Correct en snelle levering van product op maat

Leuke ervaring

• Transporteur

Vandaag besteld morgen in huis klopt. Bedankt

In orde

Vlotte bestelling en snelle levering

• Transporteur

Très bon service. Réactif, rapide et efficace!

Parfait

Goed zeil en snelle levering

Zeil op maat besteld en snel geleverd, afmetingen kloppen op de cm, mooi afgewerkt en goede kwaliteit. Bestelling voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Fijn overleg

Het contact verliep zeer makkelijk, duidelijke vragen en snel antwoord.

• Transporteur N.v.t.

Snelle levering en tevreden over de zeilen.

• Transporteur

Hoge kwaliteit maatwerk tot op de cm!

Snelle levering, hoge kwaliteit dekzeil voor onze nieuwe vuurtafel. Aanrader dit mooie bedrijf.

• Transporteur N.v.t.

Zeer goede sevice

• Transporteur

Perfect geholpen en geleverd!

Perfect geholpen en geleverd!

Correct.

Zeil is perfect. Past en ziet er goed uit. Dankjewel.

• Transporteur

correcte uitvoering van de afspraak

Via mail besteld en binnen 14 dagen geleverd zoals afgesproken .Is zeker een aanrader!

• Transporteur

Mooi afgewerkt en kwalitatief product aan een scherpe prijs.

Mooi afgewerkt en kwalitatief product aan een scherpe prijs. Het zeil pastpzrfect.

probleem duurzaam opgelost

We hebben door dekzeilenshop een bash laten maken op maat , in PVC 600 (grijs). Eerdere bashen in dit materiaal, ook gemaakt door dekzeilenshop, tonen geen veroudering, zelfs niet deze die in vol zonlicht vertoeven voor langer dan 10 jaar. We hebben nu een duurzame bash, waarvoor dank! Dit lost ons probleem op van de bash die meegeleverd werd met een loungezetel en die maar 1 jaar weer, wind en zon heeft kunnen doorstaan.

Goede kwaliteit - Snelle service - goed verpakt

Product: EnergyGuard ST 500 micron Geobubble Zeer tevreden over de kwaliteit van het product!

Supersnelle service goed product

Weten waarover ze het hebben, correcte info, snel antwoord, snel geleverd. Product maakt waar zoals beloofd.

• Transporteur

Heel netjes geholpen door de medewerkers

Gewoon perfect!

Duidelijke site, goed omschreven, fantastisch product. Tot binnen +/_ 12 jaar?

perfect afspraken nagekomen

goede uitleg gekregen over het product waarvoor wij een offerte lieten maken en de beloofde levertijd zeker nagekomen product op tijd geleverd en perfect in orde zoals wij gevraagd hadden

• Transporteur

Zoals voorgaanden, perfect op korte tijd gemaakt/geleverd

Top! Aanrader!

Het zeil mooi geleverd volgens afspraak. Tevens werd gehoor gegeven aan mijn gevraagde opmerking. Super!

Zeer vlot!

Maandag besteld, woensdag geleverd.

eenvoudig goed

Correct

Goede communicatie, snelle reactie.

top

vlugge en correcte levering

Haifastraat 1

2030 Antwerpen

+32(0)3 542 6110

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen