correcte afhandeling bestelling

Correcte afhandeling van de bestelde artikelen. Levertermijn zou nog iets korter mogen, maar hiervoor zijn ze mogelijk ook afhankelijk van toelevering.

snel en correct

Alles is netjes en overzichtelijk opgesteld zodat je zeker weet dat je het goede product hebt.

Wieltjes voor de slede vaatwasser passen perfect. Levertijd en verpakking waren goed.

Top kwaliteit.

Levering topkwaliteit en goed ontvangen. Met dank ervoor.!!

vlotte en ruime keus

Idem hier boven

Prima geholpen

Het door mij gezochte onderdeel was niet meer leverbaar. Door FixPart werd een alternatief voorgesteld. Dat was perfect.

Behulpzaam en vlotte levering.

Aangezien ik niet zeker wist welk wisselstuk het juiste was voor de machine die we hebben, heb ik via mail contact opgenomen. Ik heb zeer snel antwoord gekregen en ook de bestelling werd snel geleverd. (Ook in corona tijden)

Correct, snel geleverd

Correcte, snelle service.

zeer snelle service mail verstuurd , zelfde dag antwoord gekregen en juiste product werd aangeduid om te bestellen levering ook geen opmerking over

Groot assortiment en snelle levering

Door de snelle levering kan ik snel gebruik maken van de benodigdheden

Ik voel me enigszins bedrogen

Het was mijn bedoeling om een aankoop te doen bij een Belgisch bedrijf. De extensie van uw webadres (be) trok me daarom aan. Bij nader inzien, blijkt u toch een Nederlands bedrijf te zijn.

Beter kan niet

Binnen 24u heb mijn bestelling ontvangen. Nog nooit z'on snelle service ontvangen dan bij jullie. Top

Excellent service quick

Excellent service quick

Zeer goede service

Snel en goed geleverd

Goede kwaliteit onderdeel en snel geleverd

Na een tijdje zoeken een onderdeel gevonden dat leek op wat ik nodig had maar niet exact juist was. In de alternatieve suggesties stond het onderdeel dat ik nodig had. Onderdeel werd volgende dag geleverd.

Subliem

Het gevraagde was correct en werd zelfs in 'coronatijd' correct en op tijd geleverd.

Onbehulpzame klantendienst

na aankoop van een nieuw knoppensetje voor een combioven de vraag gesteld hoe deze te bevestigen en kreeg als antwoord, wij zijn geen reparatieservice. Slik?! Ik verwacht meer van jullie. Mvg,

Beste Gina, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Ik heb het mailcontact er even bijgehaald maar lees deze reactie zo niet terug. Wij hebben enkel gecommuniceerd dat "deze informatie helaas niet bij ons bekend is". Hopelijk is het bevestigen van de knoppenset alsnog gelukt. David, FixPart klantenservice

Snelle service en goede prijs. Ik ben gered.

Klein onderdeeltje was stuk en gevonden via jullie site. Perfect, mijn toestel kan weer enkele jaartjes verder.

Uitstekende service in een muisklik

Makkelijk te bestellen en heel snelle levering Handig toch ?

vlugger geleverd dan het stuk gevonden

zeer goed

Goede site en levering

Goede site om de onderdelen op te zoeken. Hierbij een snelle levering, en dan krijg je een tevreden klant.

Op vrijdag in België mijn onderdeel voor mijn wasmachine besteld en op zaterdag werd het al geleverd.Supersnelle dienst van fixpart,bedankt!

Uitstekende webwinkel

Zeer vlotte bestelling, snelle en correcte levering. Prima service!

Vele keuze uit verschillende onderdelen en zeer snelle levering.