Degelijk

Correcte levering Degelijke uitvoering Splitpennen aan uiteinde rol is moeilijk te plaatsen en kan best vervangen worden door bout en moer

korrect verlopen

Goede kwaliteit en afwerking

Zeer goede kwaliteit en afwerking. Maat is heel goed, alleen vond ik het eerder aan de dure kant.

• Transporteur

Eerst ontvangen dan beoordelen!

Eerst ontvangen dan beoordelen!

heel goede communicatie

Coomunicatie proces is zeer goed, inclusief maken van bestek en raadgevingen. Op maat gemaakt dekzeil is vlot geproduceerd. Kwaliteit van het zeil heb ik nog niet kunnen boordelen

Stipte levering zoals afgesproken

Excellente opvolging en uitvoering van de bestelling en levering zoals afgesproken binnen de levertermijn !

Heel goed snelle levering

Inorde

Snelle levering en kwaliteit

2 dagen na bestelling al geleverd Je ziet zo dat het zeil van kwaliteitsmateriaal is gemaakt

• Transporteur

Ben zeer tevreden over de service

ik kreeg duidelijke aanwijzingen om het dekzeil te meten en waar ik twijfels had ben ik goed geholpen door de verantwoordelijke. Dus alles is in orde gekomen.

• Transporteur

zeer tevreden van de dienstverlening

Ik heb het zomerzeil nog niet geinstalleerd maar het ziet er best in orde uit. De communicatie verliep prima via email en de levering was zoals beloofd op 2 weken tijd.

Bijzonder klantvriendelijk

Zeer snelle reacties. Behulpzaam Snelle levering Goed materiaal Het groene winterzeil is wel een opvallend blauwgroen. Het kaki zeil van voordien ging meer op in de kleuren van de tuin.

Zeer goede kwaliteit.

Zeer goede kwaliteit en snelle levering.

snelle levering, goede kwaliteit

Ik wou een zwaardere cover voor onze tuinmeubelen omdat wij vaak te maken krijgen met zeer sterke rukwinden vanover open veld. Precies op maat, mooi afgewerkt, extra stevig en met een flinke rijgkoord. De prijs is in overeenstemming met de kwaliteit.

• Transporteur

Prima orderafwikkeling en vlugge levering

Uitstekend !

snelle en goede service

Correcte levering

Kwaliteit van het dekzeil voldeed aan de verwachting . Correcte prijs kwaliteit verhouding

• Transporteur

Heel vlotte afhandeling van de bestelling alsook prima info naar de producten. Enkel de levering via DPD kan beter (geen up-to-date info via tracking) waardoor nodeloos wachten

• Transporteur

Alles zoals het hoort verlopen.

Duidelijk en correct

Snelle afhandeling van mijn bestelling, product zoals beschreven. Alles heel vlot van bestelling tot levering, perfect.

Perfecte service en kwaliteit

Het was perfect

uitstekend, prima vakwerk!

Ik kreeg exact het product geleverd wat ik voor ogen had. Het dekzijl past perfect, oogt zeer mooi

Vlotte service

Snelle reactie antwoord op mijn mail die 8k heb gestuurd en erna snelle levering van mijn bestelling.cirrect geleverd door DPD .

• Transporteur

zeer goede service en ondersteuning

zeer goede duidelijke communicatie, snel en accuraat, snelle offerte, en levering

Vlotte service en levering

Vlotte beantwoording van vragen; goede suggesties en enkele nuttige opties om een afdekzeil voor een zwemvijver te kunnen bestellen.

Zeer goed!

Levertermijn was uitstekend. Het product op zich in is ook van mooie kwaliteit. Dus op zich ben ik zeer tevreden

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen