Heel vriendelijk!

Heel goede service, onmiddellijke reactie. Grote kennis van zaken. Mijn bestelling zelf was vertraagd, maar de levering werd goed opgevolgd.

Duidelijke, snelle ,uiterst vriendelijk

Ik ervaar het bedrijf heel goed Ik heb last van eczeem en doordat ik op mijn werk verplicht ben om handschoenen te dragen ivm Corona Hebben ze bij Safety Workwear shop mij echt enorm geholpen!

10/10

Top service!

Heel behulpzaam

Ondanks de ontbeschikbaarheid van het gezochte product, werd er snel een volwaardig alternatief aangeboden. Bedankt voor de snelle bezorging.

heel goede service en opvolging

de kwaliteit v/d aangeboden producten is top

Alles mooi volgens de afspraken.

Goede communicatie en afwerking.

Uistekende Costumer Service

Ik heb nu al een paar keer bij hun besteld en blijf zeker terug komen. Ik moet bekennen dat ik niet de grootste exper ben inzake PBM's. Wanneer ik mijn vraag naar hun richt heb ik oprecht het gevoel dat ze met de kwestie bezig zijn een actief mee helpen denken om samen tot een opslossing te komen. Zoals het hoort blijven ze bij SWS tijdens het hele proces ook uitermate vriendelijk.

Unkomplizierte Bestellung und Lieferung.

Keine Beanstandungen

Een tevreden klant

Vlot, en correct.

sehr professionell und freundlich

die Abwicklung meiner Bestellung wurde das freundliche und sympathische Personal - mit sehr guten Deutschkenntnissen wirklich gut und professionell entgegenkommend begleitet. Das Produkt kam eher als erwartet an als erwartet. Auch mit dem Produkt bin ich sehr zufrieden.

alles uitstekend verlopen

vlotte service en levering. Niks op aan te merken

top

heel vlot verlopen

Na bestelling blijkt plots één artikel onleverbaar. Verder correct en vriendelijk contact met Githa

Levering blijft langer onderweg dan voorzien. Voor de rest ok.

kwaliteit is goed alleen de verzending duurde lang

ik had een gedeelde van de bestelling snel binnen en de kwaliteit was goed! alleen ik kreeg het tweede deel pas ruim 1.5 tot 2 maanden later. ze belde hierna wel netjes op om het op te lossen

Het bedrijf slaagt er niet in de bestelling binnen een redelijke termijn af te handelen.

Bestelling eind juni 2019. Beloofde leveringstermijn 1 week. Levering na 3 maanden ! Verschillende mails en telefoons met de zeer vriendelijke en correcte Githa van de klantendienst konden niet baten. Heb uiteindelijk het bedrijf in gebreke gesteld. Bestelling alsnog geleverd toevallig op de dag van de ingebrekestelling.

Zeer klantvriendelijk

Zeer positief ivm communicatie; levering op zeer korte termijn (binnen de 2 werkdagen); bestelling echter verkeerd geadresseerd (etiket) maar via de buren vlot op juiste bestemming geraakt :-) Produkt zelf (koelvest) : voorlopig alleen positief!

Perfecte service.

Alles goed verlopen. Zelfs een goede opvolging van de bestelling. Top👍

Zeer correct en goede service

Correct afgeleverd op het juiste adres . Prima product gekregen, ben er zeer tevreden mee. Zeer goede klanten opvolging .

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Einfache Bestellung. Ware Top. Schnelle Lieferung. Gerne wieder.

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

2 Sterne: schlechter als erwartet

Verbesserungspunkte

Sehr geehrte Damen und Herren, Betrifft Rechnung INV01286 Pos. 1 + 2 der Rechnung sind nicht kompatibel. Daher werden wir diese Pos. zur Gutschrift zurücksenden. Teilen Sie mir bitte umgehend die Rücksendeadresse mit. Bisher hat auf meine e-mails niemand reagiert. Mfg Josef Held

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

website

levertermijn zeer lang, trage communicatie

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

Gute Qualität zum günstigen Preis.

Verbesserungspunkte

Die Lieferzeit könnte verkürzt werden. Etwas zu lang.

Over Safety Workwear Shop

Safety Workwear Shop is expert in innovative safety products. Safety, that works.