Dik inorde

Goeie uitleg en alles netjes geleverd

• Transporteur

Alles is perfect verlopen zoals voorzien.

Het was de eerste keer dat ik met jullie werkte en als ik nog iets kan gebruiken zal ik zeker terug aan deze firma denken.

• Transporteur

Bon contact et service rapide.

Après quelques échanges par mail et téléphone la bonne solution a été trouvée pour couvrir un bâtiment en construction. Production sur mesure et livraison rapides. Seul petit bémol, le transporteur n'a pas téléphoné à l'avance mais j'étais sur place.

Impeccable!!!

Tout à été impeccable depuis le coup de téléphone jusqu'à la livraisons. Merci.

Bon rapport qualité prix

Très lent pour répondre à la demande de prix Une fois la commande passée,les choses roulent bien.

Kwaliteitsvol product; correcte afmetingen, snelle en correcte levering, vlotte communicatie

Duidelijke website; snelle reactie op vraag van offerte; aanrader

• Transporteur

Alles zoals gehoopt en beloofd.

Vlotte bestelling en afhandeling. Levering zoals beloofd.

snelle en vriendelijke service

goede info, vriendelijk personeel, snelle levering

• Transporteur

Zeer vlotte levering! In orde!

Goed product, wel geen handleiding bij! Receptioniste was een beetje moe maar vertelde dan toch wat we wilden weten!

• Transporteur

Goede contacten via mail over de maten en advies snelle levering, goed verpakt. de afboording is met 1 stiksel wat aan de magere kant vind ik ik hoop dat het lang stand houd , mijn vorige dekzeil was veel steviger van afboording . verder geen beoordeling over de levensduur want dat weet ik pas later na gebruik.

Uitsrekend

Alles verlopen zoals het moet.

• Transporteur

Mijn ervaring is heel positief, van de support aan de telefoon tot levering van het zeil, goede hulp bij het opmeten en het resultaat is dat het dekzeil uitstekend past. dus bedankt voor de service

• Transporteur

Ben al lang klant...toppers!!

Ben al jaren klant en altijd top verdergeholpen!

vlot en correct

Het was een vlotte en correcte levering, ook de mails werden snel beantwoord. Zeker een aanrader Mac Patrick

afdekking tuinmeubelen

Snelle en correcte levering zoals afgesproken! Het materiaal lijkt alleszins degelijker dan al hetgeen we al gehad hebben van meubelhoes. Kwaliteit valt nog af te wachten daarom 4/5

Professioneel

Alles wat besproken is, is goed en tijdig uitgevoerd.

• Transporteur

Geweldig. Belangeloos goed advies.

De dekzeilenshop heeft me fantastisch geadviseerd over een danszeil en ik heb het snel en in goede orde thuis ontvangen. Prima en sterk danszeil

• Transporteur

Topservice. Snel en correct.

Zeil past perfect en is van heel goede kwaliteit.

Zeer goed!

Duidelijke afspraken en heldere informatie over assortiment inclusief technische kenmerken. Fijne communicatie over duurtijd productie en levering. Het bestelde zeil voldoet aan alle voorwaarden.

Product OK

Het product is zoals verwacht, alles OK. Aflevering via DPD was een ramp, reden...? Fout adres. Nochthans staat dit correct vermeld. Nadien geen terug koppeling van DPD. Heb zelf moeten inbellen via extra betalend nummer om het dan maar voor de zekerheid te laten leveren in een parcelshop. Voor € 8,95 verwacht ik beter.

• Transporteur

Vroeger al zeilwerk afgehaald top bediening. Nu laten toesturen alles perfect volgens de timing. Materiaal 100% wat er aangeboden wordt. Volgende dekzeil = dekzeilshop zeker weten

Alles prima verlopen

Alles snel en goed verlopen

Dekzeil mooi afgewerkt

perfecte levering

goed product misschien bij levering een woordje uitleg over gebruik van het product.

• Transporteur N.v.t.

Niets op aan te merken.

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen