Perfecte service

Wegens goede ervaring met jullie dekzeilen, hebben we geen moment getwijfeld om een nieuw bij jullie te bestellen. Alles verliep zéér vlot, van de prijsaanvraag tot de levering. Als het goed is, mag het zeker gezegd worden :-)

• Transporteur

Juiste prijs en top product

Snelle offerte , juiste prijs en uitvoering binnen de afgesproken termijn

• Transporteur

Goed materiaal perfect op tijd geleverd

• Transporteur

Prima service en goede kwaliteit

Winterzeil op maat: snelle offerte, snelle levering, goede kwaliteit. Zeker een aanrader.

• Transporteur

Goede service en mooi afgewerkt.

Alleen dpd had het pakketnummer niet waardoor we het niet konden opvolgen. De dag zelf kregen we wel een mail maar ja dan zijn we werken. Gelukkig is waar het afgeleverd werd vlakbij.

• Transporteur

goed product en goede communicatie van de firma

werd correct geholpen naar het zoeken van een dekzeil om over mijn zwembad te leggen

Positieve ervaring

Alles werd correct en tijdig geleverd Behulpzame klantendienst

Alles perfect verlopen

Goede communicatie, alles volgens afspraak en op tijd

Super, alles naar wens

Super alles volgens de verwachtingen, zeer snelle service

• Transporteur

Mooie, goede producten en goede service.

Producten zijn van goede kwaliteit. Maatwerk is mooi afgewerkt en snel geleverd. Goede uitleg, snelle reactie en goede hulp.

Zeer behulpzaam, goed product

Behulpzame klantenservice

prima bedrijf

heel goed materiaal, heel goede website en snelle levering. Ik koop terug bij dekzeilenshop als ik iets nodig heb. professioneel !

correct goede service

correcte service

• Transporteur

goede communicatie en snelle levering

Opvragen van een offerte ging heel vlot, zodra er betaald was werd er geleverd binnen de 2 weken zoals beloofd. 4,5 ster omdat de kwaliteit nog niet is getest daar het om een zeil voor de winter gaat maar ik ga er vanuit dat ook dat prima zal zijn

• Transporteur

goede ontvangst met deskundige uitleg, daarbij stipte levering

aangraden door vrieden en geen seconde spijt van

• Transporteur

Geen enkel negatief punt te melden.

Vlugge reactie op mijn vragen en duidelijke offerte. Goede prijs en afwerking van het product. Correcte levertijd. Firma om aan te bevelen. TOP.

Vlotte transactie

Ik heb het gezochte artikel vlot kunnen terugvinden op de website en het is een voordeel dat je de spanrubbers per stuk kan bestellen. Ze werden snel geleverd.

Alles naar wens gebeurd.

Klare internetsite

Online veel keuzes en goede uitleg bij hun producten en ook snelle levering

• Transporteur

Super service en perfecte levering

De info aan de telefoon was top en de service voor de levering was excellent en supersnel

• Transporteur

van bestelling tot levering is alles vlot verlopen, de levering was sneller dan verwacht en het dekzeil past perfect.

• Transporteur

Vlotte correcte hulp bij keuze zeil

Voor de bestelling had ik een paar vragen. De hulplijn heeft daar steeds vlug en eerlijk op geantwoord. Nu i zeil een paar dagen in gebruik. Ziet er heel degelijk uit. Heel tevreden

• Transporteur

Alles is perfect verlopen!

Alles is perfect verlopen!

• Transporteur

Bestelling perfect verlopen, zoals altijd.

Efficiënt

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen