Waardeloze levering, kunt er niet van op aan.

Tot nu toe, 11 dagen na mijn bestelling nog niks ontvangen. Alles was direct leverbaar volgens de website. 5 Dagen geleden een verzendmail gehad, niks ontvangen. De eerste dagen nog gezorgd dat er iemand was om de producten in ontvangst te nemen, daar nu natuurlijk ook mee gestopt. 1 Product geannuleerd, waarschijnlijk omdat dat helemaal niet te krijgen was. Zet het niet op je website als je er niet aan kunt komen. Ofwel weet niet waar ik aan toe ben, de kleding die ik direct nodig had niet ontvangen en een gedeelte waarschijnlijk nooit. Als ik dit geweten had was ik direct naar een andere gegaan. Wacht nog steeds of er überhaupt iets komt.

J4ATTEND MA COMMANDE URGENT

Il y a 1O jours j'ai commandé un gilet bleu reporter et j'ai reçu un e-mail le 15 juin me signalant que cela a été expédié ! A ce jour, je n'ai toujours rien reçu ? Merci de vérifier et de me tenir au courant du suivi svp. Bruno Bernaux 19 rue du Centre 7080 Frameries

??????????

NIET GOED

bagger

ik heb een gehoorbeschermer met ingebouwde radio besteld. gaan enkele weken overheen vooraleer bericht komt dat die verzonden gaat worden (op mijn vragende e-mails wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen komt geen respons) nu is die verzonden en volgens de track and trace is die ergens afgegeven, in ieder geval niet op de plaats van bestemming en uiteraard niet ondertekend door mijzelf die de bestelling geplaatst heeft. ik heb een terug een e-mail gestuurd met hoge urgentie i.v.m mijn bestelling die ergens rondzwerft en uiteraard weer geen reactie terug. hoe dit nu gaat aflopen...? uiteraard wordt hier niks meer besteld, de keuze is reuze op het wereld wijde web! beste mensen, bezint voor U begint en kijk gerust verder, het internet is heel geduldig.

amateuristische opvolging

na mijn bestelling geplaatst te hebben en betaald geen nieuws over de levering - item was in voorraad. Het vaste nummer op de website blijkt niet te bestaan. Email naar de site werd niet beantwoord evenals bericht in messenger. Na veel zoeken toch een GSM nummer te pakken gekregen van de zaakvoerder (Tom Buyens). Persoon gecontacteerd. Uiteindelijk kreeg ik de melding dat de bestelling verzonden was maar geen TTC te verkrijgen - ik heb 35 € betaald voor de verzendingskosten. Beloofde datum van levering niet gerespecteerd. Geen bericht van wat er met de verzending was gebeurd. Uiteindelijk is de bestelling toch geleverd. Het enige pluspunt is dat het materiaal in orde was. Conclusie zeer amateuristische opvolging met weinig respect voor de klant. Zeker niet geschikt voor industriële klanten

goede kwaliteit

goede kwaliteit en service.

Klantenservice hebben ze niet

Ik probeer contact te krijgen over een bestelling die niet volledig is afgerond maar ik krijg geen reactie op mail en op de ticketservice in het klantenportaal ook niet. Ik bel het telefoonnummer, daar wordt een bandje afgespeeld dat ik een ander nummer moet bellen. Deze is vervolgens ook niet in gebruik. Mocht iemand van deze partij dit lezen, het gaat om ORD02484.

Nog niets aangekregen

De levering binnen de 99 uur werd niet nagekomen. Nu twee weken later nog steeds niets ontvangen.

Zeer slecht

Nog niets ontvangen

Everything is fast and just nice

Nog niks ontvangen.

Ik heb tot de dag van vandaag nog niks ontvangen.

aucun probléme

rien a dire

Correct volgens de afspraken.

Correct volgens de afspraken.

Very good customer service!

Zeer goede klantenservice. Top.

Gouden service

...naar aanleiding van een foutje in m'n levering contact gezocht. Dat hebben ze subliem rechtgetrokken. Goede prijsstelling bovendien.

Professionele adviezen en snelle service !

Heb een duidelijk advies gekregen over de mogelijkheden die ze aanbieden . Daarbij ook een vlotte service met vriendelijke bediening . Ben een zeer tevreden klant !

Duur, ivm verzendkosten

Goed geregeld maar wel duur door de verzendkosten.

Snelle vriendelijke service

Heel vlotte regeling. Eerlijke behandeling. Topbedrijf!

Goe

Items not delivered on time despite extortionate next day delivery fee

Items not delivered on time despite ridiculous next day delivery fee.

• Would you recommend us? No

Bestelling werd pas na 1 week verstuurd

Jammer dit

Super snelle service!

Top! Dag na bestelling alles geleverd.

Moeizaam en omslachtig.

Retour zenden is moeizaam, omslachtig en vooral heel erg kostbaar. Na overleg minder kostbaar.

Correct, vlot en vriendelijk.

Een correcte, vlotte en vriendelijke omgang. Service zoals het moet zijn.

Zeer correcte afspraken.

Alles verloopt altijd mooi op tijd. Wanneer er toch iets niet in voorraad is wordt je tijdig op de hoogte gebracht.

Over Safety Workwear Shop

Safety Workwear Shop is expert in innovative safety products. Safety, that works.