En bøvlet start, men fantastisk afslutning

Jeg bestilte en vare under corona-nedlukningen, så det tog lidt længere tid end normalt at få varen. Desværre havde den en lille fejl da den ankom, som blev meldt med det samme. Gabriel fra vidaXL var straks på sagen og et nyt produkt blev straks afsendt. God og hurtig service.

• Vil du anbefale os? Yes

Very hard to get service

Very hard to get response on complaints and to even navigate on the homepage.

Bad service

Has a defective awning that has not worked for 1.5 month. Has sent several e-mail, but no response yet when it will work. Is very frustrated.

Hold jer langt væk!!!

Bestilte 6/6-20, 4 stk hynder til possitionsstole, 2 dage efter blev pengene hævet og siden er intet sket, trods gentagende mails, som VidaXL ikke engang svarer på!! Slår man ordren op står den stadig som, behandles af VidaXL!! Det har den nu gjort i Foreløbig 10 dage!! Vi forventer ikke at se vores hynder, men vil hermed advare andre om IKKE at handle med VidaXL. Os har det kostet 1412,- kr!!

Intet hørt

Pengene er trukket d.06-06-2020, men har intet hørt eller modtaget, med hensyn til mine bestilte vare. Link modtaget på mail, ved bestilling virker ikke.

meget dårlig

nu har jeg ventet i over 30 dage på at de henter deres varer og giver mig mine penge retur

Simply perfect.

Købte en vægmarkise, som viste sig at være noget frygtelig bras! Kunne ikke samles som angivet, elendig kvalitet, stængerne bøjede og knækkede under samling. Har nu kært skidtet på lossepladsen. Trist oplevelse - og dyr!

• Would you recommend us? No

Solseng er noget kinabras.

Købte dobbelt solseng til 4.200 kr., hvor rammer er skæve og kunne dårligt nok samles. Der manglede skruehuller til flere samlinger og benene har vi været nødsaget til at sætte fast med strips, da skruehuller er uden gevind. Hynderne på billedet ligner en fyldig 10 cm "springmadras", men er tynde som sommersoveposer. To af støttebenene er allerede skæve efter 3 dages brug. Da vi klagede til VidaXL, blev vi tilbudt 300 kr. i kompensation, men de kunne ikke tage varen retur, da vi ikke havde originalt emballage......dårlig stil og iøvrigt ulovligt, da emballagen (brun pap) ikke udgør en væsentlig del af varens værdi. Virkeligt noget bras og holder formentlig ikke mere en denne ene sommer - og så må den på lossepladsen. Kan se at varen nu er kraftig nedsat ift. da vi købte den....så der er nok flere der skal skuffes i den nærmeste fremtid.

Forfærdelig sted at handle

Rigtig dårlig kvalitet, kundeservice stinker og prøver at trække tiden så lang tid som muligt. Får tilsendt en midter stang til min solseng, for at den ene side af sofaen som er knækket og jeg har sendt billeder af, har de åbenbart valgt at lukke øjnene for Denne side burde lukkes så andre mennesker ikke står og mister penge i samme situation

Ingen Levering/afsendelse

Jeg bestilte d. 1 juni.... og pakken har ikke engang forladt deres lager. Jeg skrev til dem, da jeg troede det var en fejl at jeg ikke kunne tracke pakken, men de svarer en uge efter bestilling at de slet ikke har sendt pakken endnu og jeg må bærer over med dem pga Corona..... Ja det giver måske lidt længere leveringstid, men det har da overhovedet ingen effekt på at de ikke sender varen? Nu står vi 11 dage efter bestilling og varen har stadig ikke forladt deres lager....

• Would you recommend us? No

The lousiest service I have ever experienced anywhere

It's a normal feature of mail order that the return of products that do not live up to expectations is hassle free. At vidaXL it is the exact opposite. Do NOT expect to be able to return your product! This can only be done once vidaXL has sent you an email with instructions on how to return your product. Only, you will NEVER receive the email - or at least I did not. After having written 6 times over the past 2 months I am still stuck with the product waiting for vidaXL to react.

Dårlig service

Vender ikke tilbage på henvendelser og dækker sig ind under covid 19

• Would you recommend us? No

Det har været en ganske frygtelig oplevelse...

Det ser ud til at fup-firmaet her, kun svarer (med et standardsvar) hvis man giver dem en god rating.... Det prøver jeg så, men det er jo rent til grin... Jeg har købt et sæt havemøbler af dem, de er såmænd nok fine nok, men vi ombestemte os allerede inden vi pakkede varen ud, og informerede VidaXl med det samme... Udover en super utilfredstillende svarfrist, så har det endnu ikke lykkedes dem at afhente varen, og det virker desværre også som om at vi kommer til at knokle med dem, før vi får vores penge retur....

Kan ikke anbefale produktet

Har købt vidaXL havebænk med opbevaring 120 cm polyrattan grå. Den er flot, men slet ikke funktionelt i det danske vejr. Produktet lever ikke op til forventninger, kom med produktionsfejl, posen indeni er utæt og vandet kommer frit ind. Kan desværre slet ikke bruges udendørs.

unaccepteble!!!!

No respons at all. Write emails, no answer. Do not try to call, no answer at all. Do not try to chat, no answer at all. Felling like a clown to shop into VidaXl. BTW The materials is such a shame:-((((((((((

• Vil du anbefale os? No

Response from the business owner

Hej Irene, Tak for din fantastiske anmeldelse, hvad sjovt du føler dig så tilfreds! Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål. Hav en dejlig dag! Med venlig hilsen, Team VidaXL

Bredt udvalg .. Godt sted at handle

Response from the business owner

Hej Lis, Tak for din fantastiske anmeldelse, hvad sjovt du føler dig så tilfreds! Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål. Hav en dejlig dag! Med venlig hilsen, Team VidaXL

Positive

Rimelig hurtig levering og okay materiale

Suggestions

Hønsehuset er ikke egnet til høns, og skal bygges meget om for at blive det... Ærgerligt at give penge til det

Response from the business owner

Hej Rie, Tak for din fantastiske anmeldelse, hvad sjovt du føler dig så tilfreds! Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål. Hav en dejlig dag! Med venlig hilsen, Team VidaXL

Positive

Vi er helt tilfredse med den behandling vi har fået, og de produkter, vi har købt hos vidaxl. Vi har allerede anbefalet jer til andre.

Response from the business owner

Hej Ulla, Tak for din fantastiske anmeldelse, hvad sjovt du føler dig så tilfreds! Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål. Hav en dejlig dag! Med venlig hilsen, Team VidaXL

Response from the business owner

Hej Carina, Tak for din fantastiske anmeldelse, hvad sjovt du føler dig så tilfreds! Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål. Hav en dejlig dag! Med venlig hilsen, Team VidaXL

Hurtig og effektiv levering

Suggestions

Måske en god idé at gøre opmærksom på det er sammelselv produkt

Response from the business owner

Hej Ingvar, Tak for din fantastiske anmeldelse, hvad sjovt du føler dig så tilfreds! Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål. Hav en dejlig dag! Med venlig hilsen, Team VidaXL

very bad, unacceptable

very bad, unacceptable

leveringstid overholdt

Suggestions

læhegn modtaget med af dårlig kvalitet første gang det blev trukket ud var det kun den nederste 2/3 del der var fastholdt til indrulningsandordningen og nu må vi selv igang med at rep det det er dårlig kvalitet

• Vil du anbefale os? No

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement