Har intet modtaget

jeg bestiller via hjemmesiden, får 5 dage efter besked på at nu er forsendelsen klar til afsendelse. Her cirka 2 uger efter har fragtfirmaet stadig ikke modtaget pakken? Jeg tænker at den aldrig er blevet afsendt? Har nu forespurgt 2 gange til hvornår de afsender. Første svar var at jeg skulle vente en ekstra uge for at se om der ikke skete noget. Det har jeg så gjort, men har efterhånden mistet tålmodigheden. MEGET lang svar tid på mail. Og besvarelsen er maskin oversat via Google. SÅ INGEN dansk kundeservicecenter

• Would you recommend us? No

Sendte mig vare der var i stykker

Købte mogle kunstige palmer til næsten 1000 kr. Da jeg modtog dem, var de i stykker og tydeligt forsøgt repareret inden afsendelse. Det er ikke i orden. Har skrevet til dem 4 gange uden svar. ØV ØV ØV

Unbeleiveable slow deleivery!!!

Unbeleiveable slow deleivery!!! and the manual sucks was not able to mount my curtains yet

Dårlig kvalitet på liggestole

Den 07.06. 2020 bestilte jeg 2 stk liggestole artik nr. 44407 som jeg selv skulle samle. Lakering af stel var dårligt udført , møtrikker var dårligt svejset på, der var svejse klatter i gevind på møtrikker, nogle af de flettede snore var løse. Alt i alt en dårlig kvalitet. Billeder kan fremsendes. Jeg kan ikke anbefale liggestolene artik nr. 44407 Venlig hilsen Johnny Rasmussen Danmark

• Vil du anbefale os? No

Don’t do it!

Jeg er virkelig imponeret over hvor usselt og ringe man kan lave et produkt. Købte to brændestativer, pengene blev trukket med det samme, men afsendelsen skete først en uge senere. Jeg har modtaget et produkt som er nødtørftigt lakeret, og med så meget blottet jern at der allerede var talrige rustangreb ved modtagelsen. Rammerne er skæve, og når man skruer dem sammen er godset så blødt og tyndt at rammerne krøller. Jeg ville helst returnere det, men ser i mange andre anmeldelser at det er en kamp i sig selv, så nu tager jeg det som lærepenge. Køber ALDRIG her igen.

Dårligt

Har købt et sæt hvide havemøbler, træet bliver gult og malingen revner KØB DET IKKE De vil ikke refundere pengene, forsøger sig med at sende nye reservedele En rigtig ærgerlig oplevelse

• Vil du anbefale os? No

Outstanding

I have been a customer for some years now. Have bought several pieces of furniture. And other items for my home. I have had 2 defected pieces of furniture delivered to me. And in each case VidaXL just provided me with the most outstanding customer service.

Fast delivery, failing product...

...or user. For comparison I assemble Ikea products with ease so I am puzzled how I failed miserably in setting up the 3x6m easy up pavillon. Pull a little here, pull a little there, even out the stretch... nothing visible blocking... pull a little more, and the first two interconnections got bent. Reverse and reconsider and then pull evenly in 4 corners, and two interconnecting stretchers broke... impossible to repair without weld equipment. I consider myself a somewhat skilled mechanic, but I must have misunderstood something in "easy to assembly" as I managed to destroy the product when trying to setup for first use. Even though the product was/is cheap I had expected at least 1 successfull use... :-/

Service is kaput

I have been writing - but no answer at all Har bestil flere varer og 2 items missing or is broken. Find a solution make us happy. Peter

Dårlig service, ingen tlf. kontakt, vare levering meget langsom

Dårlig service, ingen tlf. kontakt, vare levering meget langsom

• Would you recommend us? No

Good product - VERY bad service!

Jeg modtog en rigtig fin kommode d. 13. maj og anmeldte straks mangler, da der ikke fulgte dele med, så jeg kunne sætte benene på. Rykkede igen d. 25. maj, da jeg intet havde hørt, selvom jeg både havde skrevet mail og via min profil på deres hjemmeside. Den 26. maj beder de mig venter 5-8 dage Jeg rykker igen d. 9. juni, og den 11. juni beder de mig så vente yderligere 48 timer. Jeg rykker igen, og den 15. juni beder de mig venter yderligere 4 dage. Jeg kan kun kontakte dem via mail, og hver gang de beder mig vente, er det mig, der skal kontakte dem, hvis ikke der er sket yderligere. Det er ikke dem, der aktivt vil yde en kundeservice. Imorgen er der gået de 4 dage, men helt ærligt, så forventer jeg ikke at høre fra dem. Det er simpelthen til grin!

• Would you recommend us? No

Stay away. They will cheat you.

The service is exactly what the website looks like. A cheat. Bought two parasol for 3.000 DKK - when they came they were two coloured though shown as one colour. When I wanted to return they offered med 135 DKK refund. I have given this to my solicitor to pursuit.

• Would you recommend us? No

Overholdte ikke retur-aftalen og fik ikke mine penge tilbage :(

Desværre oplevede jeg at min købte vare var defekt. Firmaet ville hente varen og give mig mine 2800kr tilbage. De kom ikke som aftalt og hentede varen, ignorerede mine mails, og fik ikke mine penge tilbage. Det er virkelig ubehageligt og mange penge :(

• Would you recommend us? No

I didn’t get my product at all

My order in this website is 4510374923. There are two products I had bought one cheap and one expensive, they only delivered the cheaper one and transfer all money to their account. I had try to send them three email in last week nobody reply! It’s not okay really bad experience!

• Would you recommend us? No

En bøvlet start, men fantastisk afslutning

Jeg bestilte en vare under corona-nedlukningen, så det tog lidt længere tid end normalt at få varen. Desværre havde den en lille fejl da den ankom, som blev meldt med det samme. Gabriel fra vidaXL var straks på sagen og et nyt produkt blev straks afsendt. God og hurtig service.

• Vil du anbefale os? Yes

Very hard to get service

Very hard to get response on complaints and to even navigate on the homepage.

Bad service

Has a defective awning that has not worked for 1.5 month. Has sent several e-mail, but no response yet when it will work. Is very frustrated.

Hold jer langt væk!!!

Bestilte 6/6-20, 4 stk hynder til possitionsstole, 2 dage efter blev pengene hævet og siden er intet sket, trods gentagende mails, som VidaXL ikke engang svarer på!! Slår man ordren op står den stadig som, behandles af VidaXL!! Det har den nu gjort i Foreløbig 10 dage!! Vi forventer ikke at se vores hynder, men vil hermed advare andre om IKKE at handle med VidaXL. Os har det kostet 1412,- kr!!

Intet hørt

Pengene er trukket d.06-06-2020, men har intet hørt eller modtaget, med hensyn til mine bestilte vare. Link modtaget på mail, ved bestilling virker ikke.

meget dårlig

nu har jeg ventet i over 30 dage på at de henter deres varer og giver mig mine penge retur

Simply perfect.

Købte en vægmarkise, som viste sig at være noget frygtelig bras! Kunne ikke samles som angivet, elendig kvalitet, stængerne bøjede og knækkede under samling. Har nu kært skidtet på lossepladsen. Trist oplevelse - og dyr!

• Would you recommend us? No

Solseng er noget kinabras.

Købte dobbelt solseng til 4.200 kr., hvor rammer er skæve og kunne dårligt nok samles. Der manglede skruehuller til flere samlinger og benene har vi været nødsaget til at sætte fast med strips, da skruehuller er uden gevind. Hynderne på billedet ligner en fyldig 10 cm "springmadras", men er tynde som sommersoveposer. To af støttebenene er allerede skæve efter 3 dages brug. Da vi klagede til VidaXL, blev vi tilbudt 300 kr. i kompensation, men de kunne ikke tage varen retur, da vi ikke havde originalt emballage......dårlig stil og iøvrigt ulovligt, da emballagen (brun pap) ikke udgør en væsentlig del af varens værdi. Virkeligt noget bras og holder formentlig ikke mere en denne ene sommer - og så må den på lossepladsen. Kan se at varen nu er kraftig nedsat ift. da vi købte den....så der er nok flere der skal skuffes i den nærmeste fremtid.

Forfærdelig sted at handle

Rigtig dårlig kvalitet, kundeservice stinker og prøver at trække tiden så lang tid som muligt. Får tilsendt en midter stang til min solseng, for at den ene side af sofaen som er knækket og jeg har sendt billeder af, har de åbenbart valgt at lukke øjnene for Denne side burde lukkes så andre mennesker ikke står og mister penge i samme situation

Ingen Levering/afsendelse

Jeg bestilte d. 1 juni.... og pakken har ikke engang forladt deres lager. Jeg skrev til dem, da jeg troede det var en fejl at jeg ikke kunne tracke pakken, men de svarer en uge efter bestilling at de slet ikke har sendt pakken endnu og jeg må bærer over med dem pga Corona..... Ja det giver måske lidt længere leveringstid, men det har da overhovedet ingen effekt på at de ikke sender varen? Nu står vi 11 dage efter bestilling og varen har stadig ikke forladt deres lager....

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement