vlotte levering en correct .

• Transporteur

Snel, makkelijk en kwaliteit. Meer moet dat niet zijn.

Opgemeten, besteld en opgehaald. Allemaal binnen de afgesproken tijd.

Niks op aan te meken

Zeer goeie service!

Zeer degelijk materiaal met prima afwerking

Prima dienstverlening

Goede prijs en snelle service, het materiaal (zomerzeil en oproller) zijn van degelijke kwaliteit.

teleurstelling levering

Op de webshop stond vermeld dat het artikel voorradig was bij bestelling, we bestelden en betaalden daarom onmiddellijk , na enkele dagen toch bericht dat die niet voorradig was met als gevolg meer dan 3 weken wachten.

zeer goed

snelle en corecte levering

• Transporteur

Uitstekende kwaliteit dekzeil en mooi op de gewenste maat gemaakt

• Transporteur

Goede kwaliteit en goede service

Wat vooral positief was is dat het een bedrijf is die meedenkt. De afmetingen voor onze trapuitsparing die we hadden doorgegeven hadden zo nog niet zoveel gezien en dus belden ze even om te luisteren of dat wel correct was. Het was correct maar was toch positief dat ze hun toch de vraag stelden.

Correct

Zowel de offerte als de bestelling, betaling en levering gebeurden vlot en op tijd

• Transporteur

Zeer snelle, duidelijke dienstverlening, super!

• Transporteur

Société qui propose le meilleur pour ses clients.

Après avoir passer ma première commande , j'ai reçu un e-mail me proposant une alternative en me conseillant de prendre une matière plus épaisse et moins couteuse. Service client impeccable

Zeer positieve ervaring .

Zeer vlot en professioneel .

• Transporteur

Zeer blij met afgeleverd product.

Zeer behulpzaam aan telefoon waardoor ik gemakkelijk juiste afmeting en type zeil kon kiezen, gemakkelijk besteld en snel geleverd. produkt past perfect.

• Transporteur

Vlotte bestelling, vlugge levering, goede kwaliteit

Pluspunten: - Vlotte bestelling - Vlugge levering - Goede kwaliteit Twee klein minpuntjes: - de afmetingen waren nipt, . 3 cm meer langs beide zijden was beter - geen Track&Trace: de vervoerder stond om 06:50 s 'morgens onverwacht aan de deur

Prijs/kwaliteit => perfect

Ter plaatse een goede uitleg gekregen en alles zoals afgesproken geleverd.

• Transporteur

Persoonlijk ter plaatsen geweest en zeer goed ontvangen, duidelijke uitleg gekregen en thuis geleverd zoals beloofd.

• Transporteur

Ik ben heel tevreden, en ik zal zeker en vast niet nalaten om reclame voor jullie te maken.

• Transporteur

Prima kwaliteit voor een product op maat.

Dekzeilenshop zou ik zeker aanraden. What you see is what you get

• Transporteur

Correct bedrijf en goede bediening.

Zeer vlotte en snelle levering. En goede hulp bij eventuele vragen

Goede kwaliteit

Snel geleverd en degelijke kwaliteit. Hebben er hoesen van gemaakt voor uitrolbare windschermen en droogmolen. Gewoon gestikt met stikmachine.

Heel professioneel!

Vlotte bestelling. Bijsturing van fout door mij - via mail. En snellere levering dan initieel opgegeven leveringstermijn. Wat wil een mens nog meer.

• Transporteur N.v.t.

zeer snelle en goede service

Ik werd snel gecontacteerd na offerte aanvraag en we hebben duidelijk besproken wat nodig was. Offerte volgende snel en bestel proces verliep makkelijk. er werd geleverd volgens afspraak.

• Transporteur

Heb alles goed ontvangen en uitgepakt maar nog niet geplaatst daar winterzeil er nog oplicht

Supertevreden

Belgische website, duidelijke communicatie, snelle reactie, vriendelijke ontvangst, kwaliteit!

À propos Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement