Correcte service, product en levering.

Beatwoordt aan mijn verwachtingen

Zeer goede en correcte service

Spanrubbers besteld, het product is van goede kwaliteit en werd correct en snel geleverd. Top service!

Goede kwaliteit/service en snel geleverd

Supergoede service

Alles netjes geleverd zoals aangekondigd. Zowel de vijsjes om het gaasdoek te bevestigen, alsook een extra zeildoek om het zwembadzeil in opgerolde toestand in de zomer te beschermen tegen de hitte waren bijgevoegd. Dit is de eerste maal dat wij een bestelling plaatsten bij Dekzeilenshop maar zo'n service hadden wij nog niet eerder ervaren bij andere leveranciers, Top !!

tiptop in orde

is mijn derde hoes en alle drie tiptop oke

Snelle en correcte levering

Snelle en goede service

Perfect, geen opmerkingen.

Zeer snelle levering!

Goede service!

Het is reeds het derde dekzeil dat we kochten bij Dekzeilen.be en steeds zijn we zeer goed persoonlijk begeleid naar de aankoop toe. De communicatie verloopt vlekkeloos en de producten zijn altijd zeer kwaliteitsvol. De levering gebeurt heel vlot. Prima service!

Zeer verzorgd dekzeil ontvangen, kwaliteit ziet er goed uit. Top firma

Uitstekend.

Waren eigenlijk 2 weken gesloten rond de jaarwisseling, wat ik niet had gezien. Maar zagen mijn bestelling staan en zorgde ervoor dat ik mijn bestelling een dag na kerst al in huis had!! Zodat ik door kon met mijn werk!! Super!!

Top Zeil

Snelle levering en een goede uitleg ook en een sterk winterzeil 👍

Uitstekend en professioneel

We bestelden een dekzeil voor ons zwembad. Uitstekende uitleg gekregen op voorhand en de levering was snel en correct.

Top service!

Zandbakzeil op maat gekocht. Super tevreden met kwaliteit en service!

Alles In orde

Alles PERFECT in orde netjes ingepakt en SNEL geleverd Een aanrader PROFICIAT Grt Jo Neyens

Een aanrader

Uitstekende kwaliteit, super service, super snelle levering!

Heel goed. Levering op tijd.