Heel vlot en correct

Heel vlotte en correcte afhandeling, zelfs met extra telefooncontact vanuit hen om finaal zeker te zijn.

• Transporteur

correct, en goede uitleg, mooi afgewerkt !

wij zijn tevreden.

• Transporteur

Aangenaam contact via mail en alles perfect verlopen zoals afgesproken.

Alles top ! Super !

Super alles verliep vlotjes !

Facilité

Pour le site Commande facile , expédition assez rapide Évaluation transporteur (DPD): je met une étoile car mon colis est en transit chez eux depuis lundi 00:00 et seulement dans le centre de livraison ce vendredi 00:00 , maintenant si il faut encore une semaine pour qu'il arrive chez moi !!!! Je trouve quand même cela très long comme délais de livraison. Conclusion; changer de transporteur.

Top service , vriendelijk personeel die je informeert over hun producten Snelle levering

• Transporteur

Er werd geleverd zoals afgesproken met qualitative materialen en prima afwerking.

• Transporteur

Degelijk materiaal, mooi, proper, snel geleverd.

Degelijk materiaal, mooi, proper, snel geleverd.

keurig en snel geleverd

Goede service en kwaliteit

Via mail schets doorgestuurd van wat ik wou. Ik kreeg snel antwoord en advies. Zeer snelle levering nadien. Echt een aanrader!

Fantastische en snelle service

Snelle reacties op mails. Prima kwaliteit. Goede uitvoering van het gevraagde. Zeker aan te raden. Dank je wel.

Perfect geleverd materiaal

1 minpuntje. Er was afgesproken dat we zouden verwittigd worden voor moment van levering en dat is niet gebeurd. De koerier stond plots aan onze deur. Evengoed waren wij niet thuis en dan weet ik niet hoe de aflevering verlopen zou zijn.

• Transporteur N.v.t.

Snelle levering en een prima prijs

• Transporteur

zeer goede service en snelle afhandeling

geleverd wat ik besteld heb. heb al meerdere malen een bestelling gedaan en steeds een juiste levering een aanrader

Perfecte levering

Perfecte levering nu nog afwachten hoe het materiaal van goede kwaliteit is maar ik denk van wel

• Transporteur

Zeer goede kwaliteit en binnen 24h thuis!

Kan niet beter

• Transporteur

Zeer goed advies en service

Verschillende keren in contact geweest met de mensen bij Zeilmakerij Antonsen om tot een perfecte oplossing te komen. Zeer goed advies en prima afwerking van de bestelling. Een plezier om mee te werken.

snele levering goede kwalitijd

gewoon goed

Snelle en goede communicatie

Snelle en duidelijke communicatie.

goede kwaliteit

kwaliteit uitstekend, levering perfect, nogal duur.

Prima. Zoals geloofd. Bedankt

xx

• Transporteur

Wat je vraagt wordt geleverd.

voor herhaling vatbaar

alles naar wens verlopen, snelle levering, bedankt

• Transporteur

Goed advies, snelle levering en kwalitatief product.

Goed advies bij eigen zwembad project dat wat afwijkt van normale afmetingen. Er wordt meegedacht en in oplossingen gedacht. Zeil paste perfect zoals bedoelt.

1 Haifastraat Antwerpen 2030

+32(0)3 542 6110

À propos de Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen

Avis sur Kiyoh