Ik heb gekregen wat ik gevraagd had en zoals ik het gevraagd had. Ben zeer tevreden.

• Transporteur

Vlotte samenwerking en correcte uitvoering en service

Had een speciaal afdekzeil nodig. Een 2-tal mailtjes later was alles duidelijk en correct voorgesteld. Alles in bestelling geplaatst. Met de vooraf aangekondigde leveringstermijn perfect op tijd geleverd.

• Transporteur

Produit de qualité (bâche PVC 600)

Petite suprise : j'ai trouvé 3 agrafes métalliques oubliées dans la bâche roulée. Heureusement, la bâche n'a pas subi de dommages.

was goed

Perfecte service

Al van bij het eerste contact, een snelle en correcte service. Super goed advies en alles heel goed uitgelegd.

• Transporteur

Enchantée ! Service impecc, professionnel et rapide.

Nous avons commandé une bâche pour terrain de pétanque sous les arbres. Le conseil a été très pro, la bâche impeccable est arrivée à la date prévue. Merci.

Dekzeilen binnen korte tijd geleverd en van goede kwaliteit. Onterechte klacht onzerzijds bleek op misverstand te berusten en is direct goed opgelost! Compliment voor snelle opvolging en uitleg.

zeer tevreden

alles goed verlopen

• Transporteur

Goede kwaliteit dekzeil voor het zwembad, correct geprijsd. Verkoper heeft goede advies gegeven.

• Transporteur

Heel goed verpakt en snelle levering

Goede kwaliteit

• Transporteur

Goede opvolging en uitstekende service

Snelle en correcte levering

Kwaliteit en goede service

Goede kwaliteit!

Echt goede kwaliteit. Het half puntje gaat eraf omdat de piketten nogal klein zijn.

• Transporteur

Professionneel en kort op de bal …

• Transporteur

Zeer tevreden en snelle levering

Goede uitleg snelle reactie en snelle en correcte levering

• Transporteur N.v.t.

correct uitgevoerd en geleverd.

snel respons- correct uitgevoerd en geleverd.

Perfecte service

Duidelijke offerte op maat met vooraf persoonlijk overleg om de juiste artikels te bestelen.

• Transporteur

Ernstig bedrijf met uitstekende service

Goede kwalitatieve producten, snelle levering, vlotte communicatie

• Transporteur

Degelijke en vlotte afhanxeli g

Jullie hebben een vlotte en degelijke afhandeling. Ook een zeer goede bereikbaarheid, één telefoontje.(geen wachttijden) en je wordt zo goed mogelijk verder geholpen .zo ook met de E-mails is er snel reactie .

• Transporteur N.v.t.

Dik inorde

Goeie uitleg en alles netjes geleverd

• Transporteur

Alles is perfect verlopen zoals voorzien.

Het was de eerste keer dat ik met jullie werkte en als ik nog iets kan gebruiken zal ik zeker terug aan deze firma denken.

• Transporteur

Bon contact et service rapide.

Après quelques échanges par mail et téléphone la bonne solution a été trouvée pour couvrir un bâtiment en construction. Production sur mesure et livraison rapides. Seul petit bémol, le transporteur n'a pas téléphoné à l'avance mais j'étais sur place.

Impeccable!!!

Tout à été impeccable depuis le coup de téléphone jusqu'à la livraisons. Merci.

Bon rapport qualité prix

Très lent pour répondre à la demande de prix Une fois la commande passée,les choses roulent bien.

Kwaliteitsvol product; correcte afmetingen, snelle en correcte levering, vlotte communicatie

Duidelijke website; snelle reactie op vraag van offerte; aanrader

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen