Pluspunten

Fantastische service voor eerste kennismaking ! Snelle levering en goede kwaliteit.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

makkelijke website

Bestelling is geplaatst met betaling na levering maar tot op heden nog geen levering gezien

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Geen info, geen levering op tijd! Geen reactie op gsm...

1 star: very bad, unacceptable

Positive

Weinig goed te melden

Suggestions

Wij hebben veiligheidsschoenen bestelt, na meerdere mailings en telefoontjes ( Nummer is afgesloten) tot op heden nog steeds niks ontvangen ( 2 maanden verder). Dit is oplichting.

• Would you recommend us? No

2 sterren: slechter dan verwacht

Het duurde erg lang totdat de bestelling geleverd werd. Diverse malen gebeld naar het contactnummer op de website, waar niet werd opgenomen. Ook email werd niet beantwoord.

Pluspunten

snelle levering, goede service!

Pluspunten

uitgebreid gamma, goede informatie ivm producten. probleem met levering: snel en correct afgehandeld.

communicatie via email bij een probleem ivm levering mag duidelijker.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Op de site ziet het er allemaal schitterend uit.

Slechts een deel van mijn bestelling is geleverd. Over de rest geen nieuws. Zowel via het contactformulier op de site als via chat als telefonisch wordt er niet gereageerd. Dit is beneden alle verwachtingen.

Pluspunten

Vlotte levering en correcte bijsturing bij fout in de levering

Pluspunten

Zeer correcte en snelle leveringen.

Het vest dat ik bij jullie heb gekocht werkt goed maar koelt niet genoeg voor mij. Je kan het ook niet dragen op je bloot lichaam want dan plakt het je moet het echt bovenop je t shirt dragen en dan word het spijtig genoeg heel snel vuil maar het kan gewassen worden hè . Het koelt ook wel niet de 72u dat ze zeggen het zou doen. Voor de rest vind ik het eeniet goed vest. Grts

1 star: very bad, unacceptable

Suggestions

J'ai passé une commande le 14/06 ; elle est indiquée "en attente d'expédition" alors que nous sommes le 26/06 et pas moyen de connaître le délai de livraison parce que personne ne répond aux e-mails et ils sont injoignables par téléphone.

• Would you recommend us? No

Pluspunten

Gaat altijd mee op zoek naar een oplossing. Stelt proactief oplossingen / nieuwe (betere) producten voor. Uitgebreid gamma. Uitstekende service. Maakt tijd voor de klanten. 1 grote partij slechte handschoenen zonder problemen omgeruild.

Pluspunten

alles

geen

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Pluspunten

- snelle levering - vlotte afhandeling - bij een stockfout kreeg ik meerwaardig alternatief aangeboden

- tussen de eindejaarsdagen moeilijker te bereiken, maar dit werd ruimschoots goedgemaakt met

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Pluspunten

Na het beantwoorden van technische vragen hebben we handschoenen besteld die heel comfortabel zitten. Top service!

Oude Baan 12

2910 Essen

+32 468 20 67 58

Over Safety Workwear Shop

Safety Workwear Shop is expert in innovative safety products. Safety, that works.