Dårlig kunde service

Ganske enkelt umuligt at få kontakt til kundeservice - og HVIS det lykkes er kommunikationen helt uden mening.

Response from the business owner

Kære kunde. Vi beklager, at du havde problemer med at komme i kontakt med os Kundeservice vil kontakte dig hurtigst muligt for at finde en gensidigt tilfredsstillende løsning. Hvad angår vidaXL-teamet

Skidt

Det var et nyt sofabord jeg købte, så får man en der ligner noget gammelt med ridser og jeg bliver nødt til at slibe det.

Response from the business owner

Kære kunde. Vi beklager, at du har modtaget beskadiget bord Kundeservice vil kontakte dig hurtigst muligt for at finde en gensidigt tilfredsstillende løsning. Hvad angår vidaXL-teamet

Utroværdig - Untrustworthy

Bought a cooling box that was damaged when it was opened. Contacted VidaXL several times via chat and email. I have not yet received a replacement or refunded the purchase.

Response from the business owner

Kære kunde. Vi beklager, at du havde en negativ oplevelse med vores produkt. Kundeservice vil kontakte dig hurtigst muligt for at finde en gensidigt tilfredsstillende løsning. Hvad angår teamet vidaXL

Skønne produkter

Hurtig levering.. stort udvalg

Super.

Hurtig levering og produktet var nøjagtigt som billeder og tekst sagde

Varen var ringe.

Varen som var nogle solceller lys 5 stk. Virket kun ca, 2 dage ALLE sammen.

Super fint

Fik den bestilte madras på det lovede tidspunkt

• Vil du anbefale os? Ja

super service og varer til tiden

Er meget tilfreds med alt jeg har købt hos jer. Har for øjeblikket en sag kørende med nordlyhome.dk. De kan ikke lev. de stole som bestilt. Da jeg bestilte var jeg ikke klar over at det var stole fra jer, så havde jeg bestilt dem hos jer. Det er 8 stole. Så for fremtiden må jeg kikke mig ordentlig for. Hos jer er der ingen slinger i valsen. Venlig hilsen kurt

Hurtigt og nemt

Fin oplevelse med et enkelt men. En af tæppestykkerne var defekt / manglede klister.

dårligt

Jeg fik varen hurtigt, men det var en meget dårlig kvalitet, så der var en hylde som ikke kan komme på da hullerne er meget skæve, så vil ikke handle der mere.

Response from the business owner

Ingen der tager telefonen.

Handler ikke i firmaer, hvor det ikke er muligt at ringe op.

Perfekt

Præcis den vare som jeg havde forventet , hurtig og problemløs ekspedition .

• Vil du anbefale os? Ja

Rigtig god service, min vare kom hurtigt

God service og hurtig levering

• Vil du anbefale os? Ja

Dårlig kvalitet til alt for mange penge.

Dårlig kvalitet til alt for mange penge, i forhold til møbelforhandlere i samme pris segment.

Pålidelig

Gode varer og priser

• Vil du anbefale os? Ja

Varen var perfekt og blev leveret uden problemer og uden forsinkelse

Varen var et stort ønske. Leveringsaftalen blev overholdt og varens kvalitet blev vi heller ikke skuffet over.

Alt fungere perfekt.

Fin kunde service med gratis forsendelse.

Føler mig godt behandlet

Den første vandhane kom hurtigt og uden problemer, men desværre var den utæt efter en uges tid. Jeg kunne returnere efter aftale med vidaxl og den nye kom lynhurtigt ...og fungerer fint.

• Vil du anbefale os? Ja

Auto indsat forkert leveringsadresse????

Ingen personlig kontakt med nogen? ingen der ringer tilbage???

Response from the business owner

Dårlig langsom returnering af betaling

Jeg har rykket adskillige gange efter min tilbagebetaling - jeg har returneret varen 30/11-2020 og stadig ikke modtaget mine penge. Vi har ellers handlet hos VidaXl flere gange, men der har vi ikke returneret.

Response from the business owner

Har ventet på refusion i flere måneder

Jeg kom til at bestille samme ordre 2 gange. Primært fordi jeg ikke modtog en ordrebekræftelse. Samme dag skriver jeg og beder dem slette den ene. Får at vide at det er for sent, da den er pakket. Jeg nægtede derfor at modtage den ene og sendte den retur med fragtmand. Bad om refusion. Det var primo november og her den 1/2 har jeg ikke set en krone trods jeg har henvendt mig 5 gange! Eftersom det var en kondicykel, er det ret mange penge jeg har tilgode. For et par uger siden fik jeg at vide, at pengene ville blive tilbagebetalt 3-5 dage efter. Ærgerligt, da jeg har handlet en hel del hos dem.

God service

Kom til tiden God information ved udsolgt.

• Vil du anbefale os? Ja

Dårlig kvalitet af skind på bænk

Leveringen var som aftalt, men skindet på den bestilte bænk var i dårlig kvalitet og manglede pletvis hår.

Response from the business owner

Hej Dannie, Tak for din anmeldelse. Vi beklager at høre, at der var problemer omkring din ordre. Vi vil gerne hjælpe dig videre med sagen og håber derfor, at du vil besvare denne e-mail, så vi kan få en samtale og forhåbentlig komme til en god løsning sammen. Jeg ser frem til dit svar! Med venlig hilsen, Team VidaXL

Min vare var defekt da den nåede frem

Min vare var defekt da den nåede frem

Response from the business owner

Hej Kamilla, Tak for din anmeldelse. Vi beklager at høre, at der var problemer omkring din ordre. Vi har tjekket din ordre og er glade for at se, at du allerede fik en returret. Jeg har udstedt din refusion nu, og den skal ankomme inden for 2-5 hverdage. Hvis der er problemer, så tøv ikke med at kontakte os igen. Jeg ønsker dig en dejlig dag! Med venlig hilsen, Team VidaXL

Meget mindre and forventninge

Hej , jeg ønsker min penge tilbage og har sendt jers være tilbage til jer og ønsker min penge tilbage på min konto og jers være er meget mindre and jeg forventede Vh. Tania