Pluspunten

goed bereikbaar, houdt zich goed aan gemaakte afspraken

vervanging en communicatie bij ziekte van een medewerker

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

accutaat

huis was vies en stonk

Pluspunten

Nette medewerker, duidelijke presentatie

geen

Pluspunten

snelheid, kennis van zaken en adequate opvolging en afhandeling.

1 star: very bad, unacceptable

Suggestions

Bij het huren van het appartement moest ik een waarborgsom betalen van 2800 euro !!!! Belachelijk hoog bedrag. 2) Toen ik de 1e dag in het appartement zat werkte de afstandbediening van de tv niet goed, de kraan in de keuken heel moeilijk aan en uit (waarschijnlijk kalk), de douchedeur en de wc deur konden niet op slot (zat vol verf), het internet werkte niet, dus heb ik ze een paar moeten bellen om dit allemaal op te lossen. BIJ HET HUREN HOORT DIT GEWOON ALLEMAAL GOED TE WERKEN. 3) Er was een combi wasmachine/droger aanwezig en vanaf het begin af aan was bij het eruit halen van de was uit de droger de temperatuur zo hoog dat ik mijn handen bijna verbrandde. Twee shirts waar de teksten opstonden waren helemaal gesmolten. Ik belde toen naar Stoit en die zeiden dat ik de wasmachine verkeerd gebruikte en er werd al direct gezegd de kosten zijn voor u als je iemand laat komen. Nog een paar keer gebeld en bewijzen getoond met een thermometer maar zee geloofden het nog niet en beweerden weer dat het aan de gebruiker lag. Toen heb ik gezegd laat de monteur maar komen en inderdaad ER ZAT EEN FOUT IN DE COMBI, DUS HET LAG TOCH NIET AAN ONS . VIJF MAANDEN HEB IK MET ZO'N MACHINE GEZETEN en uiteinderlijk kwam er een wasmachine en een wasdroger. DIE 2 SHIRTS KREEG IKNIET VAN DE VERHUURDER VERGOED !!!!! SCHANDALIG! 4) Bij het opzeggen van de huur werd mij gezegd dat de waarborgsom uiterlijk binnen 6 weken op de rekening kwam. Nee hoor, als ik niet een paar keer had gebeld had ik het

• Would you recommend us? No

Beste, Vervelend voor u dat u, ondanks onze inspanningen en die van de huiseigenaar, niet 100% tevreden bent. Voorafgaand aan de bemiddeling, hebben wij u netjes geïnformeerd over de waarborgsom van deze huiseigenaar. Wij zijn blij dat wij de mankementen tijdig voor u op hebben kunnen lossen en u gebruik heeft kunnen maken van onze servicedienst, die zeven dagen per week voor u klaar staat. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij nodigen u graag uit voor een goede kop koffie.

Pluspunten

We hebben Stoit Groep al 20 jaar gebruikt voor de verhuur van onze woning bij ons verblijf in het buitenland. Stoit werkt heel professioneel met het aanbieden van de woning en het bemiddelen bij het vinden van een geschikte huurder. Door hun naambekendheid en betrouwbare aanpak was onze woning weer snel verhuurd na beeindiging van een huurovereenkomst. De eindinspekties werden snel en zorgvuldig uitgevoerd en goed gedocumenteerd waardoor enig misverstand werd voorkomen. Huurpenningen werden altijd zorgvuldig geind en zonder vertraging overgemaakt aan ons. Terugkijkend vinden wij dat de vergoedingen die Stoit vraagt voor bemiddeling en beheer zeker de moeite waard.

Enig advies over aanpak om de woning aantrekelijker te maken voor verhuur zou wenselijk geweest zijn, maar onze eigen ideen bleken voldoende omdat we relatief weinig leegstand hebben gehad over de laatste 20 jaar.

Pluspunten

Professionele uitstraling, duidelijke website

Contactsnelheid. Ik heb na 2 dagen maar zelf contact opgenomen met de makelaar, omdat hij nog niet had teruggebeld

Pluspunten

Snelle reactie, luister en denken met je mee. Daarnaast komen ze tot op heden hun afspraken na

Bij het begin aangeven dat er drie extra bossen sleutels gemaakt moeten worden, en dat er een huismap in het nederlands en engels aanwezig moet zijn, en dat de gebruiksaanwijzingen aanwezig moeten zijn, dit werd 1dag voor de verhuur verteld

Pluspunten

We hadden met enige spoed een woning nodig en via huurwoningen.nl zijn we in contact gekomen met Stoit. De opvolging was goed en we zijn uiterst vriendelijk (informeel) geholpen, wat we heel positief vonden.

Op dit moment geen verbeterpunten te bedenken.

Pluspunten

Netjes en vooral gedrag wat past bij de klant. Correct aan de telefoon , duidelijk en spontaan. Geeft ons een prettig gevoel.

Pluspunten

Snel schakelen, proactief

Administratiekosten hoog gezien de korte huurperiode, dit zou een percentage moeten zijn, geen vast bedrag.

Pluspunten

handelen snel na binnenkomst aanvraag. Hebben kennis van zaken pand wordt goed omschreven op de site gezet met prima foto's.

nu even niet, presentatie en verhuren zijn er 2.

Pluspunten

Bereikbaarheid, service gericht.

5 stars: perfect, definitely recommended

All

Non

Pluspunten

Goed advies, behartigd niet alleen de belangen van de verhuurder maar zeker ook die van de toekomstige huurder. De service en afhandeling waren zeer goed

1 star: very bad, unacceptable

Absolutely no positives

Suggestions

Giving them half a star since there is no option to give no stars. Most dishonest people I have ever met in my life. Each and every person in their company is a fraud who is bent on squeezing out every single penny of your money. They held back 400 euros of my deposit money for no reason. I had given back the apartment in the exact same state as it was given to me. And they tried to cheat me by double charging tax for every utility bill. When I confronted them about their cheating, they behaved very rudely and unprofessionally. The person who allegedly did the exit inspection refused to even meet me to explain why they were deducting the deposit money. Till date no one from the company has provided me an explanation for deduction in deposit.

• Would you recommend us? No

Dear mr. Anand, We are dissapointed in reading your review. Stoit Group works with a very enthusiastic and honest team of employers. We are very sorry to read that you see this different. Sadly we had to hold back from your deposit, so the new tenant would arrive in a clean and tidy apartement, just like you when you moved in. Besides this, we really hope you enjoyed your stay in Eindhoven and you are always welcome to visit our office for a good cup of coffee. Kind regards, Stoit Group

5 stars: perfect, definitely recommended

Professional Enthusiast Quick response

Positive

very friendly and flexible, good service

Professional / accurate / excellent follow up

Suggestions

Cost / contractual improvements re minimum charges....too high

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers Links in de email werken uitstekend, dus snel een overzicht van het aanbod Voldoende aanbod

Zoekmachine via de site vind ik wat lastiger Soms lasting om je vraag te vertalen naar een zoekmachine Ik zou de huizen met een gedateerde inrichting uit het aanbod halen, het is moeilijk om hier doorheen te kijken en dit geeft dan meteen een minder positief beeld.

Pluspunten

Persoonlijke benadering door de medewerkers (Loraine) Pro-actieve benadering door de medewerkers (Loraine) Up-to-date website

Positive

- De begeleiding van het volledig traject - De uitleg van het proces - Het contact is aangenaam en iedereen staat meteen voor je klaar