parfait

service super rapide tel qu'annoncé. Matériel conforme à la commande avec en bonus un extrait du manuel d'atelier. Très pro ...

Zeer snelle levering...te snel zelf?

Wanneer ik mijn bestelling had geplaatst, merkte ik dat ik een onderdeel te weinig had besteld. Als de bliksem contacteerde ik Fixpart met de vraag om die in de levering toch nog toe te voegen. Wat tevergeefs bleek. De bestelling was al vertrokken (na 1 minuut?!) Voor de rest heel vlotte service en juiste onderdelen.

Snelle en correcte levering, item was heel goed ingepakt!

Ik bestelde een flessenhouder voor de koelkast deur VN-chef mijn Siemens koelkast. Het was heel makkelijk om het juiste onderdeel te vinden en de prijs was ook heel correct. De houder werd zeer snel geleverd en was stevig verpakt. Aanrader!

Goeie service

Vlug gevonden en vlug geleverd !

Aandrijfmotor combi

Een aandrijfmotor voor mijn comiboven besteld na contact met de klanten dienst, tevreden van het resultaat. Alles past en werkt terug.

Fiable

Livraison très rapide

Levering conform

Goederen zoals beloofd. Levring zoals beloofd

Vlotte aankoop

Goede ervaring, benodigd materiaal snel gevonden en besteld, volgende dag geleverd en inmiddels "gefixt". Niets op aan te merken dus.

Perfectie bestaat.

Perfect bezorgd.

goed materiaal en snelle levering prima

prima werking goed materiaal

Originele onderdelen zoals beloofd snel geleverd

Nieuwe pomp voor mijn wasmachine van lg besteld, snel geleverd, goede prijs en niet onbelangrijk origineel onderdeel.

snelle levering plus goede beschrijving; juiste artikel

artikel zelf dus uiten de reseller, is vies overpriced.

Snel , correct

Snel , correct

zeer goed

zeer goede prijs en snelle levering

Zeer snelle levering

Eenvoudig te bestellen en snelle levering.

Vlot zowel betaling als levering.

Ben heel tevreden over jullie manier van werken.

Nodige info per mail gevraagd en direct verkregen Pakket besteld en volgende dag geleverd Alles onderdelen pasten perfect Top

Goede communicatie en snelle correcte levering.

Goed contact met de verkoper. Heel snelle levering. Onderdeel was precies wat wij verwachtten.

snelservice

stuk voor printer besteld, dit kon enkele weken duren en was binnen de week geleverd

Super leverancier

Onderdeel s' avonds besteld, s'anderdaags geleverd. Wat een service, sneller kan niet!

perfecte levering

levering volgens bestelling

Ondanks de snelle levering ben ik toch teleurgesteld.

Laptopaccu past wel maar doet de laptop steeds uitvallen. Nochtans kloppen alle specificaties.

Beste Richard, Vervelend om te horen dat je teleurgesteld bent in onze service. Ik ben bang dat het probleem door een ander onderdeel dan de accu wordt veroorzaakt. Mijn collega Michele heeft hierover contact met je opgenomen. David, FixPart klantenservice

Wisselstuk op deze site gevonden

Top service! Snelle levering en groot aanbod.