Jeg har haft en dårlig erfaring

Købte en luftrenser på auktion. Det var en fiasko. Jeg skrev til dem og fortalte om problemerne. Men fik aldrig svar. Det er deres service. Er der fejl ved noget så er der ingen hjælp at få.

Response from the business owner

Kære kunde. Vi beklager, at du havde en negativ oplevelse med vores produkt. Kundeservice vil kontakte dig hurtigst muligt for at finde en gensidigt tilfredsstillende løsning. Hvad angår teamet vidaXL

Dårlig kvalitet i forhold til prisen

Hængsler sat skævt på låger. Bagpladen er skæv. Nu er buret samlet og vil blive brugt som sommerhus.

Response from the business owner

Hej, varen jeg modtag manglede de rigtige møtrikker, hvorfor jeg var nødt til at gå ud og købe nogle

Jammerligt

Ok

Overordnet okay, men jeg har en bestilling fra midt december der ikke er sket en dyt med endnu!!!!

Response from the business owner

Hej Viktorija, Tak for din anmeldelse. Vi beklager, at dit produkt kom senere end lovet. I vores system ser det ud til, at dit produkt blev leveret, og vi håber, det er korrekt. Hvis der har været problemer med dette, håber vi, at du gerne vil svare på denne meddelelse, så vi kan undersøge sagen og hjælpe dig yderligere. Jeg ser frem til dit svar! Med venlig hilsen Team VidaXL

Dårlig kvalitet

Det er de ringeste puder jeg nogensinde har haft. De koster en formue og kan ikke bruges overhovedet.

Ikke den str

Har købt et sengetæppe som skulle være i str 170*200 og det passer ikke på en 140*200 seng

dårlig kvalitet

varen lever ikke op til de forventninger jeg havde

Ok

Lidt langsom betjening.

Alt ok

Både vare og forsendelse :)

Besværligt at sende noget tilbage

Besværligt at sende noget tilbage

Sjusk og uforståelig brugsanvisning

Det er jo håbløst, der er ikke huller til skruer og tegningerne giver ikke den store mening. Købte et kaninhus til 700 kr, kan godt være det er billigt, men gør nu de tegningerne lettere at forstå og bor alle huller, så det er lettere at gå til.

Hurtig levering

Lynhurtig levering og varen helt som beskrevet

• Vil du anbefale os? Ja

Godt produkt og hurtig levering.

ingen

God oplevelse

Nemt at bestille og hurtig levering. Tak for det.

• Vil du anbefale os? Ja

Levering indenfor den lovede tid

Mit køb var en julegave og nåede frem efter rimelig tid.

• Vil du anbefale os? Ja

Hurtig levering og fair pris

Rigtig hurtig levering få dage efter køb. God kvalitet til prisen

Elendig brugsanvisning

Brugsanvisning/installation var nærmest ikke eksisterende

Dårligt

Blæseren til den oppustelige snemand ,virkede i 8 dage

Response from the business owner

Ekspedition udmærket, men defekt produkt

Taget på min pavillon havde 25 mindre huller.

Meget god

Det var en stor hjælp at jeg kunne følge pakken og derfor vidste hvilken dag den blev leveret så jeg var hjemme. Synd GLS ikke leverede.

Lige til at smide ud

Har bestilt 3 obeliske til klatreroser. Smukke billeder af obeliske, knapp 2 m høj, stabil og af forsinket jern. Der ankom 3 små letvægts et eller andet til selvsamling, 40 cm høj og fuldstændig uegnet.

ikke godt

ikke godt da jeg ville sende noget tilbage til jer kunne jeg ikke komme i kontakt med jer. dårligt service ville jeg mene

Response from the business owner

Ikke modtaget mine varer endnu

Mine julegaver til mine børn er ikke dukket op endnu , og det link der blev sendt med tracking nummer virker ikke , så syntes godt nok det er dårlig service .. håber snart jeg får mine gaver som burde være kommet for mange dage siden !

Good service

Good product and was delivered on time.

• Vil du anbefale os? Ja

Stort udvalg til gode priser

Gode kvalitet, overskuelig hjemmeside, hurtig levering