Dårlig manual

Manualen var ikke særlig udførlig hvilket resulterede i at man flere gange skulle lave det om

Dårlig service

Aldrig har jeg oplevet så dårlig service og oven i købet står vi stadig med 2 stole der ikke kan samles men ik gider og sende retur med det bøvl der var med de første i sendte der var i stykker Kunne godt have brugt de 3000 kr på noget andet der dur

Manglende kommunikation

Bestilte radiatorskjuler ved jer, næste dag opdagede jeg, at jeg havde målt forkert og bestilt en for lille model. Jeg gav med det samme besked. Prøvede at annullere over hjemmeside. Det virkede ikke. Derfor skrev jeg mail. Sagsbehandlingen var lang og selvom der var 5 dage til pakken skulle sendes, nåede i ikke at annullere orderen. Pakken blev derfor sendt og aftalen var at jeg skulle afvise den ved levering med posten, så den blev sendt retur. Det blev gjort - men jeg har ikke modtaget pengene retur. Det er 3 uger siden pengene blev trukket på min konto. Venter stadig. Vh. Line.

• Vil du anbefale os? No

Ingen service, manglende del til telt

Stod op lørdag morgen før festen, for at sætte teltet op vi havde købt. Der manglede en stang, og der stod man så med et telt der ikke kunne bruges. Jubiiiiii

Dårlig kvalitet

Jeg købte 2 blomsterkasser, den ene var bulet på siden, og begge havde ødelagte indsatser.

• Vil du anbefale os? No

Varen blev sendt som aftalt

Som jeg skrev

• Vil du anbefale os? Yes

Rimelig smidig og hurtig levering

Trak lidt ned at varen kom over flere omgange, men alt i alt god service.

• Vil du anbefale os? Yes

Virkelig godt sted at handle.

Gode varer og hurtig levering. Varerne lever op til forventningerne, så hos Vida XL handler jeg bestemt med fremadrettet.

Kvalitetsvare - enkelt og nemt

Kvalitetsvare - enkelt og nemt

Solsejl

Godt produkt

lækre varer fin levering

stort udvalg - hurtig levering.

Jeg er godt tilfreds

Aldrig nogen problemer

God

Varen kom frem efter få dage. Dog knækkede et af hjulene på min nye vasketøjskurv, da jeg skulle samle den. Men det er ikke noget jeg har gjort noget ved, så ved ikke hvordan servicen er på reklamationer.

Super gode produkter.

Billig og gode løsninger. Sikker og hurtig levering.

Fungerer helt fint.

Bestilte et mosaikbord. Flot bord - levering gik fint - kun godt at sige om vidaXL

God service

Produktet holder hvad det lover og blev leveret hurtigt uden problemer...

fin nok

mine insektnet døre er bare ikke stærke nok lige midt for øverst, der bør være en forstærkning hvori man kan placere messingsømmene, der i midten hvor man hele tiden haler lidt i gardinerne. Men kønt design og dejlig lyd, når magneterne klapper nettet til! Hurtig og fin forsendelse tak.

Børnesenge

Ok

• Vil du anbefale os? Yes

God hjemmeside, fine produkter og altid gratis fragt!

OK

??

Ingen overraskelser

Det fungerede som forventet.

Okay .. men mangler 1/3 af ordren

Jeg har købt et stort kattetræ og en fontæne. Jeg har modtaget fontæne men kun noget af kattetræet. Jeg mangler de 2 huler/ huse. Gad vide hvornår de kommer?Modtog det øvrige for over 14 dage siden.

Super tilfreds

Alt gik som forventet - super fint! Varen lever op til forventningen.

God service

Hurtig levering

• Vil du anbefale os? Yes

Varen var i en kvalitet som forventet - alt virker som det skal. Hurtig levering.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement