Alles correct

vlotte service

Heel goede ervaring . Bestellen , betalen , en leveren op drie dagen tijd . Zeker een aanrader

• Transporteur

alles gemaakt en geleverd volgens offerte

Zeer vriendelijk aan de telefoon. Een wijziging is geen probleem. Een aanrader!

Zeer duidelijke communicatie

Goede service!

• Transporteur

Snelle en vriendelijke service! Reageren positief snel op vragen.

• Transporteur N.v.t.

Zeer snelle en vriendelijke service

Goede opvolging en advies op maat. Zeer snelle levering.

zeer goed

geen opmerkingen

Parfait

Très bonne qualité du tissus, livraison rapide, service au top.

Bestelling en communicatie verliepen vlot. Wanneer bestelling klaar lag kreeg ik mailtje dat de koerier mij op de hoogte zou houden, via mail of telefoon, van de levering. Dit is echter niet gebeurd. Pakje werd wel snel geleverd.

Absolument parfait !

Simplicité, efficacité, gentillesse, rapidité, conformité ... tout simplement parfait !!!

alles zoals voorzien

tweede bestelling alles zoals gewenst blijf klient

Gekregen wat ik wenste.

Precies kunnen omschrijven wat ik wou en exact ontvangen.

heel correct

heel correcte dienstverlening. bij de plaatsing van offerte, 's anderendaags reeds antwoord ontvangen. Qua levering volgens de track & trace. Het zeil zelf is tot in de puntjes afgewerkt!

• Transporteur

De transporteur leverde niet op het afgesproken adres, hoewel er de hele dag iemand aanwezig was!!

De transporteur leverde niet op het afgesproken adres, maar bracht het naar een afhaalpunt, hoewel er de hele dag iemand aanwezig was!! De dekzeilen zelf zijn nog niet uitgepakt dus daar valt nog niets over te zeggen. De aanbeveling "Nee" geldt dan ook niet voor het product maar voor de levering.

Gewoonweg top !

Wij zijn zéér tevreden van de dekzeilenshop. Mooi werk, alles netjes en met zorg verpakt. De communicatie verliep héél vlot, en de bestelling werd binnen een veel korte termijn geleverd dan eerst gezegd ! Wij zijn heel tevreden klanten.

• Transporteur

Correcte informatie gekregen bij bestelling

zeer goed

• Transporteur

Correcte informatie en snelle service

Offerte aangevraagd, goede informatie gekregen en goed geholpen bij de keuze. Besteld en geleverd na 1 week.

Zeer goed en vlot.

Enig punt. Ik was op de hoogte dat de bestelling klaar was voor verzending door jullie. Maar de transporteur had 'geen enkele poging' tot contact opgenomen voor de levering. Die stond plots voor de deur. mvg Gerd Schelfhout

Top service en zeer reactief

Top service en zeer reactief

• Transporteur

Zeer correcte en overzichtelijke bestelling/levering.

Zeer correcte en overzichtelijke bestelling/levering.

Positief

Hallo, ik had het zo vlug niet verwacht, maar dat is positief. Ziet er goed uit, ik ga wel zeggen heb nog geen tijd gehad om het te monteren en met die wind is dat nu niet evident. Maar top firma om mee samen te werken. Ook telefonisch naar mijn vraag toe top. Thxxxxx

• Transporteur

Zeer tevreden communicatie, levering.

Zeer tevreden,vlotte communicatie, levering.

Goed product, gepaste informatie

Alles volgens afspraak, goed geïnformeerd aangaande het product, levering correct gebeurd.

• Transporteur

Zeer tevreden over het zeil en de communicatie via mail.

Zeer goed en snel geholpen met al mijn vragen en info. Na de bestelling zeer snel onze levering ontvangen.

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen