Snelle levering 👏👏👏

Première expérience réussie!

Envoi très rapide pour ma première commande

Gewoon perfect wat ik besteld had !

Stond op punt van een nieuw koffiemachine te kopen, omdat het oude lekte als een zeef ! Met deze nieuwe afsluitring, op jullie site gevonden en perfect een aantal dagen later geleverd, heb ik het oude koffie machine kunnen herstellen en aldus +/- een 400 euro niet moeten uitgeven, zou je niet tevreden zijn !!!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

het product voldoet aan mijn vraag

Super service !

Onderdelen besteld voor toestel van 8 jaar oud. Snelle levering EN snelle hulp bij montagevragen.

Correct en tijdig

Zoals wordt vooropgesteld door fixpart heb ik mijn bestelling binnen de vermelde tijdsduur ontvangen. Het item was exact datgene wat ik had besteld en liet mij toe mijn herstelling op 30seconden af te ronden.

Handig en snel geleverd

Originele onderdelen aan een goede prijs en snel geleverd !

De onderdelen die ik nodig had waren in voorraad en dus snel geleverd. Enkel de verzendkosten wegen door.

2 weken geleden mijn bestelling betaald. NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN

2 weken geleden mijn bestelling betaald. NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN

Beste Ivo, Bedankt voor je eerdere bestelling. Volgens de track&trace is het pakket op 23-11 (1 dag na bestelling) bij je afgeleverd, ondertekend door "IVO". Weet je zeker dat je deze niet hebt ontvangen? David, FixPart klantenservice

Zeer snel en correct product.

Het product zeer snel teruggevonden op de site en reeds ‘s anderendaags mogen ontvangen. Zeer tevreden van jullie service.

Bestelde materialen perfect

Vlotte en correcte verzending.

duidelijk en snel

duidelijk en snel

zéér goed

positief in alle opzichten

Correcte levering en perfect artikel

Van offerte tot levering, perfect gedaan.

Zeer Correcte levering en producten

Zeer Correcte levering en producten

Snel en vakkundig

Heel erg vlot verlopen en uiteraard het juiste onderdeel.

snel vlot enjuist

zeeer goed

Om 16u besteld, dag erna reeds geleverd! Zeer tevreden.

Originele onderdelen besteld voor een wasmachine. In de namiddag besteld, half uur later verzendbevestiging ontvangen, dag erna reeds geleverd!

Ik was op zoek naar een wisselcentrale voor onderdelen van mijn Bosch Ergomixx. Toevallig via internet Fixpart gevonden. Ben zeer tevreden, alles netjes in orde en snelle levering.

Prima dienst

Perfect metaal snel geleverd. Bedankt

Onderdeel afvoerpomp vaatwas vlug geleverd

uitstekend goede ervaring

Ruim assortiment,je word snel en zeer goed geholpen door de medewerkers als je zelf niet zo handig bent,kortom ik raad het iedereen aan

snel het goede onderdeel ontvangen

Na een mailtje over de vraag of een onderdeel van een diepvriezer het juiste was voor het oude model die wij bezitten ontvingen wij een snelle reactie terug van Fixpart. Na bestelling al de volgende dag geleverd.