Oke!

Geen minpunten alles in orde..bedankt!

Kwaliteit maatwerk

Een set voor de winterperiode en een set voor de zomer laten maken voor ons houten tuinstel. Beide van geweldige kwaliteit en kunnen tegen het Belgische weer. (wind, hagel, sneeuw, regen....). Je zit wel voor jaren (wellicht tot je tuinset versleten is) goed met deze zeilen en ze zijn ook op maat gemaakt. Winter PVC 600 en zomer PVC 450

Vriendelijk, snel en betrouwbaar

Alvorens de bestelling telefonisch contact gehad Voor meer informatie over een zomerdekzeil voor zwembad , heel vriendelijke en goede informatie gehad. Daarna snelle levering en alles in orde Bedankt daarvoor en vriendelijke groeten

goed ,mooi perfecte afwerking ,stipt

alles is goed verlopen ,mooie zeilen zoals ik had voorgesteld , goed geleverd door een sympatieke chauffeur enkel hij stond zomaar voor de deur er was niets vermeld of gebeld dat ons pakket geleverd ging worden , dat was een verrassing

• Transporteur

Alles vlot verlopen, bedankt.

Geleverd zoals besteld, alles in orde.

Snelle respons, perfect product

• Transporteur

correcte en vrij snel afgehandeld

vrij vlotte afhandeling

• Transporteur

Super service en super product

Snelle reactie , snelle levering , super product en goede prijs !!!

• Transporteur

Correct afhandeling van de verkoop Product voldoet perfect

• Transporteur

Na mijn eerste aanvraag, werd ik heel snel gecontacteerd om mijn aanvraag te verduidelijken. Hierdoor kon er echt op maat worden gewerkt. De levering gebeurde binnen de afgesproken periode. Wij zijn heel tevreden!

• Transporteur N.v.t.

Prima maatwerk

Het zeil past nu perfect op het zwembad. Afwerking is goed gedaan.

• Transporteur

Rapide efficace et conforme à la commande

Merci

Degelijk

Correcte levering Degelijke uitvoering Splitpennen aan uiteinde rol is moeilijk te plaatsen en kan best vervangen worden door bout en moer

korrect verlopen

Goede kwaliteit en afwerking

Zeer goede kwaliteit en afwerking. Maat is heel goed, alleen vond ik het eerder aan de dure kant.

• Transporteur

Eerst ontvangen dan beoordelen!

Eerst ontvangen dan beoordelen!

heel goede communicatie

Coomunicatie proces is zeer goed, inclusief maken van bestek en raadgevingen. Op maat gemaakt dekzeil is vlot geproduceerd. Kwaliteit van het zeil heb ik nog niet kunnen boordelen

Stipte levering zoals afgesproken

Excellente opvolging en uitvoering van de bestelling en levering zoals afgesproken binnen de levertermijn !

Heel goed snelle levering

Inorde

Snelle levering en kwaliteit

2 dagen na bestelling al geleverd Je ziet zo dat het zeil van kwaliteitsmateriaal is gemaakt

• Transporteur

Ben zeer tevreden over de service

ik kreeg duidelijke aanwijzingen om het dekzeil te meten en waar ik twijfels had ben ik goed geholpen door de verantwoordelijke. Dus alles is in orde gekomen.

• Transporteur

zeer tevreden van de dienstverlening

Ik heb het zomerzeil nog niet geinstalleerd maar het ziet er best in orde uit. De communicatie verliep prima via email en de levering was zoals beloofd op 2 weken tijd.

Bijzonder klantvriendelijk

Zeer snelle reacties. Behulpzaam Snelle levering Goed materiaal Het groene winterzeil is wel een opvallend blauwgroen. Het kaki zeil van voordien ging meer op in de kleuren van de tuin.

Zeer goede kwaliteit.

Zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen