Super service en perfecte levering

De info aan de telefoon was top en de service voor de levering was excellent en supersnel

• Transporteur

van bestelling tot levering is alles vlot verlopen, de levering was sneller dan verwacht en het dekzeil past perfect.

• Transporteur

Vlotte correcte hulp bij keuze zeil

Voor de bestelling had ik een paar vragen. De hulplijn heeft daar steeds vlug en eerlijk op geantwoord. Nu i zeil een paar dagen in gebruik. Ziet er heel degelijk uit. Heel tevreden

• Transporteur

Alles is perfect verlopen!

Alles is perfect verlopen!

• Transporteur

Bestelling perfect verlopen, zoals altijd.

Efficiënt

Zéér professioneel

Winter afdekzijl voor zwembad besteld, en kreeg duidelijke uitleg en advies ivm afmetingen en bevestiging.

bonne qualite

colle puissante et conforme pour coller une bache pvc bonne qualite

Het goed passend afdekzeil werd goed en snel geleverd.

De dekzeilen passen goed op de lounge stoelen. Er was een goede assistentie, hoe de stoelen moesten op gemeenten worden, en een snelle levering. We zijn zeer tevreden.

• Transporteur N.v.t.

Bestelling en betaling heel vlot. Levering nog vlotter.

Aflevering is ondermaats

Prijs/kwaliteit is top alleen dpd smijt er met zijn pet naar

• Transporteur

Zeer degelijk materiaal, en een snelle levering!

• Transporteur

Snelle levering en perfecte afwerking

Tweede maal een bestelling gedaan en vlug en correct.

• Transporteur

La qualité et le prix sont au rendez-vous

Livraison rapide et bon contact avec le vendeur

Rapidité, efficacité et ponctualité

Réactivité et suivi de ma commande.

vlotte afhandeling correcte levering

correcte service, vlotte afhandeling

Correcte bestelling en levering

Zeker aan te raden.

Goed product en snelle service

Goed product en snelle service

10 op 10 gescoord

Snel geleverd, perfect zeil kwaliteit op en top . Zeer tevreden daar kopen we nog

Snelle levering!

Snelle levering. Alles goed ingepakt. En stevig tentzeil. Ben zeer tevreden.

• Transporteur

Votre site m'a été recommandé....ils ont raison !

Accès facile aux informations sur votre site. Produit de grande qualité ! Délai de livraison rapide. Je suis vraiment satisfait et vais vous commander de nouveaux produits. A recommander effectivement. Merci !

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering met duidelijke communicatie.

Prima service, snel geregeld

Eerlijk bedrijf, vriendelijk en zeer behulpzaam. Alles in orde zoals beschreven.

• Transporteur N.v.t.

Zoals steeds een kwaliteitsproduct, feilloos en snel geleverd. Bedankt!

Ik denk dat ik al klant was vóór de webshop bestond. Toen was de service goed en nu ook. Niets op aan te merken.

• Transporteur

Heel goed, heel snel, bestelling was er al na een week..

• Transporteur

positief over gans de lijn

zowel de vlugge levering als de kwaliteit van het zeil zelf als de gebruikersaanwiizing zijn uitstekend ik heb uw firma aanbevolen aan mijn dochter die ook op zoek is naar een dergelijk zeil voor haar zwembad ik vermoed dat ze ook bij u zal bestellen het betreft thierry en els vermeire-desloovere uit waregem ik moet de bak van mijn bestaande oprolsysteem nog aanpassen omdat het zeil opgerold dikker is en te weinig plaats heeft maar ik vermoed dat dit wel zal lukken mijn contact met eric en mia was uitstekend en alle beloften werden nagekomen de leverinsgtermijn was zelfs korter

Haifastraat 1 2030 Antwerpen

+32(0)3 542 6110

Over Dekzeilenshop.be

Dekzeilenshop.be is de webshop van Zeilmakerij Antonsen Bvba in Antwerpen. Al sinds de oprichting in 1902 heeft Antonsen zich volledig toegelegd op de verwerking van kunststof textiel. Destijds was de productie en herstelling van canvas zakken en dekzeilen de belangrijkste activiteit, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een toonaangevende producent van allerlei dekzeilen en ander maatwerk in de Benelux. In onze eigen zeilmakerij beschikken wij over de modernste machines en productietechnieken waarmee wij een breed assortiment afdekzeilen, hoezen, spandoeken, afscheidingszeilen, vijverzeilen en zwembadafdekkingen op maat kunnen maken. Daarnaast verkopen wij ook handelsproducten zoals: lichtgewicht PE dekzeilen, steigerweefsel, spanrubbers en andere zeilmakerij producten voor zowel industrie als particulier. Dankzij onze compacte en flexibele organisatie profiteert u van: advies en service ruime keuze aan materialen echt maatwerk korte levertijd betaalbare prijzen