uitstekend

Vanaf de vraag naar informatie tot en met de bestelling en levering allen picco bello.

• Transporteur

Bestellvorgang als auch Lieferung waren gut und schnell organisiert.

Alles super,jederzeit gerne wieder!!! Vielen Dank noch mal.

Perfecte levering en op afgesproken tijdstip,voor herhaling vatbaar

• Transporteur

Snel en correct geleverd.

Perfecte levering binnen de voorop gestelde leveringstijd en -dag. Exact het product zoals gevraagd.

• Transporteur

Goed advies, perfect passend, snelle levering

Alles pico bello!

• Transporteur

Bestelling snel en correct iitgevoerd

Aangenaam verrast door vlotte afhandeling

Vlot en snel

In orde!

Prima afhandeling. Vlotte manier van bestellen en betalen. We zijn heel tevreden over het ontvangen "materiaal". Fijne ervaring..

Correcte levering

Vlugge en correcte levering!

tiptop

alles ok met de verzending en verzorging

• Transporteur

Demande d'une bâche sur mesure

Livraison au TOP et service par téléphone et par mail impeccable

Top service. Top materiaal. Voldoet aan wensen

Super sevice

Super goed op de hoogte gehouden waar mijn bestelling zich bevond.en op de gevraagde plaats op tijd afgeleverd.top

Vlugge levering

Vlugge levering en product is zoals aangegeven.

• Transporteur

Perfect op maat wat gevraagd werd.

Perfect op maat Vroeger geleverd dan verwacht Kwaliteits materialen werden gebruikt.

• Transporteur

Zeer snelle levering − product zoals beschreven.

Zeer snelle levering − product zoals beschreven.

• Transporteur

goede communicatie per mail en snelle levering

goede communicatie per mail. Alles wordt duidelijk geinformeerd. Tot en met levering alles naar wens. Prijs van de producten was ok.

Correcte afhandeling

Ok en een correct geleverd product maar wel duur

• Transporteur

goede en vlotte levering, product oogt kwalitatief.

Geen issues.

Zeer degelijke kwaliteit

Degelijke kwaliteit en snelle levering

• Transporteur

Gewoon goede en correcte afhandeling van de bestelling

Offerte gevraagd, snel gekregen, bestelling geplaatst, snelle levering op afspraak! Kwaliteit van het zeil is goed zo te zien, (afwachten wat de levensduur is. ) Wij zijn content!

• Transporteur

Van het eerste tot het laatste contact prima zorg. Transporteur heeft niet van te voren gemeld dat ze het pakket kwamen brengen . Ik was toevallig thuis op tijdstip dat ik normaal webben.

• Transporteur

Snelle levering, goede communicatie en uitleg bij het kiezen

• Transporteur

Correcte levering op afgesproken termijn , mooie afwerking

Afspraak ivm levering kan beter , transportbedrijf kan klant verwittigen wanneer als pakket onderweg is

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen