Prima. Zoals geloofd. Bedankt

xx

• Transporteur

Wat je vraagt wordt geleverd.

voor herhaling vatbaar

alles naar wens verlopen, snelle levering, bedankt

• Transporteur

Goed advies, snelle levering en kwalitatief product.

Goed advies bij eigen zwembad project dat wat afwijkt van normale afmetingen. Er wordt meegedacht en in oplossingen gedacht. Zeil paste perfect zoals bedoelt.

Een prima shop

Een snelle en prima artikel levering

goede kwaliteit & service

heel tevreden van Dekzeilenshop.be : ik heb al jaren winterzeil (zwembad) van zeer goede kwaliteit, ooit zelf beschadigd maar hersteliing was snel & heel betaalbaar webshop is ook top

• Transporteur

vlotte en duidelijke informatie van bestelling tot levering

echt professionele manier van werken !

Niets op aan te merken!

Alles verliep vlot en perfect. Het stond hier allemaal in no-time aan de deur, zeer goed verpakt en prima kwaliteit, ik ben alvast tevreden!

Rapide et efficace

Choix important Prix compétitifs Livraison rapide

Service impeccable, bâche qui apparaît d'excellente qualité (250g/m²)

p.m.

Snelle correcte levering

De bestelling werd vrij snel geleverd waarvoor dank.

Efficace et compétent

Le service est top. A voir la durabilité de la bache piscine dans le temps.

Perfecte service

Wegens goede ervaring met jullie dekzeilen, hebben we geen moment getwijfeld om een nieuw bij jullie te bestellen. Alles verliep zéér vlot, van de prijsaanvraag tot de levering. Als het goed is, mag het zeker gezegd worden :-)

• Transporteur

Juiste prijs en top product

Snelle offerte , juiste prijs en uitvoering binnen de afgesproken termijn

• Transporteur

Goed materiaal perfect op tijd geleverd

• Transporteur

Prima service en goede kwaliteit

Winterzeil op maat: snelle offerte, snelle levering, goede kwaliteit. Zeker een aanrader.

• Transporteur

Goede service en mooi afgewerkt.

Alleen dpd had het pakketnummer niet waardoor we het niet konden opvolgen. De dag zelf kregen we wel een mail maar ja dan zijn we werken. Gelukkig is waar het afgeleverd werd vlakbij.

• Transporteur

goed product en goede communicatie van de firma

werd correct geholpen naar het zoeken van een dekzeil om over mijn zwembad te leggen

• Transporteur N.v.t.

Positieve ervaring

Alles werd correct en tijdig geleverd Behulpzame klantendienst

Alles perfect verlopen

Goede communicatie, alles volgens afspraak en op tijd

Super, alles naar wens

Super alles volgens de verwachtingen, zeer snelle service

• Transporteur

Mooie, goede producten en goede service.

Producten zijn van goede kwaliteit. Maatwerk is mooi afgewerkt en snel geleverd. Goede uitleg, snelle reactie en goede hulp.

Zeer behulpzaam, goed product

Behulpzame klantenservice

prima bedrijf

heel goed materiaal, heel goede website en snelle levering. Ik koop terug bij dekzeilenshop als ik iets nodig heb. professioneel !

1 Haifastraat

Antwerpen 2030

+32(0)3 542 6110

À propos de Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen

Avis sur Kiyoh