Snel en efficiënt

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Voldoet aan de verwachting

Kreeg extra tips inzake de afmetingen zodat het geheel perfect past. fijne en snelle service.

Snelle opvolging

Goede kwaliteit

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

In één woord : prima

Op het eerste zicht is de kwaliteit van het zeil zoals verwacht De spanners zien er stevig uit De plaatsing doe ik in de loop van deze week en zal dan pas 100% kunnen beoordelen Toch nog een woord over DPD : absoluut ondermaats veel beloven maar steeds terugkomen op hun beloftes Donderdag de bevestiging gekregen dat ze vrijdag leveren Ik voorzie in mijn werk dat ik vrijdag thuis ben In de late namiddag een mail krijgen dat ze problemen hebben en dus niet leveren Is trouwens niet de eerste keer dat ik klachten heb over DPD

perfect

dag erna al geleverd en mooi ingepakt

Top qualité et service

Top qualité, prix et service

Online besteld sale artikel, snelle verstuurd en fijnloos afgeleverd op vermeld adres. thx

Snel

De bestelling is zeer snel uitgevoerd en zeer vriendelijk afgeleverd waarvoor dank !

• Transporteur

Zeer vriendelijk en super service

• Transporteur

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Het dekzeil voldoet aan de beschrijving en werd snel en op de juiste plaats geleverd.

• Transporteur

heel goed gemaakt en geleverd, alles naar mijn wens

Heel goed en tevreden

Prima kwaliteit en snel

Het venstermateriaal was erg goed verpakt en werd erg snel geleverd. Prima!

Uitstekend dekzeil geleverd

Fijn bedrijf, snelle communicatie, deed kleine aanpassingen (extra ogen) zonder probleem en zonder meerprijs). Instructies voor het opgeven ven juiste maat van het zeil werken uitstekend: alles past precies! Mooie en stevige afwerking van Het zeil. Echt een aanrader!

• Transporteur

Alles volgens afspraak geleverd met de juiste kwaliteit zoals beloofd

Zeer positief

Bijzonder professionele afhandeling bestelling

Goederen zijn topkwaliteit

• Transporteur

Uiterst tevreden met mijn aankoop!

Zeer snelle levering en zeer goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren! Top!!

Alles naar behoren

Alles naar behoren , snel en juist.

• Transporteur N.v.t.

Correcte offerte en goede informatie .

Aanvraag offerte werd snel beantwoord, dit met goed advies. Scherpe prijs en zeer goede kwaliteit van dekzeilen (voor tuinmeubelen). Vlotte en snelle levering, alles zoals afgesproken. Super tevreden !

Zeer goed.

Stipte ,correcte en verzorgde levering van het afdekzeil. Kwaliteit van het product is top.

• Transporteur

Snel en goed geleverd doe zo verder

snelle en kwaliteitsvolle levering

mijn boot bache was perfect volgens de detailspecificaties gemaakt in en na slechts een week reeds geleverd

• Transporteur

Snelle levering - zeer goed verpakt !!

Bestelling werd snel geleverd zoals beloofd - artikel was zeer goed verpakt !

• Transporteur

Service rapide et conforme à la description.

Dekzeilenshop est une société spécialisée dans les bâches en tous genres et couvertures de piscine. Excellente colaboration avec les clients pour définir et livrer le meilleur produit qui convient à leurs besoins.

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen