Retourzending is niet retour betaald

Ik heb wieltjes besteld voor een stofzuiger maar de maat bleek verkeerd. Dit product retour gestuurd in december (2021) en tot op heden geen retourbetaling ontvangen. Ook zou er gekeken worden naar de correcte maat maar ook hier nog steeds geen reactie op. Inmiddels 3 verzoeken verder waar ook geen reactie op komt. Mirjam Schilder

Meest slechte bereikbaarheid en service ooit!

Dit bedrijf levert verkeerde producten, is onbereikbaar, telefonisch staat er altijd een bandje aan, en per e-mail reageren ze niet. Je moet binnen 14 dagen je retour aanmelden, maat ze verstrekken simpelweg je retourformulier niet. Daarbij houden ze dus je geld vast. Ook via je online account kan je niet meer je retourformulier aanvragen, ze hebben dit dan geblokkeerd. Bizar dat er zoveel positieve reviews zijn.

Uitermaten slechte klantenservice

Heb inmiddels 3 weken geleden een verkeerd product ontvangen maar helaas nog geen gepaste oplossing. Reactie blijft al 2 weken uit. Telefoonnummer (085) 201 35 69 word nooit opgenomen.. geen idee of ik ooit me bestelde product zal ontvangen.. zie dat de klantenservice wel op deze klachten reageert, hopelijk nu ook! Foutje kan gemaakt worden hopelijk lost fixtpart het op..

Beste Riemer, Vervelend om te horen dat u het juiste product nog steeds niet heeft ontvangen. Uw probleem is nog bij ons in behandeling; wij zijn aan het uitzoeken wat er mis is gegaan en hoe wij u alsnog het juiste product kunnen toesturen. Door drukte duurt reactie van ons helaas wat lang, daarbij is de leverancier waar het product vandaan komt nog e.e.a. aan het uitzoeken. Mijn excuses voor het ongemak, maar wij gaat het probleem uiteraard voor u oplossen. David, FixPart

Product nooit ontvangen, verkoper reageert niet.

Ik ontving een automatische mail dat mijn product verzonden was kort na de bestelling, maar heb nooit iets gekregen. Dit heb ik gemeld via mail naar de klantenservice 2 weken geleden, maar geen reactie. Een week later nog eens, maar ook dan weer geen reactie. De live chat was niet aanwezig, maar gisteren heb ik ook daar een bericht gelaten. Nergens een telefoonnummer te vinden. Deze mensen verstoppen zich.

Beste Wouter, Vervelend om te horen dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen. Ik zie dat mijn collega je aanvraag al in behandeling heeft, maar hiervoor nog even moet wachten op reactie van een leverancier. Wij verwachten dat deze snel komt en zullen dan met een oplossing komen. David, FixPart klantenservice

FIXPART = NIKSPART

ik bestel een onderdeel duwsysteem kenwood keukenrobot ,juist gezocht t paste niet ik mail voor retour men zegt mij zou moeten passen kan u foto sturen ik doe dat er komen daarna 3 mails van 3 verschillende medewerkers waar louisa nr 3 of 4 de slimme vraag stelt hebt u het type van uw toestel ik viel bijna dood van koleire de 10 vorige mails met foto van het type het systeem ed teniet stelde ik beleefd de vraag bent u met mijn k.......n aht spelen geen antwoord meer ik heb een stuk dat NIET past en retour nog eens betalen ? de verzendkosten waren bijna meer dan het stuk

Beste Patricia, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Mijn collega Louisa heeft contact met je opgenomen om tot een oplossing te komen. David, FixPart klantenservice

Slecht

Adverteren foutieve producten via Google Shopping en leggen de verantwoordelijkheid hiervan bij de koper. Blijkt ook plots dat de retour een internationale zending moet zijn (bijna de prijs van het onderdeel dus). Geen tegoed of tegemoetkoming van de kant uit van Fixpart. Als je dan zoekt naar het product dat wel past doet de helpdesk er een week over. Dat worden dan 3 verschillende mailconversaties waar de support medewerkers niet overeenkomen. De ene heeft wel een technische fiche voorhande, de andere niet . Ik blijf zitten met een door hen foutief geadviseerd product!

Beste Sophie, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Mijn collega zal de casus opnieuw behandelen en neemt contact met je op om tot een gepaste oplossing te komen. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice

Prima service!

Snelle levering,uitstekende opvolging

Snelle levering van afvoerpomp. Wasmachine van 19jaar oud doet het weer!

Wasmachine AEG LAVAMAT 82730-W gaf foutcode C4, de was kwam nog druipend uit de machine. Na wat googlen kwam ik op de afvoerpomp terecht. Gelukkig had FixPart een compatibele pomp te koop. Snel geleverd. Na inbouwen werkt alles prima!

commande de pièces frigo

que dire quand le service est rapide et sérieux 5 étoiles à toute l'équipe

Heel vlot!

Wisselstukken sneller ontvangen dan aangekondigd. Heel snelle reactie van klantendienst wanneer ik advies vroeg.

Vlotte, correcte afhandeling

Makkelijke site Vlotte bestelling Makkelijke betaling Vlotte levering

Snelle en correcte levering.

Nikel

Rapide qualité

Juiste onderdelen, snel geleverd.

Pièce livrée en un temps record pour un prix défiant toute concurrence. Merci!

Pièce livrée en un temps record pour un prix défiant toute concurrence. Merci !

Supersnel en degelijk!

Ik bestelde een glasplaat voor de microgolfoven en ontving die in minder dan 24 uur nadien! Supersnel.

Zoals verwacht

Onderdeel van onze stofzuiger was kapot. Besteld en binnen de week geleverd

Zeer snelle service

Zeer duidelijke webshop en snelle levering.

Duidelijke website en een snelle levering!

Een heel groot aanbod van verschillende onderdelen en merken. Zeer duidelijke website en een snelle en correcte levering. Ik ben zeer tevreden en wanneer ik nog iets nodig heb zal ik zeker naar jullie site terugkeren!

Correct en snel

Zoals aangeboden, besteld na 22 uur en geleverd binnen 48 uur

Super webwinkel en niet al te prijzig, prima klantendienst

Uitstekend contact via mail met de nodige uitleg. Massa keuze in onderdelen en niet al te prijzig.

Alles prima

Super goed verlopen, onderdeel was snel op de bestemming

snel en efficient

Waren zeer snel met een antwoord op mijn vraag. De levering gebeurde reeds de dag erna. Top!

Pakket niet ontvangen

Ik ben al meer dan een week aan het wachten op mijn stuk.

Beste Reine, Vervelend om te horen dat je al zo lang moet wachten op je onderdeel. Wij hebben het product wel op tijd verzonden, maar blijkbaar is er iets misgegaan bij PostNL. We hebben contact opgenomen met PostNL en komen snel met een oplossing. Mijn excuses voor het ongemak. David, FixPart klantenservice

Beloofd wordt beloond!!!

Beloofd wordt beloond!!!