Uitstekende P/K verhouding, inclusief uiterst snelle levering

Zoals hierboven vermeld

Gewoon zoals het moet

• Transporteur

Dekzeil volledig op maat gemaakt volgens mijn wensen. Met zoom en open zoom. Kwaliteit zoals gevraagd. Dit overtreft mijn idee van mogelijkheden van de firma en blijkt voor hen dan nog makkelijk. Deze personen nemen zelf eerst contact op om alles haarfijn te bespreken. Zelden zo een service meegemaakt.

Perfecte service

Nadat ik de maten had doorgestuurd van onze bakplaat, waar het zeil overheen moest, hebben zij meegedacht en de suggestie gegeven om enkele cm groter te nemen en langs onder iets meer ruimte te laten voor de verluchting. Het dekzeil werd binnen de 10 dagen geleverd en past perfect over onze bakplaat. Uitstekende service.

perfect

exacte uitvoering van het bestelde product Uitgebreid advies. Snelle levering. Beste prijs.

• Transporteur

Alles ging zeer vlot communicatie levering top

Perfecte levering en communicatie

Perfecte service en kwaliteit

Perfecte service en kwaliteit, gewoon top

• Transporteur

Uitstekend van prijs en kwaliteit

Zeer snel geleverd Vriendelijke bediening Snel antwoord op de aanvraag prijs

• Transporteur

snelle service en goed gemaakt

Goed advies snelle reactie en perfect gemaakt en afgeleverd

• Transporteur

Geleverd volgens de afspraak. Product ok.

100% perfect

Alles 100 % perfect verlopen, van bestelling tot aflevering. Was iedereen maar zo!

Zeer tevreden.

Het pakket was goed en stevig ingepakt. De dekzeilen zijn van goede kwaliteit. De levering was correct en op tijd geleverd. Ben zeer tevreden.

Perfecte bestelling

Na een specifieke bestelling voor een klein zeiltje werd die keurig geleverd voor een correcte prijs. Niets op aan te merken.

Top firma

Heel correct , levering binnen 1 dag . Top

Mooi degelijk zel

Rappe service en goede uitleg langs mail

• Transporteur

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Uitstekend!

Slecht

Dit pakket ging vrijdag geleverd worden. Niettegenstaande we een ganse dag thuis waren is het pakket niet geleverd omdat we zogezegd niet thuis waren. Dit klopt niet. Nu een mail gekregen dat we het pakket kunnen afhalen in een afhaalpunt. Dit hebben we al meer meegemaakt met DPD

• Transporteur

zeer snelle service duidelijke communicatie.

Geen klachten, ik wacht nog op de factuur voor mijn administratie van dit jaar volledig te maken. mvg Patrick

Heel vlot en correct

Heel vlotte en correcte afhandeling, zelfs met extra telefooncontact vanuit hen om finaal zeker te zijn.

• Transporteur

correct, en goede uitleg, mooi afgewerkt !

wij zijn tevreden.

• Transporteur

Aangenaam contact via mail en alles perfect verlopen zoals afgesproken.

Alles top ! Super !

Super alles verliep vlotjes !

Facilité

Pour le site Commande facile , expédition assez rapide Évaluation transporteur (DPD): je met une étoile car mon colis est en transit chez eux depuis lundi 00:00 et seulement dans le centre de livraison ce vendredi 00:00 , maintenant si il faut encore une semaine pour qu'il arrive chez moi !!!! Je trouve quand même cela très long comme délais de livraison. Conclusion; changer de transporteur.

Top service , vriendelijk personeel die je informeert over hun producten Snelle levering

À propos de Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen

Avis sur Kiyoh