perfect

Heel mooi afgewerkt product. Snelle levering.

• Transporteur

NA TWEE WEKEN REEDS BESTELLING BIJ ONS THUIS? TOP .

ZEER VRIENDELIJK ONTHAALD BIJ ANTHONSEN ZELF (2030)

Bestelling vlot verwerkt

zzzzz

Voor herhaling vatbaar

Goede prijs/kwaliteit

Snelle en duidelijke informatie bij vragen. Goed product voor een goede prijs. Snel geleverd.

Top service, perfect product

Alles correct geleverd en kwalitatief afgewerkt

• Transporteur

Tres bon produit ,déjà testé avec une commande précédente

Très bon produit . C'est ma deuxième commande de bâche ,la première est toujours en fonction .

Snelle vlotte aankoop en levering van topkwaliteit materiaal.

Alles samengevat in 1 zin

• Transporteur

Stevige winterbescherming voor de tuinmeubels

We zochten een hoes voor onze tafel + 6 stoelen. Na enig zoeken kwamen we bij Dekzeilenshop.be terecht, daar kregen we zeer snel een duidelijke offerte. Bestellen was even eenvoudig en de levering op het beloofde tijdstip. Een zeer stevig dekzeil, mooi afgewerkt en passend over de tuinmeubels, tegen vrij voordelige prijs.

Top,

Bij levering 1 tentharing te weinig in het pakket,en volgende per direct een ontvangen . Dat is een top bedrijf !…

• Transporteur

Zeer degelijke en uitgebreide informatie .

Juiste informatie,snelle reactie op vragen en levering binnen de gestelde termijn

• Transporteur

Perfect product, snelle levering. Correct!

Zeer tevreden van de winkel. Snelle respons op mail. Correcte prijs voor product betaald en heel snel beschilbaar.

Prima en op maat!

Ik ben zeer tevreden over het ontvangen dekzeil. Ik heb mijn mijn schets via email doorgestuurd en kreeg de dag nadien een gedetailleerde offerte terug. Ook de bestelling verliep vlot en het zeil voldeed precies aan de afmetingen die ik doorstuurde. Ook de grondankers zijn perfect en gemakkelijk te plaatsen. Twee weken later werd het zeil, zoals afgesproken, tijdig geleverd. Toch één negatief puntje: sommige van de geleverde tent haringen hebben messcherpe kanten waaraan je je lelijk kan snijden: handschoenen dragen is de boodschap.

Vlotte communicatie

Vlotte communicatie

Zeer degelijk materiaal. Prijs/kwaliteit

• Transporteur

Zeer snelle en goede service!

Goede prijs/kwaliteit met een uitstekende service!

• Transporteur

Snelle service en goede kwaliteit

Ik kreeg goed advies bij de aankoop en een gedetailleerde offerte. Levering was snel, kwaliteit prima.

Facilité et rapidité

Matériel qui à l'air de qualité. Commande rapide et livraison au top.

Uitstekende service.

Ondanks een fout van mijzelf toch snel geleverd.

• Transporteur

Wat ik zocht en zoals ik het graag had !

Ik zocht een kwaliteit dekzeil op de juiste maat. Telefonisch advies met goede argumenten vergrootten mijn inzicht en stuurden mijn bestelling bij. Kortelings nadien ontving ik het zeil zoals het moest aan een correcte prijs.

• Transporteur N.v.t.

Ik vond het verzendingsgeld nogal hoog voor zo een klein pakje

Indien het met de gewone post ipv met een koeriersdiensten, zou verstuurd zijn, was het allicht goedkoper geweest . Te overwegen bij een volgende bestelling

SUPER !

Super vlot !

Top, zeer goede service

Professioneel, Behulpzaam, Goede kennis van zaken.

snel en goed

Prima product.

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen